Autor: Marcin Złoch

Artykuły

Najpopularniejsi operatorzy e-payment

Porównywarka cen idealo.pl sprawdziła ilu sprzedawców z Polski honoruje płatności e-payment oraz którzy oferenci są najczęściej przez nich wybierani. Polski rynek cechuje bardzo szeroka i różnorodna oferta wielu operatorów e-payment. Wśród nich wciąż przodują zagraniczne firmy, które obsługują 74 proc. z wszystkich płatności tego typu oferowanych przez polskie sklepy internetowe, podczas gdy rodzimi operatorzy to jedynie pozostałe 26 proc.

CZYTAJ WIĘCEJ
Artykuły

Nowy wymiar lojalności

Jednym z najpopularniejszych sposobów na powracalność klientów są programy lojalnościowe. Niestety, pewne formy tego typu usług znudziły się już konsumentom i są na wyczerpaniu. Sklepy najczęściej oferują karty stałego klienta lub zachęcają do zbierania punktów czy pieczątek. Wymierna korzyść z promocji jest w takich przypadkach odroczona w czasie. Nagroda, którą możemy otrzymać, jest często dalece niewspółmierna do wydanych na wszystkie punkty pieniędzy, a także czasu, który upływa od rozpoczęcia zbierania punktów do momentu odebrania nagrody.

CZYTAJ WIĘCEJ
Z rynku finansowego

Przyszłość Big Data to zarządzanie danymi

Żyjemy w ciekawych czasach gwałtownie postępującej automatyzacji i cyfryzacji, nowych zasad konkurowania na rynku oraz rosnącej grupy klientów bardzo świadomych swoich wyborów i oczekujących natychmiastowej obsługi oraz informacji dostosowanych do ich potrzeb i preferencji. Aby sprostać oczekiwaniom współczesnych klientów i rozwijać innowacyjną ofertę, firma musi działać sprawnie i efektywnie korzystać z wiedzy ukrytej w danych. Kluczem do sukcesu w osiągnięciu tego celu jest wykorzystanie zaawansowanej analityki i technologii do zarządzania danymi.

CZYTAJ WIĘCEJ
0007
Finanse i gospodarka

Polski m-commerce jest wart 1 mld euro

Polski m-commerce nabiera tempa. W 2015 roku zakupy online przy użyciu tabletu lub smartfonu zrobiło już prawie 6 milionów Polaków – to 16 procent społeczeństwa. W naszym kraju już blisko 30 proc. e-klientów sięga w tym celu po urządzenia mobilne. Liczba m-kupujących jest wyższa niż nawet we Włoszech lub w Hiszpanii – tak wynika z międzynarodowego badania przeprowadzonego w 10 krajach na zlecenie serwisu RetailMeNot.

CZYTAJ WIĘCEJ
Artykuły

Nadchodzi koniec blokowania reklam

Polacy opracowali technologię pozwalającą odblokowywać reklamy w przeglądarkach. Ten wynalazek rodem z Polski może spowodować trzęsienie ziemi w branży reklamy internetowej. Cloud Technologies, warszawska spółka IT specjalizująca się w Big Data marketingu, opracowała technologię UnBlock, pozwalającą na wyświetlanie reklam tym internautom, którzy w swoich przeglądarkach zainstalowali wtyczki blokujące (adblockery).

CZYTAJ WIĘCEJ
Finanse i gospodarka

Plus ułatwia uBezpieczenie samochodu

Operator sieci telefonii Plus wprowadza usługę, dzięki której można ubezpieczyć swój samochód samemu bez konieczności spotkania z agentem. Specjalna aplikacja uBezpiecz pozwala na przygotowanie ofert ubezpieczeń komunikacyjnych, dokonanie zakupu najkorzystniejszej z nich oraz zapisanie wybranej polisy na smartfonie. Aplikacja została przygotowana we współpracy z BENEFIA Ubezpieczenia – spółką z  Grupy VIG.

CZYTAJ WIĘCEJ
Artykuły

Fizyczna kontrola dostępu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych

nowe.technologie.08.400x259Fizyczna kontrola dostępu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych.
W ciągu ostatnich lat rynek fizycznej kontroli dostępu był świadkiem dynamicznego rozwoju wielu technologii, które przeniosły nacisk z samego produktu na jego wszechstronność i użyteczność. Rozwiązania wykorzystujące cyfrową chmurę i platformy mobilne stają się coraz bardziej powszechne, jednak duża część specjalistów wciąż ma wątpliwości co do szczelności zabezpieczeń systemu. Ich obawy dotyczą głównie bezpieczeństwa procesu wirtualnego uwierzytelniania i transmisji kluczy dostępu, a także manipulacji danymi przez pracownika oraz przechwycenia transmisji pomiędzy telefonem i czytnikiem.

CZYTAJ WIĘCEJ
Artykuły

Jak wybrać nową lokalizację lub zmienić położenie oddziału?

160425.WebGISWybór odpowiedniej lokalizacji nowej placówki jest ciężkim zadaniem, stawianym przed pracownikami działów odpowiedzialnych za rozwój sieci sprzedaży stacjonarnej. Otwarcie nowej placówki, zmiana lokalizacji istniejącej to działania wymagające wysokich nakładów. Decyzja o wyborze miejsca przeznaczonego na inwestycję niesie za sobą poważne konsekwencje w postaci zysków lub strat. Ponadto nowa filia musi sprostać oczekiwaniom sieci i sprawdzić się w konfrontacji z ofertą dostępnych nieruchomości i potencjałem rynku.

CZYTAJ WIĘCEJ
cyberbezpieczeństwo
Artykuły

Cyberprzestępcy wzięli na celownik sektor MŚP

Klienci oczekują dostępu do swoich rachunków bankowych o każdej porze, w każdej lokalizacji oraz za pośrednictwem wszystkich dostępnych urządzeń elektronicznych. Wraz z rozwojem bankowości internetowej i mobilnej cyberprzestępcy zyskują nowe możliwości nieuprawnionego dostępu do rachunków użytkowników. Coraz bardziej atrakcyjnym i zyskownym łupem dla hakerów są małe i średnie przedsiębiorstwa niedostatecznie dbające o cyberbezpieczeństwo.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 10 Z 11