Banki z grupy SGB z aplikacją dla dzieci poniżej 13. roku życia

Banki z grupy SGB z aplikacją dla dzieci poniżej 13. roku życia
Źródło: SGB-Bank
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Banki spółdzielcze SGB rozpoczynają pilotaż nowej oferty skierowanej do osób młodych i… bardzo, bardzo młodych. Ofertę będzie mógł wdrożyć każdy bank, który posiada aplikację SGB Mobile.

Już wkrótce w bankach spółdzielczych SGB dostępne będzie konto dla dziecka nawet poniżej 13. roku życia.

Do tego:

  • założenie konta z poziomu aplikacji SGB Mobile lub w placówce banku,
  • cztery nowoczesne wizerunki karty VISA i Mastercard Junior do wyboru,
  • BRAK OPŁAT za prowadzenie konta i karty,
  • karta Junior i płatności BLIK nawet dla sześciolatka.

To idealna oferta dla tych rodziców, którzy chcą wprowadzić dzieci w świat bankowości, także tej mobilnej. Jednocześnie zachowują oni kontrolę zarówno nad finansami, jak i wydatkami swoich dzieci.

Banki spółdzielcze SGB gwarantują młodym klientom automatyczną zmianę tego konta na „Takie konto proste” po ich wejściu w pełnoletność.

Jakie są najważniejsze cechy SGB Junior?

„Takie konto spoko” to propozycja dla młodych klientów, zapewniająca jednocześnie ich rodzicom kontrolę nad wydatkami i operacjami wykonywanymi przez dziecko.

Po udostępnieniu oferty przez bank – będzie mogło założyć z pomocą rodzica każde dziecko poniżej 18. roku życia.

W tym celu może skorzystać z aplikacji SGB Mobile, bankowości internetowej SGB24 lub odwiedzić jedną z placówek bankowych.

Aktywacja konta – to nowość – będzie dokonywana przy użyciu kodu QR w aplikacji SGB Mobile, która na potrzeby młodych użytkowników zyskuje nowy wygląd.

Dziecko może wybrać własny avatar, ustawić kolorystykę (w tym tryb ciemny) i spersonalizować wygląd pulpitu (skróty szybkich akcji i widżety).

Po aplikacji oprowadzi go maskotka: sprytny i pełen uroku lisek Sol.

Dziecko korzysta z aplikacji, a rodzic dyskretnie sprawuje kontrolę w Panelu rodzica, w którym może:

  • podejrzeć saldo rachunku,
  • śledzić historię transakcji,
  • zarządzać limitami dla kart i BLIKA,
  • akceptować przelewy dla dzieci poniżej 13 roku życia.

Najpierw pilotaż, wkrótce pełne wdrożenie

Zapowiadana przez SGB w strategii „Otwieramy przyszłość” nowa oferta dla młodych klientów bankowości spółdzielczej oparta została o istniejącą aplikację SGB Mobile.

W wersji dla dzieci i młodzieży zyska ona nowy, atrakcyjny wygląd.

Spółdzielcza Grupa Bankowa rozpoczyna pilotaż, w którym pracownicy banków spółdzielczych SGB wraz ze swoimi dziećmi będą testować aplikację i jej nowe funkcjonalności. Aplikacja do klientów trafi 15 grudnia ‘23.

– Nie ukrywam, że jesteśmy podekscytowani tym wdrożeniem – przyznaje Mirosław Skiba, prezes zarządu SGB-Banku SA.

– Z jednej strony jest to kolejny, bardzo ważny element naszej strategii, a z drugiej początek fascynującej podróży w nieznane. Wierzymy, że młodzi ludzie dostrzegą w ten sposób bank lokalny. Ten „ich” bank, położony całkiem blisko, przyjazny, nowoczesny, napędzany przez lokalną społeczność i sprzyjający jej rozwojowi.

Mirosław Skiba

Dla nas to również wejście w zupełnie nowy segment odbiorców – inna musi być komunikacja usług, inna oferta, nietuzinkowe i pełne zaskoczeń propozycje. Młodzi są bardzo wymagający, ale chcę zapewnić, że banki spółdzielcze SGB sprostają tym wymaganiom – podkreśla prezes Mirosław Skiba.

Bankowcy z SGB cały czas pracują nad ulepszaniem funkcjonalności aplikacji dla młodych klientów.

W kolejnych krokach uruchomimy:

  • prośbę o przelew BLIK,
  • funkcję skarbonki (oszczędzania),
  • możliwość doładowania telefonu,
  • e-vouchery i przelewy do realizacji z przyszłą datą.

Czytaj także: Konferencja ryzyka w Zrzeszeniu SGB. Technologia w zarządzaniu ryzykiem

Źródło: BANK.pl