Artykuły ze źródła: Fundacja Polska Bezgotówkowa / FPB

Kampania Fundacji Polska Bezgotówkowa
Bezgotówkowo

Płatności bezgotówkowe są dla każdego, Fundacja Polska Bezgotówkowa z kolejną kampanią reklamową

Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kolejną falę ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z płatności bezgotówkowych. Realizowane w ramach kampanii działania zachęcają przedsiębiorców do instalowania terminali płatniczych, a konsumentów do korzystania z płatności bezgotówkowych. Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję oraz Internet, czytamy w wydanym komunikacie FPB.

CZYTAJ WIĘCEJ
IX Cashless Congress, Rada Programowa.
Bezgotówkowo

Minister finansów: kolejny etap obrotu bezgotówkowego to kasy fiskalne online połączone z e-paragonem

Podczas spotkania Rady Programowej IX Cashless Congress minister finansów, funduszy i polityki regionalnej Tadeusz Kościński mówił między innymi o oczekiwaniach resortu dotyczących dalszego rozwoju obrotu bezgotówkowego w Polsce. Dzięki uprzejmości organizatorów IX Cashless Congress prezentujemy fragmenty wystąpienia Ministra, a także podstawowe informacje o zbliżającym się kongresie.

CZYTAJ WIĘCEJ
Bezgotówkowo | Z rynku finansowego

Program Polska Bezgotówkowa rusza z kolejną falą kampanii reklamowej

Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła 10 sierpnia kolejną falę ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z przystąpienia do Programu Polska Bezgotówkowa. Realizowane w ramach kampanii działania zachęcają przedsiębiorców do instalowania terminali płatniczych, a klientów do korzystania z płatności bezgotówkowych. Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję, radio oraz Internet.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2020/07

Raport Specjalny | Polska Bezgotówkowa | Epidemia to wyzwanie dla tradycyjnego biznesu – kampania społeczno-edukacyjna #DziałamyNieZnikamy

Epidemia koronawirusa SARS-CoV-2 zatrzymała, spowolniła lub w różnym stopniu ograniczyła działalność wielu przedsiębiorców. Dotyczy to przede wszystkim tych branż, w których najczęściej dochodzi do kontaktu fizycznego z klientem bądź kontrahentem, kontakt ów bowiem w największym stopniu sprzyja rozprzestrzenianiu się zarazków. Wiele z tych sektorów, poczynając od gastronomii, a kończąc na usługach fryzjerskich, salonach piękności czy stacjonarnym handlu detalicznym, to naturalni adresaci działań Fundacji Polska Bezgotówkowa i zarazem beneficjenci realizowanego przez nią programu.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2020/07

Raport Specjalny | Polska Bezgotówkowa | Kampania społeczna #zdrowobezgotówkowo

Od kilku miesięcy niemal cały świat funkcjonuje w nowej, kryzysowej rzeczywistości. Wirus uświadomił nam, że żyjemy w globalnej wiosce, gdzie łatwo przemieszczać się nie tylko ludziom, ale też i zarazkom. Równocześnie jednak epidemia przypomniała znacznie ważniejszą prawidłowość: wszyscy jesteśmy od siebie zależni w większym lub mniejszym stopniu. W równym stopniu możemy chorować, i tak samo możemy zabezpieczać się przed infekcją.

CZYTAJ WIĘCEJ
Mężczyzna płacący kartą za zakupy
Bezgotówkowo | Gospodarka

Konsumpcja zaczyna rosnąć, wydatki wracają do poziomów sprzed pandemii

Polityka Insight we współpracy z Fundacją Polska Bezgotówkowa przedstawiła dane za II kwartał 2020 r., dotyczące Dynamicznego Indeksu Konsumpcji (DIK) – nowatorskiego wskaźnika mierzącego koniunkturę konsumencką na podstawie kwartalnych danych o liczbie i wartości transakcji bezgotówkowych zbieranych przez Fundację. Opublikowany wskaźnik pokazuje, że wartość wydatków przeznaczonych na konsumpcję w ostatnim tygodniu maja br. wróciła do poziomu sprzed epidemii.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 5 Z 6