Sollers rozszerza swoją działalność w Polsce
Sollers Consulting wzmacnia swoją obecność w Polsce i rozpoczyna otwieranie biur we Wrocławiu, Szczecinie, Krakowie, Łodzi i Białymstoku. W tych lokalizacjach zatrudnionych jest obecnie 20 specjalistów, którzy korzystają z biur współdzielonych i pracy zdalnej.
Rekrutacja na nowe stanowiska już trwa, a wkrótce w tych miastach firma planuje otworzyć nowoczesne przestrzenie na wzór tych już isniejących.
Otwieramy nowe biura, aby być bliżej pracowników
Obecnie Sollers zatrudnia 625 ekspertów biznesowych i IT w Warszawie, Lublinie, Poznaniu i Gdańsku. Pracownicy w nowych lokalizacjach przeniosą się do docelowych biur Sollers, gdy tylko ich zespoły dostatecznie się rozrosną.
‒ Wrocław, Szczecin, Kraków, Łodź i Białystok są znane ze swoich szkół wyższych i jesteśmy przekonani, że nowi pracownicy wniosą dużo wiedzy i doświadczenia do naszej organizacji. Wykorzystanie przestrzeni coworkingowych to dopiero początek, w miarę wzrostu firmy w danych lokalizacjach, planujemy otwarcie docelowych biur Sollers.
Dotychczas nasze siedziby w Warszawie, Lublinie, Poznaniu i Gdańsku rozwijają się bardzo dynamicznie. Jesteśmy przekonani, że oferowane możliwości rozwoju oraz ciekawe projekty, które realizujemy w Polsce i za granicą będą atrakcyjne dla lokalnych talentów ‒ podkreśla Marcin Pluta, Partner Zarządzający i współzałożyciel Sollers Consulting.
Transformacja cyfrowa przyśpiesza
Firma doradztwa biznesowego i informatycznego dostrzega rosnące zapotrzebowanie na wsparcie w zakresie transformacji cyfrowej, w miarę jak instytucje finansowe modernizują rozwiązania IT, rozwijają usługi cyfrowe i inwestują w nowe technologie.
Założona w 2000 roku firma zatrudnia ponad 700 specjalistów w siedmiu biurach w Polsce i za granicą. W ramach inicjatywy rozwoju, Sollers rekrutuje także zespół w Barcelonie, aby zbudować swoją obecność w Hiszpanii.
Dysponujemy infrastrukturą i rozwiązaniami umożliwiającymi efektywną współpracę z dowolnego miejsca
‒ W naszych projektach opieramy się na budowaniu silnych zespołów złożonych z ekspertów Sollers i pracowników naszych klientów.
Znaleźliśmy skuteczne sposoby na tworzenie takich zespołów w modelu pracy zdalnej. Powrót do biur będzie następował stopniowo, w oparciu o model hybrydowy, jednak z naszego punktu widzenia budowanie społeczności i bezpośredniej interakcji ma wyjątkową wartość.
Otwieramy nowe biura, aby być bliżej pracowników. Wspieramy to również wieloma inicjatywami z zakresu budowania zespołu ‒ mówi Marcin Pluta.
Praca w trybie zdalnym lub hybrydowym
‒ Obecnie około 90 procent naszych pracowników pracuje zdalnie lub w trybie hybrydowym.
Dysponujemy infrastrukturą i rozwiązaniami umożliwiającymi efektywną współpracę z dowolnego miejsca, w ramach projektów realizowanych dla klientów zarówno w Polce, w Europie jak i poza nią.
Zależy nam na dobrym samopoczuciu naszych zespołów, kształtując przyszłość miejsca i sposobu pracy naszych pracowników. Naszym celem jest zmaksymalizowanie korzyści płynących z hybrydowego modelu pracy ‒ mówi Andrzej Łach, Partner Sollers Consulting.
W ostatnich latach Sollers rozwijał się dynamicznie i spodziewamy się, że ten wzrost będzie kontynuowany. Ubezpieczyciele i banki przekształcają swoje modele biznesowe, co generuje duże zapotrzebowanie na ekspertów w zakresie wdrażania nowych rozwiązań IT i wykorzystywania zaawansowanych technologii.
Naszym celem jest zmaksymalizowanie korzyści płynących z hybrydowego modelu pracy
Sollers rozwinął zespołową kulturę współpracy pomiędzy biznesem i IT, opartą na modelach Agile i DevOps.