Pokolenie Zet na zakupach

Pokolenie Zet na zakupach
Fot. stock.adobe.com / Denis
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
W jaki sposób wykorzystać charakterystykę pokolenia Z do planowania działań marketingowych firmy, piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Konsumenci urodzeni w latach 1997-2012 zaliczanie są do pokolenia Z.

Jakie są wspólne cechy tej grupy osób, i w jaki sposób kierować do nich przekazy marketingowe, o tym piszą eksperci Akademii Przedsiębiorcy.

Zwracają oni uwagę na fakt, ze pokolenie Z urodziło się w czasach kiedy już był mocno rozwinięty świat cyfrowy. Wynika z tego szereg konsekwencji dla firm, które chcą do tej grupy klientów dotrzeć.

Autentyczni i nastawieni prospołecznie

Z artykułu „Pokolenie Z (Gen Z) – jak firmy powinny do niego mówić?” dowiadujemy się, że klienci z tej grupy są mocno zaangażowani w media społecznościowe co powoduje, ze znacząco różnia się od innych grup konsumentów.  

Z treści artykułu dowiadujemy się również jak duże znaczenia dla pokolenia Z mają tematy z obszaru ESG.

Młodzi bezgotówkowi

Eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa doradzają jakie stosować chwyty i metody aby przekaz kierowany do pokolenia Z nie był odrzucony. Wskazują jednocześnie, że główny kanał komunikacji z tym pokolenia znajduje się w internecie.

Co ciekawe jedną z cech pokolenia Z jest otwartość na płatności bezgotówkowe. To kolejna wskazówka dla przedsiębiorców zainteresowanych tą grupą klientów.

Źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa / FPB