Dlaczego warto przyjmować płatności w smartfonie?

Dlaczego warto przyjmować płatności w smartfonie?
Fundacja Polska Bezgotówkowa
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
O tym, dlaczego warto przyjmować płatności w smartfonie z użyciem aplikacji, bez konieczności posiadania dodatkowego urządzenia - informuje Fundacja Polska Bezgotówkowa na portalu Akademia Przedsiębiorcy. Argumenty Fundacji są poparte wypowiedziami przedsiębiorców, którzy już w ten sposób przyjmują płatności od swoich klientów.

Jak czytamy w materiale Fundacji Polska Bezgotówkowa po zawarciu umowy i zainstalowaniu aplikacji przedsiębiorca może w dowolnym miejscu i czasie akceptować transakcje swoich klientów dokonywane przy użyciu karty, telefonu lub zegarka, i to bez konieczności posiadania dodatkowego urządzenia. Wystarczy posiadanie smartfona.

Argumenty za stosowaniem takiego rozwiązania są następujące: 100 procent dofinansowania w Programie Polska Bezgotówkowa, możliwość przyjmowania płatności w dowolnym miejsce i w dowolnej porze, korzystanie z bezpiecznego i wygodnego sposobu płatności.

Jaki smartfon może przyjmować płatności?

Z informacji Fundacji dowiadujemy się, że bezpieczeństwo transakcji potwierdzają certyfikaty Mastercard oraz Visa.

Aplikacja z terminalem płatniczym działa na urządzeniach pochodzących od różnych producentów. Warunkiem, które muszą spełniać jest posiadanie urządzenia z systemem Android, modułu NFC i dostępu do Internetu.

Warunki korzystania z dofinansowania

Aby móc skorzystać z dofinansowania Fundacji należy spełnić dwa warunki: w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie przedsiębiorca posiadał terminala płatniczego (nie miała umowy z agentem rozliczeniowym) oraz nie korzystał z Programu Polska Bezgotówkowa.

Odwiedzający Akademię Przedsiębiorczości są zachęcani do obejrzenia webinaru, gdzie są zaprezentowane wszystkie możliwości aplikacji oraz jest pokazana prosta metoda jej instalacji.

Źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa / FPB