Dlaczego przedsiębiorcy wybierają banki spółdzielcze SGB? – wystartowała kolejna kampania SGB

Dlaczego przedsiębiorcy wybierają banki spółdzielcze SGB? – wystartowała kolejna kampania SGB
Źródło: SGB-Bank
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Od dwóch lat banki spółdzielcze SGB przekonują klientów, że „dobrze dbać o siebie nawzajem”. Rok temu działania wizerunkowe połączone były z możliwością wygrania nagród w loterii. Tym razem nowa kampania SGB dotyczy klientów firmowych, którzy w bankach spółdzielczych SGB mają partnera profesjonalnego, zaufanego i takiego, którego się po prostu lubi.

Nowa kampania, która została zrealizowana razem z agencją reklamową GPD Agency oraz GPD Studio, potrwa do końca czerwca 2024 roku.

Spot – w pełnej 30’’ wersji, skrót 15’’ oraz trzy skróty internetowe 6’’ – można zobaczyć w telewizji (TVP i TVN), Internecie, TVP VOD, TVN Player i Polsat Box.

Reżyserem jest, tak jak w poprzednich latach, Łukasz Korczak.

Czytaj także: Prezes SGB-Bank o popycie na kredyt inwestycyjny

Wsparcie SGB dla lokalnych firm

W spotach reklamowych znana z wcześniejszych kampanii dziennikarka spotyka się tym razem z przedsiębiorcami.

Na zadane przez nią pytanie: „Dlaczego przedsiębiorcy wybierają banki spółdzielcze SGB?” – odpowiadają bohaterowie spotu, którzy cenią je za to, że znają potrzeby lokalnych przedsiębiorców, wspierają inwestycje blisko i daleko oraz mają doradców na których mogą liczyć.

Film można obejrzeć na oficjalnym kanale SGB na YouTube

Czytaj także: Współpraca Spółdzielczej Grupy Bankowej z Izbą Rolniczą Województwa Łódzkiego

Dobrze dbać o siebie nawzajem

Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku.

– Kampania dla przedsiębiorców pokazuje, jak ważni dla nas są ludzie i relacje, które budujemy w lokalnych społecznościach, ale też biznes, który wspieramy.

Zgodnie z hasłem: „Dobrze dbać o siebie nawzajem” – zaznacza Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku.

– Właśnie z uwagi na to jak ważne są dla nas relacje, doceniamy to, że kolejny projekt udaje nam się realizować z tym samym zespołem.

Bo dobre relacje to dobre zrozumienie i ogromny komfort pracy. Bo że też świetne efekty, to już Państwo zobaczą sami – dodaje Ewelina Ignaczak.

Do zadań GPD należały m.in. produkcja i postprodukcja spotu oraz sesja foto. Do stworzenia spotu wykorzystano najnowocześniejsze narzędzia AI.

Więcej informacji na stronie takaroznica.sgb.pl  

Źródło: BANK.pl