Spersonalizowana kampania internetowa banków spółdzielczych Zrzeszenia BPS

Spersonalizowana kampania internetowa banków spółdzielczych Zrzeszenia BPS
Źródło: Bank BPS
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
W kampanii banków spółdzielczych Zrzeszenia BPS wykorzystane są reklamy personalizowane, stworzone z pomocą sztucznej inteligencji (AI). Dzięki temu możliwy jest bezpośredni przekaz do osób w sąsiedztwie każdego z 307 banków spółdzielczych Zrzeszenia BPS w całej Polsce, poinformował Bank BPS.

– W kolejnej odsłonie naszej kampanii „Załatw to po sąsiedzku!” połączyliśmy sąsiedzkość i lokalność z nowoczesną komunikacją marketingową w skali ogólnokrajowej. To nowy rozdział w komunikacji Grupy BPS.

Dzięki wykorzystaniu możliwości, jakie daje sztuczna inteligencja, nasz ambasador Tomasz Jakubiak w reklamie osobiście zaprasza lokalnych klientów do poszczególnych banków spółdzielczych w całej Polsce.

Przygotowaliśmy warianty naszej reklamy wideo do serwisu YouTube dla każdego z 307 banków spółdzielczych zrzeszenia BPS – mówi Robert Szymański, dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS.

Czytaj także: Bank BPS udostępnia klientom firmowym sieć wpłatomatów

Reklamy z geolokalizacją

Reklamy wyświetlane będą przez najbliższe trzy tygodnie w serwisie YouTube. Dzięki geolokalizacji, lokalny użytkownik zobaczy wariant reklamy, w którym pada nazwa najbliższego banku spółdzielczego Zrzeszenia BPS.

W oparciu o dane takie jak: adres IP smartfonu lub komputera, lokalizacja w przeglądarce lub urządzeniu mobilnym oraz miejsce zamieszkania udostępnione np. w mediach społecznościowych, dana osoba „przypisywana jest” do banku spółdzielczego, którego siedziba znajduje się w promieniu ok. 15 km.

Rozwiązanie to znacząco podnosi efektywność reklamy. A w przypadku Zrzeszenia BPS lokalny przekaz ma szczególne znaczenie, ponieważ poszczególne banki znane są pod swoimi nazwami i nie wszyscy klienci wiedzą o ich przynależności do Grupy.

Czytaj także: Rozpoczęły się konkursy XI edycji Programu TalentowiSKO banków Grupy BPS

Zrzeszenie BPS planuje większe wykorzystanie AI

– Kampanię, którą właśnie rozpoczęliśmy, traktujemy jako wstęp do szerszych działań z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w 2024 roku.

Chcemy rozwijać to nowatorskie podejście do reklamy i przełożyć je zarówno na kampanie wzmacniające pozytywny wizerunek naszych banków spółdzielczych, jak i lokalne działania promujące konkretne produkty – dodaje Robert Szymański.

Z reklam wyświetlanych w serwisie YouTube użytkownicy mogą przejść bezpośrednio na zrzeszeniową stronę internetową https://mojbank.pl/znajdz-placowke, gdzie znajduje się formularz kontaktowy.

Jeśli ktoś woli tradycyjną wizytę w oddziale, na stronie podane są dane kontaktowe banków spółdzielczych Zrzeszenia BPS.

Czytaj także: Samochód i ponad 1000 nagród do wygrania w loterii Grupy BPS i Banku BPS

Źródło: BANK.pl