Autor: Polski Standard Płatności

Logo BLIK
Bezgotówkowo

BLIK najsilniejszą marką w Polsce w kategorii płatności mobilnych

BLIK jest usługą, z której Polacy używający aplikacji bankowych korzystają najczęściej i najchętniej. Według badania KANTAR w drugim kwartale br. zanotował najwyższy wskaźnik indeksu siły marki Brand Power w kategorii płatności – na poziomie 37 proc. Blisko dwie trzecie użytkowników poleciłoby BLIKA znajomym, głównie z uwagi na łatwość i szybkość realizacji transakcji. BLIK jest też najszybciej rosnącą innowacją na rynku płatniczym w Polsce.

Logo BLIK
Bezgotówkowo

Plejada bankowych gwiazd promuje przelew na telefon BLIK

Polski Standard Płatności, operator BLIKA – we wspólnej kampanii z bankami – zachęca użytkowników bankowości mobilnej do korzystania z przelewów na telefon BLIK. To pierwsza tego typu wspólna akcja, w której pojawiają się ambasadorowie różnych banków oraz znany z dotychczasowych przekazów marketingowych BLIKA raper MC Silk. Przelew na telefon BLIK dostępny jest obecnie w 7 bankach – użytkownicy mogą w ten sposób natychmiast przekazać sobie pieniądze – za darmo, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę – wystarczy znać numer telefonu odbiorcy. Wszystkie udostępniające usługę banki biorą udział we wspólnej kampanii.

0004
Bezgotówkowo

Rekordowe półrocze BLIKA

W ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2017 r. Polacy zrealizowali BLIKIEM łącznie prawie 13 milionów transakcji. W samym drugim kwartale 2017 r. liczba transakcji BLIKIEM wyniosła blisko 7 mln – to wzrost o 21 proc. w porównaniu do pierwszego kwartału. Polski Standard Płatności uruchomił nową funkcjonalność w systemie BLIK – wpłacanie gotówki we wpłatomatach. Usługa jest dostępna od czerwca w około 750 urządzeniach w całej Polsce.

0004
Artykuły

Rekordowy kwartał BLIKA

W pierwszym kwartale 2017 r. Polacy zrealizowali prawie 6 milionów transakcji BLIKIEM. Po pierwszych dwóch latach funkcjonowania systemu było to ok. 10 milionów transakcji. Dynamicznie rośnie liczba transakcji BLIKIEM za zakupy w internecie – ponad 3,6 mln. Dzięki metodzie „jednego kliknięcia” (tzw. ONE CLICK) ten sposób płacenia w sieci staje się jeszcze szybszy i wygodniejszy. Użytkownik nie musi przepisywać kodu na stronie internetowej, wystarczy potwierdzenie w aplikacji bankowej.

STRONA 2 Z 2