Artykuły ze źródła: SGB-Bank

Porozumienie podpisano w obecności prezesów SGB-Banku SA – Mirosława Skiby i Banku BPS SA – Zdzisława Kupczyka.
Bankowość spółdzielcza

BODiE i FRBS podpisały porozumienie o strategicznej współpracy szkoleniowo-edukacyjnej na rzecz banków spółdzielczych

Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji z Poznania oraz krakowska Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej podpisały porozumienie o strategicznej współpracy w prowadzeniu zintegrowanych działań edukacyjnych na rzecz sektora banków spółdzielczych. Porozumienie podpisano w obecności prezesów SGB-Banku SA – Mirosława Skiby i Banku BPS SA – Zdzisława Kupczyka.

CZYTAJ WIĘCEJ
Oddział SGB-Banku
Bankowość spółdzielcza | Z rynku finansowego

Płatności Apple Pay już dostępne dla wszystkich klientów Banków Spółdzielczych SGB i SGB-Banku

Klienci 195 Banków Spółdzielczych SGB oraz SGB-Banku SA mają już możliwość korzystania z usługi Apple Pay, czyli łatwego, bezpiecznego i poufnego sposobu płatności mobilnych. Aplikacja Apple Wallet obsługująca płatności Apple Pay umożliwia przechowywanie w niej kart pokładowych, debetowych, kredytowych i lojalnościowych oraz biletów. To kolejna, po BLIKU i Google Pay usługa umożliwiająca korzystanie z płatności mobilnych dla klientów banków ze Spółdzielczej Grupy Bankowej.

CZYTAJ WIĘCEJ
Na zdjęciu od lewej: Tadeusz Kościński, wiceminister finansów, Mirosław Skiba prezes zarządu SGB-Banku, Frank Bisignano prezes i dyrektor generalny First Data w towarzystwie Georgette Mosbacher, ambasador USA w Polsce
Bankowość spółdzielcza

Prezes SGB-Banku spotkał się z szefem First Data

Amerykańska First Data, jeden z największych dostawców technologii płatniczych, koncentruje swoją uwagę na najbardziej perspektywicznych rynkach w Europie – Polsce, Niemczech i Wielkiej Brytanii. W kręgu zainteresowań tej światowej korporacji leży sektor polskiej bankowości spółdzielczej. First Data od lat obsługuje Banki Spółdzielcze SGB w rozliczeniach kartowych i terminalach płatniczych.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2016/12

W świecie, w którym liczą się pieniądze, my pamiętamy o ludziach

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR), to w Polsce temat poruszany dopiero od kilku lat. Kampanie społeczne, aktywizacja lokalnych społeczności, to te z elementów CSR, które mają duży wpływ na pozytywny wizerunek firmy. Nic zatem dziwnego, że duże przedsiębiorstwa starają się realizować w tym obszarze projekty o charakterze ogólnopolskim, co pozwala na budowanie wizerunku zaangażowanej społecznie firmy, na szeroką skalę.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 4 Z 4