Bank Millennium udostępnił nową aplikację mobilną. Co się zmieniło?

Bank Millennium udostępnił nową aplikację mobilną. Co się zmieniło?
Nowa aplikacja Banku Millennium Fot. Materiały prasowe
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Bank Millennium udostępnił nową aplikację mobilną. Może z niej korzystać pierwsza grupa klientów, bank będzie ją stopniowo udostępniał kolejnym.

Z nowej aplikacji może już korzystać pierwsza grupa klientów, @BankMillennium będzie ją stopniowo udostępniał kolejnym #BankMillennium

Podobnie jak wdrożone na początku maja zmiany w serwisie internetowym Millenet, wszystkie zmiany w aplikacji zostały w całości zaprojektowane wewnątrz banku. Do ich wprowadzenia zastosowano unikatowe na polskim rynku technologie (m.in. mikroserwisy) i wyjątkowy design.

W ramach podejścia omnikanałowego, Millenet i aplikacja mobilna są ujednolicone, dzięki czemu niezależnie czy klient korzysta z serwisu internetowego czy aplikacji mobilnej, jego doświadczenie jest podobne.

Więcej najnowszych wiadomości o Banku Millennium >>>

Dodatki mają ułatwić bankowanie

Na stronie głównej znalazły się Dodatki, które mają ułatwić klientowi codzienne życie i bankowanie. Zostały wybrane po konsultacjach z użytkownikami, podczas testów użyteczności. Klient może je dowolnie konfigurować, w zależności od potrzeb. Przykładowo dodatek Zbiórka ułatwi zebranie kwoty potrzebnej na wycieczkę klasową czy pieniędzy na wspólny prezent. Dodatek Nadchodzące płatności ułatwi monitorowanie i planowanie wydatków, a z pomocą dodatku Wygodny Przelew można zrealizować przelew w kilka sekund wprost ze strony głównej. Dodatek Bezpłatne Konto pozwoli zawsze pamiętać o spełnieniu warunków bezpłatnego konta.

Nowa sekcja Wydarzenia

Nowa sekcja Wydarzenia stanowi dla każdego użytkownika kompletne i spersonalizowane źródło informacji nie tylko o stanie finansów, ale jest również narzędziem wspierającym zarządzanie domowym budżetem. Lista Wydarzeń będzie systematycznie rozszerzana o nowe typy informacji, których potrzebuje użytkownik. Docelowo ma być sercem systemu i głównym kanałem kontaktu z klientem w bankowości elektronicznej. Tutaj klient zobaczy oferty dopasowane do jego potrzeb, sposobu zarządzania finansami i zachowań. Bank zaskoczy go życzeniami urodzinowymi, przypomni o ubezpieczeniu bagażu dostępnym w karcie, jeżeli zauważy, że klient dużo podróżuje. Podpowie też, jak zaoszczędzić na codziennych zakupach.

Źródło: Bank Millennium