Płać jak lubisz i graj o nagrody! Startuje Tydzień Płatności Bezgotówkowych

Płać jak lubisz i graj o nagrody! Startuje Tydzień Płatności Bezgotówkowych
Źródło: FPB, BANK.pl
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
„Płać jak lubisz i graj o nagrody” – to hasło tegorocznego Tygodnia Płatności Bezgotówkowych, który rozpoczyna się - 6 listopada 2023 r. Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Polska Bezgotówkowa, która wraz z partnerami przygotowała konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Pierwszy z myślą o konsumentach, płacących cyfrowo, z kolei drugi adresowany do przedsiębiorców, pragnących rozwijać swoje firmy.

Niezależnie od atrakcyjnych nagród, które czekają na zwycięzców, każdy uczestnik konkursu otrzymuje niespodziankę.

Szczegóły dostępne na stronie www.polskabezgotówkowa.pl.

Płać jak lubisz i graj o nagrody

W konkursie „Płać jak lubisz i graj o nagrody” mogą wziąć udział konsumenci, którzy lubią płacić cyfrowo i podzielą się swoimi wrażeniami z niecodziennej, wyjątkowej płatności. Można opisać swoje doświadczenia, podesłać zdjęcie lub film video – nagradzana będzie pozytywna kreatywność zgłoszeń.

Do wygrania są vouchery na wycieczkę z biura podróży Itaka o wartości 3500 zł każdy, vouchery do sklepów iSpot, RTVEuroAGD, SMYK o wartości 1000 zł każdy oraz vouchery do sklepów sportowych Ski Team o wartości 500 zł każdy.

Rozwijaj z nami swój biznes

Z kolei konkurs „Rozwijaj z nami swój biznes” skierowany jest do przedsiębiorców, którzy korzystają z terminala płatniczego. Do wygrania są bardzo atrakcyjne pakiety usług marketingowych do wysokości nawet 15 tys. zł.

 Zwycięzca będzie mógł wybrać pakiet, skrojony na miarę aktualnych potrzeb rozwojowych w swojej firmie.

Szczegóły obu konkursów oraz regulaminy dostępne są na stronie www.polskabezgotowkowa.pl.

Tydzień Płatności Bezgotówkowych 2023 – nowości

– „Płać jak lubisz! – czyli szybko, wygodnie i bezpiecznie, gdzie i kiedy potrzebujesz – to hasło przewodnie tegorocznego Tygodnia Płatności Bezgotówkowych. Swoimi działaniami chcemy sprawić, by każdy konsument miał wybór, jak chce zapłacić i wiedzę, jakie korzyści może uzyskać.

Po raz pierwszy również organizujemy w tym czasie konkurs dla przedsiębiorców. Angażujemy też do udziału aż 16 organizacji charytatywnych, które pokażą, jak dzięki płatnościom możemy pomagać innym. Zachęcamy wszystkich do wspólnego świętowania – komentuje Joanna Erdman, prezeska zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Czytaj także: Jaka przyszłość czeka cyfrowe płatności? Fundacja Polska Bezgotówkowa zaprasza na konferencję „Future of Payments”

Marta Życińska dyrektorka generalna polskiego oddziału Mastercard Europe

– Tydzień Płatności Bezgotówkowych to znakomita okazja dla całej branży, aby budować wśród konsumentów świadomość korzyści z płatności bezgotówkowych jako wygodnej i bezpiecznej formy płacenia za zakupy.

Naszym głównym celem jest bowiem umożliwienie konsumentom wyboru, ale też edukowanie i szerzenie wiedzy na temat nowoczesnych rozwiązań płatniczych. Cieszymy się, że wspólnie z Fundacją Polska Bezgotówkowa możemy brać udział w tym projekcie i realizować te cele – dodaje Marta Życińska, dyrektorka generalna na Polskę, Mastercard Europe.

Płatności bezgotówkowe – quiz edukacyjny

Konkursom towarzyszy quiz edukacyjny, opracowany przez ekspertów z dziedziny finansów, który można rozwiązać, aby sprawdzić swoją wiedzę w obszarze płatności bezgotówkowych.

To czy jesteś ekspertem, specjalistą, a może mistrzem z dziedziny finansów – sprawdzisz na stronie www.polskabezgotowkowa.pl.

Dostęp do różnorodnych metod płatności

– W Visa uważamy, że każdy powinien płacić i przyjmować zapłatę w sposób, który uznaje za najlepszy, a także, że dostęp do różnorodnych metod płatności jest właściwym kierunkiem rozwoju.

Mężczyzna w serwerowni

Płatności cyfrowe, kartami, zarówno tymi fizycznymi, jak i dodanymi do smartfonów czy aplikacjami niosą ze sobą wygodę, szybkość, a także wysoki poziom zabezpieczeń. Już samo to może być dla konsumentów i sprzedawców zachętą, by wypróbować możliwości, jakie niosą.

Wierzę, że działania Fundacji Polska Bezgotówkowa pomagają dotrzeć z tą propozycją do jeszcze szerszego grona przedsiębiorców – podsumowuje Adrian Kurowski, dyrektor generalny Visa w Polsce.

Mikrodarowizny na cele charytatywne

Tegoroczny Tydzień Płatności Bezgotówkowych to także doskonała okazja do dobroczynności.

Dzięki współpracy Fundacji Polska Bezgotówkowa i Donateo, klienci dokonujący zakupów online i płacący za pośrednictwem Przelewy24 mają możliwość przekazania mikrodarowizny na rzecz jednej z 16 organizacji pozarządowych, biorących udział w akcji, w tym m.in.:

Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Stowarzyszenie Wiosna, Stowarzyszenie Sursum Corda, Fundacja Avalon, Fundacja Alivia, Komitet Ochrony Praw Dziecka, Fundacja Serce Dziecka, Fundacja Kasisi, Fundacja Dobra Fabryka, Fundacja Centaurus, Fundacja Spichlerz, Fundacja 2xKochaj, Fundacja Potrafię Pomóc, Fundacja Happy Kids, Fundacja Gajusz oraz Fundacja Kolorowy Świat.

Partnerami Tygodnia Płatności Bezgotówkowych są Mastercard oraz Visa.

Do tegorocznej akcji przyłączyli się także: Empik, Ski Team, DigitalPoland, Carrefour oraz Donateo. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Finansów.

Źródło: BANK.pl