Artykuły ze źródła: S

VII Forum BOMIS Wyceny 2022
Artykuły

Ustanawianie zabezpieczeń na maszynach ‒ siedem zasad dla przezornych

Trudno oczekiwać do pracownika banku lub firmy leasingowej, by patrząc na maszynę wiedział, co widzi, a z faktury zakupowej zrozumiał, co się składa na przedmiot finansowania lub zabezpieczenia wierzytelności. W przeciwieństwie do nieruchomości oraz seryjnie produkowanych samochodów, nieograniczona różnorodność środków i megaukładów technicznych o uogólnionych nazwach, konfigurowanych na różne cele, nie pozwala na jednoznaczną systematykę z użyciem programu komputerowego.

wirtualny wykres satysfakcji klienta, ikonki-śmieszki
Raporty

Czy w e-commerce jest możliwe postrzeganie każdego klienta jako indywidualności?

Potrzeby klientów nieustannie ewoluują, co udowodniła pandemia koronawirusa, wymuszając na firmach przyspieszenie cyfrowej transformacji. Jak wykazało jedno z badań McKinsey & Company obrazujące wpływ COVID-19 na biznes, obecnie przynajmniej 80 proc. interakcji z konsumentami odbywa się za pośrednictwem kanału online. W ten sposób internetowa obsługa, która kiedyś była wyróżnikiem marek, stała się podstawą, oczekiwaną przez większość konsumentów. Jednak to nie wszystko, pojawiają się świeże trendy m.in. personalizacja doświadczeń klienta. Z jakimi nowościami w świecie wirtualnego customer experience warto się zapoznać? Na to pytanie odpowiada ekspert Santander Consumer Banku

wirtualny biurowiec, smartfon napis For sale
Nieruchomości

Proptechy zmieniają branżę nieruchomości komercyjnych

Superszybkie windy, systemy zabezpieczeń, drzwi z automatycznym rozpoznawaniem twarzy – technologia już zmienia nieruchomości komercyjne. Do „twardych” rozwiązań dołącza teraz proptech, który zrewolucjonizuje całą branżę, w tym sposób pracy z klientem, a to bardzo dobra wiadomość dla tych, którzy w przyszłości, nawet tej najbliższej, będą poszukiwać atrakcyjnych powierzchni biurowych., uwazają eksperci REDD.

STRONA 371 Z 1454