Autor: Marcin Złoch

Bankowość

Karty podarunkowe zmieniają swoje funkcje

karta.kredytowa.01.400xPolskie Stowarzyszenie Emitentów Kart Podarunkowych wspólnie z PBS przeprowadziło badania Rynku Kart Podarunkowych w Polsce które  wskazały, że znajomość tych kart wzrosła o 21% stosunku do roku 2011, natomiast liczba osób, które miały bezpośredni kontakt z kartą prezentową jako obdarowujący lub obdarowywany wzrosła o 44%. Wynika z tego że klienci docenili tę wygodną form obdarowywania swoich bliskich.

CZYTAJ WIĘCEJ
Finanse i gospodarka

Co czwarty internauta to mobilny konsument

nowe.technologie.02.400x324Konsumentem mobilnym nazywamy internautę, który w ciągu ostatnich 6 miesięcy dokonał zakupu przy użyciu urządzenia mobilnego (smartfon, tablet). Raport mShopper wykazał, że tacy konsumenci stanowią 24% spośród polskich internautów. Natomiast wskaźnik zdeklarowanych posiadaczy urządzeń mobilnych, którzy dokonują zakupów przy ich użyciu wynosi 33%. Badacze przewidują, że do końca 2015r. będzie ich dwa razy więcej.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 11 Z 11