Dlaczego reklama firmy nie działa na Facebooku?
O czterech najczęściej popełnianych błędach przez firmy reklamujące się na Facebooku piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa w Akademii Przedsiębiorcy.
O czterech najczęściej popełnianych błędach przez firmy reklamujące się na Facebooku piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa w Akademii Przedsiębiorcy.
Click to Pay to bezpieczna i wygodna metoda dokonywania płatności za zakupy internetowe na wszelkiego rodzaju urządzeniach z dostępem do internetu – jak komputer, tablet, czy smartfon, oparta na globalnym standardzie SRC opracowanym przez EMVCo. Metoda ta eliminuje konieczność każdorazowego wpisywania numerów kart i innych informacji podczas dokonywania płatności.
Eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na portalu Akademia Przedsiębiorcy tłumaczą jak zawiesić działalność gospodarczą krok po kroku
Fundacja Polska Bezgotówkowa startuje z pierwszą odsłoną kampanii marketingowej, której tematem przewodnim jest cashback, usługa łącząca płatność kartą za zakupy z wypłatą gotówki w placówkach handlowych i usługowych.
Z najnowszych badań Fundacji Polska Bezgotówkowa wynika, że aż 68% Polaków słyszało o cashback – czyli usłudze, która łączy płatność kartą za zakupy z wypłatą gotówki. Co ciekawe, co trzeci badany miał już okazję z niej skorzystać. Na koniec marca 2022 r. cashback był dostępny w blisko 280 tys. placówek handlowych w całej Polsce.
O tym, czym się kierować przy wyborze terminala płatniczego, piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na portalu Akademia Przedsiębiorcy.
Jak wypromować swój biznes agroturystyczny doradzają eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na stronach Akademii Przedsiębiorcy.
5 września br. Rada Fundacji powołała Joannę Erdman – dotychczasową wiceprezes zarządu – na stanowisko prezesa zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa.
O tym jak się bronić przed internetowymi oszustami i cyberatakami w sieci piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na portalu Akademia Przedsiębiorcy.
O tym jak na stronach internetowych pisać teksty tak aby były łatwo osiągalne dla klientów w wyszukiwarce Google piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa w portalu Akademia Przedsiębiorcy.
Fundraising staje się coraz popularniejszy wśród darczyńców. Wiele stowarzyszeń, fundacji charytatywnych i kościołów dostrzega potencjał elektronicznych zbiórek i podążając za duchem zmian, wyposaża wolontariuszy oraz swoje siedziby, parafie w terminale płatnicze czy datkomaty. Dobroczynność działa bardzo sprawnie również w Internecie. Wszystko wskazuje na to, że trend bezgotówkowego fundraisingu będzie tylko zyskiwał na znaczeniu.
Czym jest marketing szeptany i kiedy z niego warto korzystać? – to temat kolejnego artykułu w Akademii Przedsiębiorcy przygotowanego przez ekspertów Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Co to jest faktoring i dlaczego może się przydać przedsiębiorcom?, o tym piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa w Akademii Przedsiębiorcy.
– Doszło do trwałej zmiany podejścia do akceptowania płatności bezgotówkowych, które zaczęło funkcjonować w świadomości przedsiębiorców jako pewien obowiązek, standard rynkowy, który należałoby zapewnić konsumentowi. Równocześnie zaobserwowaliśmy przyrost terminali w tych kategoriach, które tradycyjnie uważaliśmy za „oporne”, jeśli chodzi o akceptację płatności bezgotówkowych: w usługach wykonywanych osobiście, w mniejszych sklepikach wielobranżowych, w branży HoReCa, czyli kulinarnej, gastronomicznej i hotelowej. To też jest istotna zmiana – mówi Joanna Erdman, wiceprezes zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa. Rozmawiali z nią Paweł Minkina i Karol Mórawski.
Mobilność stała się stylem życia – to jeden z najważniejszych trendów obecnych czasów. Dlatego aplikacja umożliwiająca wykorzystanie smartfona jako terminala płatniczego i przyjmowanie za jego pośrednictwem płatności elektronicznych to prawdziwy przełom na rynku urządzeń płatniczych. Przedsiębiorca nie musi wozić ze sobą dodatkowych urządzeń, wystarczy sprzęt, z którym i tak praktycznie się nie rozstaje.
O tym, jak reklamować swoją firmę i jej produkty z wykorzystaniem Google Ads, piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na stronach Akademii Przedsiębiorcy.
O tym jak odzyskać swoje pieniądze kiedy kontrahent zalega z płatnościami piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa w Akademii Przedsiębiorcy.
Polska Bezgotówkowa osiąga kolejne rekordowe wyniki! W ramach flagowego Programu Fundacji zrealizowano już ponad miliard transakcji za pośrednictwem terminali zainstalowanych wśród małych, średnich i mikroprzedsiębiorstw, jednostek samorządu terytorialnego oraz organizacji charytatywnych. Najwięcej transakcji odnotowano w województwach: mazowieckim (17,5% wszystkich transakcji), śląskim
i wielkopolskim oraz w branżach: spożywczej (43% wszystkich transakcji), gastronomii i sklepach specjalistycznych/wielobranżowych. Łączna kwota transakcji wyniosła blisko 60 mld złotych.
O tym, jak powinna wyglądać dobra strona internetowa firmy piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na portalu Akademia Przedsiębiorcy.
Kiedy, komu i dlaczego opłaca się prowadzenie własnego sklepu internetowego, a kiedy lepszym rozwiązaniem jest korzystanie z marketplace? To temat kolejnego artykułu poradniczego na stronach Fundacji Polska Bezgotówkowa.