PKO Bank Polski dba o dobrostan fizyczny i psychiczny swoich pracowników

PKO Bank Polski dba o dobrostan fizyczny i psychiczny swoich pracowników
Joanna Czarnecka, dyrektor Pionu Zarządzania Personelem w PKO Banku Polskim. Źródło: PKO BP
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
W jaki sposób Państwa Bank wspiera swoich pracowników, pracujących zdalnie w czasie pandemii COVID-19? ‒ takie pytanie skierowaliśmy do banków działających w Polsce. Dzisiaj prezentujemy odpowiedź Joanny Czarneckiej, dyrektor Pionu Zarządzania Personelem w PKO Banku Polskim.

Przez ostatni rok zbieraliśmy doświadczenia i uczyliśmy się funkcjonować w nowej rzeczywistości.

Dla większości naszych pracowników praca zdalna była czymś zupełnie nowym. Z tego powodu ważne było zapewnienie nowoczesnych rozwiązań i narzędzi, które umożliwią jej wykonywanie – m.in. komunikatorów, programów, czy sprzętu informatycznego.

Przyśpieszyliśmy prowadzoną digitalizację i cyfryzację procesów wewnętrznych, w tym HR.

Czytaj także: Bank Pocztowy w czasie pandemii dba o ciała i umysły swoich pracowników

Zaprosiliśmy pracowników do udziału w licznych webinariach dotyczących efektywnej pracy w rozproszeniu oraz indywidualnych konsultacjach z trenerami i psychologami.

Dziś już wiemy, że nasi pracownicy świetnie odnaleźli się w nowych okolicznościach, dlatego teraz skupiamy się na kwestiach związanych z dbałością o dobrostan, zarówno ten fizyczny, jak i psychiczny.

Stawiamy na dialog, regularnie prowadzimy badania pulse check, które umożliwiają nam modyfikację obecnych i wdrażanie kolejnych rozwiązań zgodnych z potrzebami

Zachęcamy do uczestnictwa w działaniach rozwojowych oraz korzystania z dedykowanych programów wspierających zdrowie.

Czytaj także: Pracownicy aktywni fizycznie łatwiej radzą sobie z negatywnymi skutkami pracy zdalnej

Stawiamy na dialog, regularnie prowadzimy badania pulse check, które umożliwiają nam modyfikację obecnych i wdrażanie kolejnych rozwiązań zgodnych z potrzebami

Dzięki kompleksowemu podejściu do pracy zdalnej mogę śmiało powiedzieć, że zdaliśmy ten egzamin na piątkę.

Teraz skupiamy się na kwestiach związanych z dbałością o dobrostan, zarówno ten fizyczny, jak i psychiczny

To ogromna zasługa otwartości, dyscypliny i zaangażowania naszych pracowników, którzy odnajdują się w tej zmianie.

Joanna Czarnecka,

dyrektor Pionu Zarządzania Personelem

w PKO Banku Polskim.

Źródło: aleBank.pl