
Jak bronić swoją firmę przed internetowymi oszustami?
O tym jak się bronić przed internetowymi oszustami i cyberatakami w sieci piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na portalu Akademia Przedsiębiorcy.
O tym jak się bronić przed internetowymi oszustami i cyberatakami w sieci piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na portalu Akademia Przedsiębiorcy.
O tym jak na stronach internetowych pisać teksty tak aby były łatwo osiągalne dla klientów w wyszukiwarce Google piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa w portalu Akademia Przedsiębiorcy.
Fundraising staje się coraz popularniejszy wśród darczyńców. Wiele stowarzyszeń, fundacji charytatywnych i kościołów dostrzega potencjał elektronicznych zbiórek i podążając za duchem zmian, wyposaża wolontariuszy oraz swoje siedziby, parafie w terminale płatnicze czy datkomaty. Dobroczynność działa bardzo sprawnie również w Internecie. Wszystko wskazuje na to, że trend bezgotówkowego fundraisingu będzie tylko zyskiwał na znaczeniu.
Czym jest marketing szeptany i kiedy z niego warto korzystać? – to temat kolejnego artykułu w Akademii Przedsiębiorcy przygotowanego przez ekspertów Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Co to jest faktoring i dlaczego może się przydać przedsiębiorcom?, o tym piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa w Akademii Przedsiębiorcy.
– Doszło do trwałej zmiany podejścia do akceptowania płatności bezgotówkowych, które zaczęło funkcjonować w świadomości przedsiębiorców jako pewien obowiązek, standard rynkowy, który należałoby zapewnić konsumentowi. Równocześnie zaobserwowaliśmy przyrost terminali w tych kategoriach, które tradycyjnie uważaliśmy za „oporne”, jeśli chodzi o akceptację płatności bezgotówkowych: w usługach wykonywanych osobiście, w mniejszych sklepikach wielobranżowych, w branży HoReCa, czyli kulinarnej, gastronomicznej i hotelowej. To też jest istotna zmiana – mówi Joanna Erdman, wiceprezes zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa. Rozmawiali z nią Paweł Minkina i Karol Mórawski.
Mobilność stała się stylem życia – to jeden z najważniejszych trendów obecnych czasów. Dlatego aplikacja umożliwiająca wykorzystanie smartfona jako terminala płatniczego i przyjmowanie za jego pośrednictwem płatności elektronicznych to prawdziwy przełom na rynku urządzeń płatniczych. Przedsiębiorca nie musi wozić ze sobą dodatkowych urządzeń, wystarczy sprzęt, z którym i tak praktycznie się nie rozstaje.
O tym, jak reklamować swoją firmę i jej produkty z wykorzystaniem Google Ads, piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na stronach Akademii Przedsiębiorcy.
O tym jak odzyskać swoje pieniądze kiedy kontrahent zalega z płatnościami piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa w Akademii Przedsiębiorcy.
Polska Bezgotówkowa osiąga kolejne rekordowe wyniki! W ramach flagowego Programu Fundacji zrealizowano już ponad miliard transakcji za pośrednictwem terminali zainstalowanych wśród małych, średnich i mikroprzedsiębiorstw, jednostek samorządu terytorialnego oraz organizacji charytatywnych. Najwięcej transakcji odnotowano w województwach: mazowieckim (17,5% wszystkich transakcji), śląskim
i wielkopolskim oraz w branżach: spożywczej (43% wszystkich transakcji), gastronomii i sklepach specjalistycznych/wielobranżowych. Łączna kwota transakcji wyniosła blisko 60 mld złotych.
O tym, jak powinna wyglądać dobra strona internetowa firmy piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na portalu Akademia Przedsiębiorcy.
Kiedy, komu i dlaczego opłaca się prowadzenie własnego sklepu internetowego, a kiedy lepszym rozwiązaniem jest korzystanie z marketplace? To temat kolejnego artykułu poradniczego na stronach Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Donateo i Fundacja Polska Bezgotówkowa podpisały list intencyjny. Zgodnie z jego postanowieniami, podmioty będą wspierać promocję innowacji płatniczych, w tym mikrodonacji w płatnościach bezgotówkowych.
