Autor: Dorota Szostek-Rustecka

Bankowość

Ruszyła kampania reklamowa karty kredytowej Citi Simplicity

citi.handlowy.03.400x126W poniedziałek, 28 września ruszyła kampania reklamowa karty kredytowej Citi Simplicity. Kampania ma na celu podkreślenie prostoty produktu, jasnych zasad i wygody zarządzania własnymi finansami dzięki posiadaniu w portfelu Citi Simplicity. Wśród zaprezentowanych funkcjonalności karty znalazły się: brak opłaty rocznej, bezpłatne powiadomienia SMS oraz oferta kredytu spłacanego w ratach w ramach limitu  karty „10.000 zł za 20 zł miesięcznie”. Spot kampanii można obejrzeć pod linkiem.

CZYTAJ WIĘCEJ
Bankowość

Citi Handlowy zgodnie z oczekiwaniami

citi.handlowy.03.400x126367 mln zł zysku w I półroczu 2015 r.
Rosną wolumeny: kredyty konsumpcyjne 9 proc. r./r., kredyty dla klientów instytucjonalnych 3 proc. r./r.
Wskaźniki efektywnościowe niezmiennie na wysokim poziomie powyżej sektora: ROE – 12,4% i ROA – 1,6%
Koszty konsekwentnie w dół  – 3 proc. r./r.
Dobra jakość portfela i niskie koszty ryzyka
Nowe transakcje w ramach programu Emerging Market Champions dla firm inwestujących za granicą
Bankowość detaliczna rośnie w strategicznych obszarach: klienci Citigold 5 proc. r./r. w górę, sprzedaż inwestycji o 35 proc. r./r. w I półroczu bieżącego roku 

CZYTAJ WIĘCEJ
Bankowość

 Citi Handlowy najbardziej odpowiedzialną instytucją finansową

citi.handlowy.03.400x126Citi Handlowy najlepszy w IX Rankingu Odpowiedzialnych Firm w kategorii bankowość, sektor ubezpieczeniowy i finansowy. Bank zdobył najwyższą punktację w czterech audytowanych kategoriach – odpowiedzialne przywództwo, zaangażowanie społeczne, komunikacja z interesariuszami, innowacyjność społeczna
oraz odpowiedzialne zarządzanie. Ranking Odpowiedzialny Firm od lat przygotowywany jest przez Dziennik Gazeta Prawna we współpracy z PwC.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1