W czasie pandemii Santander Bank zachęca swoich pracowników do udziału w programach wellbeingowych
Od początku pandemii poważnie podeszliśmy zarówno do kwestii zabezpieczeń pracowników zarówno w biurach i placówkach, jak i do troski o ich samopoczucie.
Pandemia wszystkim mocno dała się we znaki.
Nasi pracownicy maja również możliwość skorzystania z bezpłatnej usługi psychologa
Wysoki poziom stresu i zmęczenia wieloma ograniczeniami niewątpliwie odbił się na naszym samopoczuciu.
W Santander Bank Polska zachęcamy pracowników do aktywnego uczestnictwa w programach wellbeinowych.
Czytaj także: Bank Pocztowy w czasie pandemii dba o ciała i umysły swoich pracowników
Składają się one z aktywności fizycznej, zdrowego odżywiania, regeneracji i snu oraz zdrowia mentalnego.
Pracownicy mogą skorzystać m.in. z:
– Sesji mindfulness eliminujących stres, połączonych z sesją jogi;
– Akcji Regeneracji- krótkich,15 minutowych zajęć prowadzonych w trakcie pracy – online;
– Konsultacji z dietetykami, fizjoterapeutami i trenerami;
Zachęcamy pracowników do aktywnego uczestnictwa w programach wellbeinowych
– Sesji Power Meeting (różne aktywności fizyczne);
– Wellbinarów o różnej tematyce prozdrowotnej (odżywianie, aktywność, regeneracja, obniżenie stresu).
Czytaj także: PKO Bank Polski dba o dobrostan fizyczny i psychiczny swoich pracowników
Nasi pracownicy mają również możliwość skorzystania z bezpłatnej usługi psychologa. Konsultacje odbywają się telefonicznie lub online (chat).
Mieliśmy też akcję sprzedaży krzeseł biurowych – za niewielką kwotę pracownicy mogli nabyć wygodne i ergonomiczne krzesło.
Cała kwota ze sprzedaży krzeseł została przekazana Fundacji Santander Bank Polska i wsparła realizację projektu “Klub Płomyka” w Domu Dziecka Nadzieja nr 2 w Jeleniej Górze. Zainteresowanie akcją było ogromne. 90% krzeseł rozeszło się w ciągu godziny.
Czytaj także: Credit Agricole zapewnia zdalnie pracującym poczucie stabilności i zachęca do sportowych treningów online
Organizujemy też wiele szkoleń otwartych dla pracowników, aby stale mogli podnosić swoje kompetencje.
Marta Pszczoła,
dyrektor Departamentu Rozwoju