Kredyty hipoteczne: Bank BPS współpracuje z pośrednikami i klientami online

Kredyty hipoteczne: Bank BPS współpracuje z pośrednikami i klientami online
Źródło: Bank BPS
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Bank BPS uruchomił nowe narzędzie dla pośredników finansowych. Dzięki temu klienci, którzy są zainteresowani kredytem hipotecznym, nie muszą wypełniać papierowych wniosków, zrobią to za nich pośrednicy, a całość dokumentacji, z podpisem klienta, trafi do banku w formie elektronicznej. Jako pierwsi z narzędzia skorzystają pośrednicy Expander, Notus i ANG, poinformował Bank.

– Mamy świetną, wyróżniającą się na rynku, ofertę kredytów hipotecznych. Potwierdzają to, regularnie, miejsca na podium Banku BPS w rankingach portalu Bankier.pl. Nasze ostatnie działania nie były więc skoncentrowane na ofercie, ale na usprawnieniu procesu kredytowego dla pośredników, z którymi Bank BPS od lat współpracuje.

Postawiliśmy na nowoczesne narzędzia i poprawę komunikacji na każdym etapie współpracy. Dzięki nowemu rozwiązaniu będzie szybciej, sprawniej i o wiele efektywniej. Poprawiamy przy tym doświadczenie klienta.

Wierzę, że zarówno nasi partnerzy – pośrednicy finansowi, jak i nasi klienci, docenią zmianę, która właśnie się dokonała – wyjaśnia Magdalena Adamczyk, dyrektor Departamentu Klienta Indywidualnego w Banku BPS.

Czytaj także: Prezes Banku BPS chce zwiększyć udział Zrzeszenia w rynku bankowym

Portal Pośrednika w Banku BPS

1 grudnia 2023 r. Bank BPS zmienił sposób składania wniosków kredytowych przez pośredników. Do tego celu uruchomił Portal Pośrednika, czyli konsolę, dzięki której pośrednik sprawdzi maksymalną kwotę kredytu dla klienta, a podczas rozmowy z nim przygotuje wniosek kredytowy.

Całość dokumentacji z podpisem klienta trafi do banku w formie elektronicznej.

W nowym procesie bank może online odesłać błędny wniosek bez konieczności powtórnego jego składania. Te usprawnienia skrócą czas podejmowania decyzji kredytowej, czyli czas oczekiwania klienta na odpowiedź banku.

Czytaj także: Bank BPS udostępnia klientom firmowym sieć wpłatomatów

Klient i pośrednik widzą etapy procedury kredytowej

W nowym portalu pośrednik na bieżąco widzi swoje wnioski i ich statusy. Dzięki temu cała komunikacja staje się szybsza i prostsza, a klient może dowiedzieć się, na jakim etapie jest jego wniosek.

– Mamy nadzieję, że sprzedaż kredytów hipotecznych nabierze teraz tempa, tym bardziej, że na rynku widać duże ożywienie.

Sprzedaż Bezpiecznego Kredytu z dopłatami do rat jest rekordowa, klienci chętnie korzystają z rządowego programu, a my posiadamy ten produkt w swojej ofercie od lipca tego roku – dodaje Magdalena Adamczyk.

Czytaj także: Spersonalizowana kampania internetowa banków spółdzielczych Zrzeszenia BPS

Źródło: BANK.pl