Piotr – Wirtualny Doradca klientów Banku Spółdzielczego w Brodnicy

Piotr – Wirtualny Doradca klientów Banku Spółdzielczego w Brodnicy
Fot. stock.adobe.com / Production Perig
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Bank Spółdzielczy w Brodnicy postanowił podjąć współpracę z firmą TUATARA, specjalizującą się m.in. w wykorzystaniu sztucznej inteligencji i technologii kognitywnych w obsłudze klientów branży finansowej, telekomunikacyjnej czy ubezpieczeniowej, poinformowała Firma.

Grzegorz Głowacki, członek zarządu ds. informatyki i innowacji w Banku Spółdzielczym w Brodnicy, podkreśla:

– Współczesny klient oczekuje szybkich i sprawnych rozwiązań. Wprowadzenie Piotra to dla nas nie tylko odpowiedź na potrzeby rynku, ale przede wszystkim inwestycja w komfort i zadowolenie naszych klientów.

Chcemy, aby każdy z nich miał poczucie, że jesteśmy z nim na każdym kroku jego finansowej podróży. Nasz Wirtualny Doradca to też swego rodzaju dowód na to, że banki spółdzielcze mogą stać w forpoczcie innowacji sektora.

Czytaj także: FLBS 2023 o cyberbezpieczeństwie i rozporządzeniu DORA

24h Actionbot Piotr

Wirtualny doradca Piotr oparty jest na technologii Actionbot, rozwiązaniu firmy TUATARA. Actionbot to asystent, który potrafi zrozumieć potrzeby klienta i przetwarzać jego intencje. Dostępny jest całodobowo, a kontekstowych informacji może udzielać w dowolnym, zaplanowanym języku, w tym polskim.

Ułatwia nawigację po usługach bankowych oraz potrafi automatycznie wypełniać formularze. W przypadku bardziej skomplikowanych zapytań, Actionbot jest w stanie przekazać rozmowę bezpośrednio do pracownika banku, zapewniając ciągłość obsługi.

– Współpraca z Bankiem Spółdzielczym w Brodnicy była dla nas nie tylko biznesowym wyzwaniem, ale przede wszystkim okazją do kreowania przyszłości polskiej bankowości. W erze cyfrowej, innowacje nie są luksusem, ale koniecznością. Dzięki temu partnerstwu, pokazujemy, że nowoczesność i tradycja mogą iść w parze, tworząc wartość zarówno dla klientów, jak i dla samej branży finansowej.

Naszym celem jest dostarczanie zachwycających doświadczeń w przestrzeni cyfrowej, i bardzo cieszymy się, że możemy pokazać magię Actionbota nowej grupie klientów – Krzysztof Goworek, prezes firmy TUATARA.

Czytaj także: Wyzwania technologiczne bankowości spółdzielczej – debata podczas FLBS 2023

Korzyści płynące z wdrożenia Wirtualnego Doradcy Piotra w BS Brodnica

Dzięki Piotrowi, klienci będą mogli łatwiej nawigować na stronie banku, szukać treści na portalu czy dowiedzieć się o lokalizacji i danych kontaktowych placówek. Ponadto, doradca będzie informował o produktach Banku, takich jak różnego rodzaju karty, rachunki, kredyty, lokaty czy ubezpieczenia.

W razie potrzeby Piotr przekieruje klienta do rozmowy z doradcą. Po każdej rozmowie z Actionbotem, klient będzie miał także możliwość oceny jakości wsparcia, co pozwoli jeszcze lepiej dostosować asystenta do potrzeb użytkowników

– Piotr / Wirtualny Doradca stanowi ważny krok w naszych działaniach na rzecz cyfrowej transformacji. Umożliwi nam lepsze zrozumienie potrzeb naszych klientów i dostarczy nam ważnych informacji na temat ich zachowań.

Oczekujemy, że dzięki niemu znacząco podniesiemy jakość obsługi i satysfakcję naszych klientów – dodaje Grzegorz Głowacki.

Korzyści płynące z wdrożenia Wirtualnego Doradcy to m.in.:

  • Intuicyjna pomoc w nawigacji na stronie banku.
  • Szybka i skuteczna odpowiedź na pytania związane z ofertą.
  • Rekomendowanie produktów dostosowanych do potrzeb klienta.
  • Informowanie o aktualnych promocjach oraz ofertach specjalnych.
  • Wsparcie w korzystaniu z bankowości internetowej.
  • Proaktywne sugestie i pomoc w wyborze najlepszego produktu finansowego.

Wizja rozwoju Wirtualnego Doradcy w BS Brodnica nie kończy się na obecnym wdrożeniu. W najbliższych miesiącach Bank planuje intensywnie pracować nad ulepszeniem modelu asystenta, bazując na obserwacji rynku i interakcjach klientów z Piotrem.

Szczególny nacisk zostanie położony na analizę zadowolenia użytkowników oraz wpływu Actionbota na częstsze odwiedziny stron dotyczących produktów. Dzięki temu klienci będą lepiej poinformowani o pełnej ofercie Banku Spółdzielczego w Brodnicy, co pozwoli im podejmować bardziej świadome decyzje finansowe, a bank zyska jeszcze bliższy kontakt z ich potrzebami i oczekiwaniami.

Czytaj także: Co zyskują banki spółdzielcze na wdrożeniu Trwałego Nośnika?

Źródło: Tuatara