Autor: Bank Millennium

Tymczasowa blokada kart w Banku Millennium
Z rynku finansowego

Tymczasowa blokada kart w Banku Millennium

Bank Millennium udostępnił możliwość tymczasowej blokady kart płatniczych. Usługa dostępna jest w aplikacji mobilnej i pozwala na zablokowanie karty na określony czas. Jest przydatna, gdy na chwilę rozstajemy się z kartą, np. zostawiając portfel w szatni na basenie, siłowni czy gdy wybieramy się na koncert. Blokadę karty można włączać i wyłączać w aplikacji dowolną liczbę razy, w każdym momencie.

Z rynku finansowego

Profil Zaufany w Banku Millennium

W serwisie bankowości internetowej Banku Millennium można już utworzyć Profil Zaufany otwierający dostęp do usług administracji publicznej online przez 24 godziny na dobę. Ponieważ tożsamość klienta potwierdza bank, do założenia profilu nie jest konieczna wizyta w urzędzie. Klienci logują się do niego za pomocą tych samych danych co do Millenetu, a dyspozycje na stronach e-urzędów autoryzują poprzez zalogowanie do banku oraz wpisanie H@sła SMS.

Raporty

Pokolenie Millennium w świecie finansów i nowych technologii, na tle generacji X i Z

„Pokolenie Millennium w świecie finansów i nowych technologii, na tle generacji X i Z”, to pierwszy w Polsce raport, który kompleksowo przedstawia zwyczaje finansowe pokolenia wchodzącego w dorosłość w XXI wieku. Wynika z niego m.in., że Millennialsi, choć uznawani za w pełni cyfrowe pokolenie, powoli uczą się i przekonują do nowinek płatniczych, a w życiu ważniejsze jest dla nich, aby być niż mieć.

STRONA 10 Z 10