SGB Mobile – jak się zmieniać, to na lepsze!

SGB Mobile – jak się zmieniać, to na lepsze!
Źródło: SGB-Bank SA
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Od dzisiaj aplikacja SGB Mobile zmienia front – będzie jeszcze bardziej przyjazna i intuicyjna dla wszystkich użytkowników. Także dla dzieci, które korzystają z SGB Junior.

Nie zmieni się sposób logowania. Po nim – każdy użytkownik SGB Mobile będzie mógł dopasować wygląd pulpitu do swoich potrzeb i przyzwyczajeń.

Może spersonalizować aplikację w trzech obszarach:

  • dostosować pulpit,
  • pasek szybkich akcji,
  • ustawić motyw w ulubionym kolorze.

SGB Mobile dopasuje się też automatycznie do trybu ciemnego, jeśli klient używa go w swoim smartfonie.

Personalizacja aplikacji SGB Mobile dotyczy wszystkich użytkowników. Również aplikacja w wersji dla dzieci i młodzieży zyskała nowy, atrakcyjny wygląd.

Nowe ekrany w ofercie SGB Junior wprowadziło już blisko 50 Banków Spółdzielczych SGB, sukcesywnie będą robić to kolejne.

ekrany smartfonów SGB Mobile
Źródło: SGB-Bank SA

Czytaj także: Wyzwania technologiczne bankowości spółdzielczej – debata podczas FLBS 2023

SGB Junior – oferta dla najmłodszych

Przypomnijmy, SGB Junior dostępna jest nawet dla tych dzieci, które nie mają jeszcze 13 lat.

Młodzi klienci zobaczą w aplikacji sympatyczną maskotkę lisa Sola, który przeprowadzi ich krok po kroku przez funkcjonalności aplikacji.

Najmłodsi mogą wybrać swój awatar, dostaną też animację sejfu. Dla rodziców udostępniamy Panel rodzica, który umożliwia im kontrolę nad finansami swoich dzieci.

W tym miejscu każdy z rodziców może podejrzeć wpływy i wydatki oraz transakcje, zarządzać limitami kartowymi oraz BLIK.

Coraz więcej banków spółdzielczych SGB razem z aplikacją dla najmłodszych wprowadza też nową ofertę dla dzieci: „Takie konto spoko”.  

Konto, wraz z kartami Visa i Mastercard Junior, a także z BLIKIEM, dostępne jest już dla sześciolatków. Za prowadzenie konta i udostępnienie karty w ramach tej oferty banki spółdzielcze SGB nie pobierają żadnej opłaty.

– Nowe technologie – przyznaje Błażej Mika, wiceprezes zarządu SGB-Banku SA – sprawiają, że nie tylko idziemy za klientem, ale też reagujemy na jego oczekiwania. Stwarzamy możliwość stałego korzystania z naszych usług niezależnie od wieku, miejsca, czasu i okoliczności.

Aplikacja SGB Mobile zmieniła swój wygląd, dzięki temu jest jeszcze bardziej przyjazna w użytkowaniu, także dla najmłodszych. Nowe ekrany w połączeniu z kolorowymi, kartami płatniczymi z całą pewnością zachęcą ich do tego, że zostaną z nami na dłużej.

Czytaj także: Przewodniczący Rady Zrzeszenia SGB o wspólnych działaniach w bankowości spółdzielczej

Nowy pulpit SGB Mobile

– Zmieniliśmy wygląd pulpitu naszej aplikacji. Teraz każdy może go spersonalizować zgodnie ze swoimi potrzebami. Wprowadziliśmy także tzw. tryb dark mode – mówi Artur Józefowski, dyrektor Biura Bankowości Mobilnej i Internetowej SGB-Banku SA.

– Jednocześnie cały czas pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami.

Już teraz mogę zdradzić, że w 2024 roku planujemy wdrożyć w SGB Mobile funkcję skarbonki (oszczędzania), prośbę o przelew BLIK, możliwość doładowania telefonu czy też e-vouchery i przelewy do realizacji z przyszłą datą.

W połączeniu z atrakcyjnym i funkcjonalnym pulpitem SGB Mobile jest aplikacją, która pozwala swobodnie i skutecznie bankować.

Jednocześnie zapewniamy klientom intuicyjny dostęp do najważniejszych z jego perspektywy produktów i usług – dodaje.

Czym jeszcze zaskoczy SGB Mobile w przyszłości? Warto śledzić doniesienia bankowców z SGB.

Zalety nowego wyglądu pulpitu w SGB Mobile pokazuje animacja. Zapraszamy do jej obejrzenia: https://www.sgb.pl/zmiany-w-sgb-mobile/

Źródło: BANK.pl