Berg System na FTBS 2025 – o technologii, która wspiera człowieka

Tematyka tegorocznego FTBS skupia się na strategicznych filarach rozwoju technologicznego: cyfrowej transformacji, automatyzacji, personalizacji obsługi i pozyskiwaniu klientów.
Forum to jedno z najważniejszych wydarzeń dla sektora bankowości spółdzielczej w Polsce – co roku gromadzące kilkuset uczestników: prezesów, członków zarządów, kadrę kierowniczą oraz ekspertów ds. technologii i strategii. Obok Berg System, wydarzenie to wspierają również firmy takie jak m.in.: Asseco, BIK, KIR, Novum, SoftNet, Basement, Generali czy Saltus Ubezpieczenia.
Rozwiązania technologiczne Berg System
– Nasza obecność w tym miejscu, to nie tylko znak zaangażowania w rozwój sektora, ale także okazja, by pokazać, jak praktyczne narzędzia – takie jak system CRM – mogą realnie wspierać banki w cyfrowej transformacji, automatyzacji działań i budowaniu trwałych relacji z ich klientami – mówi Marcin Konopka, prezes Berg System.
Jego wystąpienie pierwszego dnia Forum na scenie głównej, będzie okazją do przedstawienia konkretnych zastosowań CRM w codziennej pracy banku – od pierwszego kontaktu z klientem, przez personalizację ofert, aż po mierzalne wsparcie realizacji strategii sprzedażowej.
System CRM w sektorze bankowym
W trakcie prelekcji omówione zostaną przykłady wykorzystania narzędzia, jakim jest system CRM dla bankowości, w trzech kluczowych obszarach:
– obsłudze klientów, którzy sami zgłaszają się do banku,
– prowadzeniu zautomatyzowanych i zgodnych z RODO kampanii marketingowych,
– raportowaniu działań doradców i zarządzaniu realizacją celów sprzedażowych w placówkach.
Podczas obu dni Forum eksperci Berg System będą dostępni na stoisku wystawienniczym. Odpowiedzą tam na wszystkie pytania związane z technologią CRM i podzielą się swoimi spostrzeżeniami z wdrożeń, które zrealizowali w dziesiątkach innych instytucji finansowych.
Z chęcią pokażą również, jakie korzyści może dać wdrożenie CRM w Twoim banku.