PKO Bank Polski dba o dobrostan fizyczny i psychiczny swoich pracowników
Przez ostatni rok zbieraliśmy doświadczenia i uczyliśmy się funkcjonować w nowej rzeczywistości.
Dla większości naszych pracowników praca zdalna była czymś zupełnie nowym. Z tego powodu ważne było zapewnienie nowoczesnych rozwiązań i narzędzi, które umożliwią jej wykonywanie – m.in. komunikatorów, programów, czy sprzętu informatycznego.
Przyśpieszyliśmy prowadzoną digitalizację i cyfryzację procesów wewnętrznych, w tym HR.
Czytaj także: Bank Pocztowy w czasie pandemii dba o ciała i umysły swoich pracowników
Zaprosiliśmy pracowników do udziału w licznych webinariach dotyczących efektywnej pracy w rozproszeniu oraz indywidualnych konsultacjach z trenerami i psychologami.
Dziś już wiemy, że nasi pracownicy świetnie odnaleźli się w nowych okolicznościach, dlatego teraz skupiamy się na kwestiach związanych z dbałością o dobrostan, zarówno ten fizyczny, jak i psychiczny.
Stawiamy na dialog, regularnie prowadzimy badania pulse check, które umożliwiają nam modyfikację obecnych i wdrażanie kolejnych rozwiązań zgodnych z potrzebami
Zachęcamy do uczestnictwa w działaniach rozwojowych oraz korzystania z dedykowanych programów wspierających zdrowie.
Czytaj także: Pracownicy aktywni fizycznie łatwiej radzą sobie z negatywnymi skutkami pracy zdalnej
Stawiamy na dialog, regularnie prowadzimy badania pulse check, które umożliwiają nam modyfikację obecnych i wdrażanie kolejnych rozwiązań zgodnych z potrzebami
Dzięki kompleksowemu podejściu do pracy zdalnej mogę śmiało powiedzieć, że zdaliśmy ten egzamin na piątkę.
Teraz skupiamy się na kwestiach związanych z dbałością o dobrostan, zarówno ten fizyczny, jak i psychiczny
To ogromna zasługa otwartości, dyscypliny i zaangażowania naszych pracowników, którzy odnajdują się w tej zmianie.
Joanna Czarnecka,
dyrektor Pionu Zarządzania Personelem