Czy warto skorzystać z kredytu dla firm? – szczególnie w obecnej chwili zastanawia się wielu przedsiębiorców. Pomocny w odpowiedzi na to pytanie może być artykuł poradniczy na stronach Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Jakie korzyści daje sprzedawcy terminal w telefonie? To temat kolejnego artykułu na stronach Fundacji Polska Bezgotówkowa, który może zainteresować osoby prowadzące działalność gospodarczą.
Jak działa chatbot i jakie może przynieść korzyści przedsiębiorcy prowadzącemu sklep internetowy to kolejny temat, któremu poświęcają uwagę eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na portalu Akademia Przedsiębiorcy.
SmartCity Wrocław podpisało list intencyjny z Fundacją Polska Bezgotówkowa, dotyczący współpracy w obszarze promocji płatności bezgotówkowych. Pod hasłem „Wrocław bezgotówkowy – raz spróbujesz, pokochasz na zawsze” odbędzie się cykl bezpłatnych spotkań i szkoleń z przedsiębiorcami działającymi na terenie miasta, poinformowali Partnerzy współpracy.
O tym jak obywatele Ukrainy mogą otworzyć firmę w Polsce, a także w jaki sposób mogą przenieść swoje przedsiębiorstwa do naszego kraju piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na portalu Akademia Przedsiębiorcy.
Co to jest polityka prywatności, i kiedy przedsiębiorca musi ją stosować – o tym, nieuświadomionym jeszcze przez wielu przedsiębiorców obowiązku, piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na stronach Akademii Przedsiębiorcy.
Jakie korzyści przynosi nagrywanie podcastów biznesowych i jak stworzyć podcast – to temat kolejnego artykułu poradniczego w Akademii Przedsiębiorcy na stronach Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Nie słabnie boom na płatności bezgotówkowe, wynika z badania zrealizowanego dla Fundacji Polska Bezgotówkowa na temat zwyczajów płatniczych Polaków zaprezentowanego podczas pierwszego dnia Cashless Congress.
Czym są pliki cookies i jak się mogą przydać przedsiębiorcy, o tym można przeczytać w Akademii Przedsiębiorcy na stronach Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Fundacja Polska Bezgotówkowa jest partnerem merytorycznym X Cashless Congress, który będzie miał miejsce w dniach 31 maja – 1 czerwca 2022 roku. Pierwszego dnia kongresu odbędzie się panel „Karty płatnicze przyszłością zbiórek na cele charytatywne”, który poprowadzi Monika Grabowska, Dyrektor, Obszar Sprzedaży i Współpracy z Agentami Rozliczeniowymi, Fundacja Polska Bezgotówkowa.
Wszystkie informacje, które powinien posiadać przedsiębiorca o kasach fiskalnych online znajdują się na portalu Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Wielu przedsiębiorców i zapewne większość klientów nie zdaje sobie sprawy z tego, jak dużo istnieje różnego rodzaju rabatów. Piszą o tym eksperci Akademii Przedsiębiorcy na stronach Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Najważniejszym problemem każdego freelancera jest pozyskanie klientów, którzy będą chcieli korzystać z jego usług. Szereg porad dla takich przedsiębiorców znajduje się w Akademii Przedsiębiorcy na stronach Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Fundacja Polska Bezgotówkowa ma już ponad 12 tysięcy odbiorców newslettera, do których regularnie docierają treści edukacyjne z portalu GotowiBezgotowkowi.pl, pełniącego rolę centrum edukacji finansowej i cyfrowej dla konsumentów.
Od dobrze skonstruowanego opisu często zależy, czy dany klient zdecyduje się na zakup bądź proponowaną mu usługę piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa w kolejnym artykule poradniczym opublikowanym w Akademii Przedsiębiorcy.
Nawet małe firmy powinny dbać o dobre relacje z mediami – piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa w kolejnym artykule poradniczym opublikowanym w Akademii Przedsiębiorcy.
Fundacja Polska Bezgotówkowa wraz z partnerami – eService oraz Worldline – włączy się w organizowany przez Caritas Dzień Dobra, czyli święto patronalne największej charytatywnej organizacji pozarządowej w Polsce.