Autor: Berg System

Marcin Konopka. FLBS 2025. Fot. Michał Wagner
Bankowość spółdzielcza

Jak kartoteka klienta 360° i AI mogą zmienić bankowość spółdzielczą?

Podczas tegorocznego Forum Liderów Banków Spółdzielczych wiele miejsca poświęcono bezpieczeństwu, legislacji, sztucznej inteligencji oraz zwiększaniu dochodów pozaodsetkowych. To właśnie ten ostatni wątek szczególnie wybrzmiał, bo w bankach spółdzielczych uproduktowienie na jednego klienta wynosi dziś średnio 2-3 produkty, podczas gdy w bankach komercyjnych sięga około 5. Różnica ta pokazuje skalę wyzwań, ale też ogromny potencjał wzrostu.

Zaproszenie na prezentację online: Jak w praktyce wykorzystać CRM w banku spółdzielczym? Berg System
Bankowość spółdzielcza

Zaproszenie na prezentację online: Jak w praktyce wykorzystać CRM w banku spółdzielczym?

CRM w bankowości spółdzielczej to narzędzie do prowadzenia działań sprzedażowych, marketingowych, odzyskiwania klientów i zwiększania liczby produktów na kliencie. Potrafi zmienić na bardziej skuteczny nie tylko sposób pracy doradców, ale i przepływ informacji w zespole oraz podejmowanie decyzji zarządczych, które realizowane są w oparciu o dane z automatycznych raportów i statystyk. Jak to wygląda w praktyce?

Bankowość spółdzielcza

Bezpłatne szkolenie: Praktyczne zastosowania systemu CRM w banku spółdzielczym

Jeśli jesteś członkiem zarządu, dyrektorem sprzedaży lub osobą odpowiedzialną za sprzedaż lub marketing w banku spółdzielczym, mamy coś dla Ciebie. Zapraszamy Cię na bezpłatne szkolenie online, podczas którego pokażemy system CRM od środka – z perspektywy doradcy i dyrektora. Zobaczysz na żywo, jak dane zmieniają się w działania, a działania w wyniki.

STRONA 1 Z 1