Artykuły ze źródła: Credit Agricole Bank Polska S.A

Katarzyna Tomczyk-Czykier, dyrektor pionu Innowacji i Cyfryzacji Bankowości Detalicznej, Credit Agricole Bank Polska
ESG

Credit Agricole dba, by być dostępnym dla wszystkich

Credit Agricole chce być dostępny i przyjazny dla wszystkich klientów. Bank stale ulepsza swoje systemy i procedury, ułatwia komunikację z osobami ze szczególnymi potrzebami, a także modernizuje i przearanżowuje placówki. Program zwiększania dostępności w Credit Agricole realizowany jest od wielu lat. Obecnie określonych standardów dostępności wymagają polskie i europejskie przepisy, czytamy w informacji prasowej Banku.

wirtualne wykresy na tle flagi Polski
Gospodarka

Jak mierzyć „cud gospodarczy” w Polsce?

„Połączenie korzystnego punktu startowego ze skutecznym wykorzystaniem zewnętrznych i wewnętrznych impulsów rozwojowych sprawiło, że Polska zrealizowała swój potencjał konwergencji w większym stopniu niż kraje regionu” – piszą ekonomiści Credit Agricole Bank Polska w swoim najnowszym opracowaniu MAKROmapa, w części zatytułowanej „Jak mierzyć cud gospodarczy w Polsce?” Prezentujemy ten fragment MAKOmapy w całości.

Kampania Nie daj się złowić, Credit Agricole
Cyberbezpieczeństwo

Sprawdź w aplikacji czy naprawdę dzwoni doradca Credit Agricole

Credit Agricole ostrzega swoich klientów przed próbami oszustw metodą „na doradcę bankowego” i przypomina, że można się przed nimi skutecznie chronić. Za każdym razem, gdy do klienta Banku dzwoni prawdziwy doradca, przez aplikację CA24 Mobile wysyłane jest powiadomienie „push”. Jeśli go nie będzie, można podejrzewać, że dzwoniący nie jest pracownikiem Banku, a tylko go udaje, czytamy w komunikacie prasowym.

STRONA 1 Z 24