Bank Millennium z nagrodą PayTech Awards za omnikanałowy proces wnioskowania o kartę kredytową

Bank Millennium z nagrodą PayTech Awards za omnikanałowy proces wnioskowania o kartę kredytową
Źródło: Bank Millennium
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Bank Millennium wygrywa konkurs PayTech, który wyróżnia technologiczne rozwiązania największych marek świata finansów. Wielokanałowy proces wnioskowania o kartę kredytową uzyskał nagrodę w kategorii Najlepsza inicjatywa w zakresie kart konsumenckich, poinformował Bank.

Omnikanałowy proces wnioskowania o kartę kredytową pozwala rozpocząć procedurę w jednym kanale obsługi, a dokończyć w innym. Wniosek jest zharmonizowany z dostępną w danym momencie ofertą.

Proces jest kompleksowy i pozwala wnioskować o dowolną kartę kredytową z oferty Banku Millennium oraz o dodatkowe usługi, w tym ubezpieczenia. Umożliwia elastyczne ustawienie parametrów karty, np. dnia spłaty.

Podzielony jest na krótkie kroki, które pozwalają na szybkie zamówienie karty kredytowej. Na każdym etapie klient może uzyskać wsparcie pracownika Banku.

Czytaj także: Kredyt pomostowy Banku Millennium pozwala sfinansować koszty kwalifikowane inwestycji w części objętej dotacją UE

Wygoda klientów w centrum strategii Banku Millennium

– Nagroda w konkursie PayTech Awards jest dowodem naszego zaangażowania w tworzenie wyjątkowych doświadczeń klientów. Budowa omnikanałowych procesów jest kluczowym elementem naszej strategii. Ma na celu maksymalnie usprawnienie i ułatwienie procesów.

Dzięki integracji różnych kanałów, jak bankowość internetowa, aplikacja mobilna, oddziały Banku oraz infolinia, nasi klienci swobodnie decydują, w którym momencie i jakiego wsparcia możemy im udzielić.

Dodatkowo omnikanałowy proces pozwala lepiej wykorzystać zasoby, co przekłada na szybsze procesowanie wniosków.

Nasza oferta staje się bardziej konkurencyjna, a klienci mogą cieszyć się wygodą obsługi, jakiej oczekują od nowoczesnej bankowości – mówi Tomasz Brzostowski, kierujący Wydziałem Sprzedaży w Kanałach Elektronicznych w Banku Millennium.

Czytaj także: Bank Millennium zakończył realizację Planu Naprawy, nowa strategia w październiku ’24

Wsparcie klientów przed i po zakupie karty kredytowej

– Po zakupie karty kredytowej, nadal towarzyszymy klientowi i zapewniamy najlepsze doświadczenia podczas korzystania z niej, dzięki takim opcjom jak natychmiastowa tokenizacja, program wygodnych rat, automatyczna spłata zadłużenia czy atrakcyjne formy płatności walutowych.

Do każdej karty kredytowej klient ma  bezpłatny limit walutowy do 5 tys. złotych miesięcznie, który pozwala na płatności we wszystkich walutach świata bez dodatkowej marży za przewalutowanie.

Ten szeroki wachlarz usług towarzyszących również został doceniony przez jury konkursu – mówi Szymon Kuchciak, kierujący Wydziałem Kart Płatniczych w Banku Millennium.

Nagrody PayTech są wyrazem uznania dla innowacyjności firm działających w obszarze płatności na całym świecie. Przyznawane są rokrocznie w ponad trzydziestu kategoriach bankom, instytucjom finansowym, operatorom płatności oraz dostawcom technologii i oprogramowania.

Nagrody przyznaje FinTech Futures, zintegrowana platforma mediów z ponad 40-letnią historią poświęcona funkcjonowaniu świata technologii finansów. Gala wręczenia nagród odbyła się 28 czerwca ’24 w Londynie.

Więcej informacji na www.bankmillennium.pl.

Źródło: Bank Millennium