Visa uznaje twórców cyfrowych za małe firmy

Visa uznaje twórców cyfrowych za małe firmy
Frank Cooper III. Źródło: Visa.
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Podczas otwarcia Web Summit w Lizbonie, Visa ogłosiła nowe zobowiązania wobec twórców cyfrowych. Uznając wpływ tej grupy na gospodarkę cyfrową, Visa postanowiła traktować ich tak samo jak małe firmy. To umożliwia twórcom łatwe dokonywanie płatności za pomocą narzędzi, zasobów i produktów finansowych, które Visa udostępnia małym firmom na całym świecie, poinformowała Firma.

Jak pokazuje badanie Visa, ponad dwie trzecie twórców zmaga się z opóźnieniami w otrzymywaniu środków, co utrudnia ich rozwój[1]. Visa Direct rozwiązuje ten problem poprzez partnerstwa z sieciami społecznościowymi i platformami sprzedażowymi, umożliwiając twórcom otrzymywanie wypłaty w czasie rzeczywistym[2] na karty debetowe.

– To niesamowicie satysfakcjonujące widzieć, jak świat w końcu uznaje twórców za siłę napędową gospodarki cyfrowej – powiedział Jonathan Kolozsvary, Global Head of Small Business, Visa.

– Jesteśmy dumni, że możemy pomagać twórcom rozwijać ich firmy – czy to poprzez dostęp do finansowania, dzięki rozwiązaniu dla firm z małym kapitałem obrotowym, czy poprzez wypłaty w czasie rzeczywistym na ich karty debetowe – dodał.

Czytaj także: Raport Specjalny | Płatności Bezgotówkowe | Musimy zmniejszyć wykluczenie cyfrowe konsumentów

Visa tworzy zespół z Pharrellem Williamsem

Visa ogłosiła również rozszerzenie partnerstwa z Pharrellem Williamsem – muzykiem i filmowcem nagradzanym GRAMMY® i nominowanym do Oscara®, a także przedsiębiorcą i filantropem. Jest on także ambasadorem marki i gwiazdą filmu reklamowego Visa na 2024 rok, „Prodigies”.

Visa jest dumna z partnerstwa z Pharrellem w dwóch jego filantropijnych przedsięwzięciach: Black Ambition i YELLOW.

Pharrell założył w 2019 roku YELLOW, organizację non-profit, która wyrównuje szanse młodzieży poprzez edukację. W ramach rozszerzonego partnerstwa, Visa dostarczy narzędzia i zasoby do inkluzywnej edukacji finansowej i cyfrowej dla uczniów YELLOW, mające na celu poprawę ich wiedzy finansowej.

Pharrell ogłosił partnerstwo razem z Frankiem Cooperem III, Chief Marketing Officerem w Visa, na Web Summit, gdzie obaj dyskutowali również, jak ludzie i firmy mogą wykorzystać potencjał, jaki niesie ekonomia twórców

– Visa od dawna uznaje, że twórcy odgrywają trudną do pominięcia rolę w kształtowaniu współczesnej kultury, co ma znaczący wpływ na handel – powiedział Frank Cooper III, Chief Marketing Officer, Visa.

 Pharrell uosabia ducha twórcy i cieszymy się z rozszerzenia naszej współpracy – dodał.

– Jako twórca, artysta i filantrop, jestem pasjonatem pomagania innym w realizacji ich marzeń – powiedział Pharrell Williams.

– Ta współpraca pozwala nam wspierać studentów oraz małe firmy prowadzone przez osoby pochodzenia afroamerykańskiego i latynoskiego, wprowadzając w ich życie ducha nieustannego doskonalenia i inspirując ich do dążenia do doskonałości każdego dnia – dodał.

Pharrell Williams - Frank Cooper III, Web Summit
Od lewej: Pharrell Williams, Frank Cooper III. Źródło: Visa

Czytaj także: eService i Visa ułatwiają wspieranie akcji charytatywnych

Cyberedukacyjne działania Visy

Te zobowiązania idą w parze z ciągłym wsparciem dla społeczności twórców. Dołączają one do programów takich jak „GetP@id”, czyli inicjatywy Visa w mediach społecznościowych, w której influencerzy wspierają i uczą mentees, jak zamieniać swoje pasje na pieniądze, czy też inauguracyjnego wydarzenia Creator Summit Visa.

To dwudniowe wydarzenie odbędzie się w Tokio pod koniec tego miesiąca (listopad 2024), we współpracy z liderami branży, takimi jak Amplify i wschodzącymi influencerami. Współpracując z ekspertami Visa, aspirujący i rozwijający się influencerzy dowiedzą się, jak zrobić kolejny krok w cyfrowej podróży swojego małego biznesu, w tym jak najlepiej płacić i przyjmować zapłatę.

Visa ułatwia dostęp do gospodarki cyfrowej bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki pełnej gamie usług płatniczych zaprojektowanych, aby pomóc twórcom i wszystkim małym firmom płacić i otrzymywać zapłatę – od kart kredytowych i debetowych Visa Business, raportowania biznesowego, kontroli płatności i cyfrowych platform zarządzania płatnościami po edukację finansową i szkolenia z umiejętności biznesowych, w tym Practical Business Skills na całym świecie – Visa wprowadza innowacje wspierające rosnącą społeczność małych firm.

***

[1] Badanie platform sprzedażowych (marzec 2020). Zlecone przez Visa i przeprowadzone przez Raconteur wśród 750 sprzedawców działających na platformach sprzedażowych, z których 224 to twórcy cyfrowi.

[2] Rzeczywista dostępność środków zależy od instytucji finansowej odbiorcy i regionu.

Źródło: Visa