Autor: Rafał Łopka

Bank Spółdzielczy w Mławie 59. bankiem spółdzielczym w SUS
Bankowość spółdzielcza

Bank Spółdzielczy w Mławie 59. bankiem spółdzielczym w SUS

Bank Spółdzielczy w Mławie został 59. bankiem spółdzielczym, który przystąpił do Systemu Usług SGB (SUS) i zintegrował z nim swoje dane. Prace projektowe nad wdrożeniem nowego pakietu usług trwały kilka miesięcy. Wymagały sporego zaangażowania, zarówno ze stronu Banku Spółdzielczego, jaki i SGB-Banku oraz Asseco Poland. Przygotowania zakończyły się pozytywnie w ubiegły weekend (15-16.03.2025) – przeprowadzenie udanej migracji produkcyjnej oznacza, że klienci Banku są już obsługiwani w nowym systemie.

CZYTAJ WIĘCEJ
Bank Spółdzielczy w Nowym Tomyślu 58. bankiem spółdzielczym w SUS
Bankowość spółdzielcza

Bank Spółdzielczy w Nowym Tomyślu 58. bankiem spółdzielczym w Systemie Usług SGB

Bank Spółdzielczy w Nowym Tomyślu 58. bankiem spółdzielczym, który przystąpił do Systemu Usług SGB (SUS) i zintegrował z nim swoje dane. SUS to kompleksowy model zarządzania usługami udostępnianymi wszystkim bankom Zrzeszenia przez SGB-Bank SA. Dzięki niemu banki uzyskują dostęp do profesjonalnych zasobów technicznych, kompetencyjnych i infrastrukturalnych, a także do bogatych źródeł produktów, narzędzi informatycznych i nowych rozwiązań technologicznych.

CZYTAJ WIĘCEJ
Usługa monitorowania kart (FDS) dostępna w bankach spółdzielczych SGB, ekrany smartfonów
Bankowość spółdzielcza

Usługa monitorowania kart (FDS) dostępna w bankach spółdzielczych SGB

Banki spółdzielcze SGB otrzymały nowe narzędzie do walki z cyberprzestępcami – monitoring transakcji kartowych w ramach systemu antyfraudowego FDS. Rozwiązanie przygotował Zespół Cyberbezpieczeństwa we współpracy z innymi jednostkami w SGB-Banku SA. Nowe podejście do sposobu analizy zachowań transakcyjnych klienta polega na weryfikowaniu kartowego profilu transakcyjnego klienta i wykrywaniu anomalii transakcyjnych.

CZYTAJ WIĘCEJ
Dlaczego przedsiębiorcy wybierają banki spółdzielcze SGB? – kampania SGB
Bankowość spółdzielcza

Dlaczego przedsiębiorcy wybierają banki spółdzielcze SGB? – wystartowała kolejna kampania SGB

Od dwóch lat banki spółdzielcze SGB przekonują klientów, że „dobrze dbać o siebie nawzajem”. Rok temu działania wizerunkowe połączone były z możliwością wygrania nagród w loterii. Tym razem nowa kampania SGB dotyczy klientów firmowych, którzy w bankach spółdzielczych SGB mają partnera profesjonalnego, zaufanego i takiego, którego się po prostu lubi.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 2