Najnowsze wydanie Najnowsze wydanie Najnowsze wydanie miesięcznika BANK dostępne w sklepach i online Sprawdź szczegóły i zapisz się na prenumeratę roczną -20%
search Szukaj
zamknij wyszukiwarkę
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Newsletter
menu
logo BANK.pl
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
Forum Bankowe 2026
24-25 lutego 2026 r.
Pozostało:
65dni
21godzin
45minut
Strategiczna Szkoła Polskiego Sektora Bankowości Spółdzielczej 2026
17-18 marca 2026 r.
Pozostało:
86dni
21godzin
45minut
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Multimedia
  • Bankowość spółdzielcza
  • Nieruchomości
  • Technologie
  • WIBOR
  • Miesięcznik
zamknij menu
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Multimedia
  • Bankowość spółdzielcza
  • Nieruchomości
  • Technologie
  • WIBOR
  • Miesięcznik
Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
Bankowość spółdzielcza

naturoBank: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej zmienił nazwę i przechodzi rebranding

03.02.2023 08:49 mb | BANK.pl
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
naturoBank: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej zmienił nazwę i przechodzi rebranding
Źródło: naturoBank
Bank BSZP zmienił nazwę i logo. Przygotowania do rebrandingu trwały już od kilku miesięcy. W związku z tym Bank od lutego zaczyna kampanię promującą swój "naturalnie nowoczesny" wizerunek i wartości, którymi się kieruje, poinformował Bank.

Zmiana nazwy i logo są podyktowane chęcią rozwoju i rozszerzenia bazy klientów.

– Uaktualniamy nasz wizerunek, dopasowując go do wartości, które są nam bliskie od lat, a które wyróżniają nas na tle innych banków. Wizerunek, który stworzyliśmy, jest adekwatny do obecnych czasów i uniwersalny dla różnychpokoleń. Znamy naszych klientów, dlatego w taki sposób tworzymy ofertę, by elastycznie dopasowywać ją do ich potrzeb.

Większość naszych działań w ciągu ostatnich kilku lat miała na celu doprowadzenie nas do miejsca, w którym dziś się znajdujemy. Nie mamy na myśli jedynie zmiany nazwy oraz logo banku, co oczywiście jest najbardziej zauważalne, ale zmian szeroko rozumianych, które sukcesywnie wprowadzaliśmy od czasu, kiedy objąłem funkcję prezesa zarządu. Wszystko po to, aby zgodnie z naszą strategią, stale dążyć do rozwoju.

Nasze hasło przewodnie ma odmieniony rdzeń – nowoczesność to kierunek, w którym zmierzamy, wychodząc z ofertą do naszych klientów – mówi Paweł Kowalski, prezes Zarządu Banku Spółdzielczego Ziemi Piotrkowskiej / naturoBanku.

Czytaj także: Konwent na rzecz Współpracy i Rozwoju Polskiej Bankowości Spółdzielczej: jak zagospodarować wysokie zyski banków lokalnych?

Logo i wartości naturoBanku

Nowe logo to symbol współczesnych czasów. Zieleń jest kolorem natury, a granat kojarzy się z bezpieczeństwem i finansami. Kształt sygnetu przedstawia drzewo w symbolicznej i nowoczesnej formie. Takie oznakowanie oraz ekologiczne akcenty będą wprowadzane również w placówkach bankowych. W kwestii rebrandingu Bank zdecydował się na współpracę z profesjonalną agencją marketingową z Poznania: Hands grupa reklamowa.

Naturalnie nowoczesny

Hasłem, które przyświeca zmianie, jest naturalnie nowoczesny. Ma ono podkreślać  połączenie z naturą i tradycją oraz chęć tworzenia oferty dla lokalnej społeczności i budowania z nią więzi.  Ponadto, wyraża także dążenie do promocji nowoczesnych rozwiązań, dopasowanych do zmian rynkowych oraz wspierających działania proekologiczne.

naturoBank jest bankiem pokoleniowym. Zna i spełnia potrzeby stałych klientów, zapewnia stabilność i pewność usług, ale jednocześnie posiada wizerunek oraz ofertę skierowaną dla młodszych grup odbiorców.

naturoBank logo
Źródło: naturoBank

Czytaj także: Nauka i Edukacja Ekonomiczna | Raport PAB-WIB | Banki spółdzielcze muszą się mocniej zintegrować

Ważne informacje dla klientów naturoBanku / BSZP

Zmienią się:

nazwa wraz z logotypem Banku na oddziałach, bankomatach, drukach, formularzach czy wizytówkach,

niektóre nazwy oraz wygląd serwisów bankowości elektronicznej i mobilnej,

materiały reklamowe i informacyjne,

strona internetowa bszp.pl zmieni się na naturobank.pl, adresy poczty internetowej (np. centrala@bszppiotrkow.sgb.pl zmieni się na centrala@naturobank.pl),

zewnętrzny wygląd placówek i elementy ich wewnętrznej aranżacji.

Pozostaną bez zmian:

umowy,

zasady kredytowania oraz produkty i usługi,

numery rachunków bankowych,

numery, hasła PIN oraz daty ważności kart,

karty z logo SGB dalej pozostaną w użytku do końca ich daty ważności,

hasła do bankowości internetowej.

Harmonogram kampanii naturoBanku

W ostatnim tygodniu stycznia 2023 roku Bank rozpoczął wysyłkę materiałów informacyjnych do stałych klientów.

Na początek lutego planowany jest rebranding zewnętrzny i  wewnętrzny placówek. Od tego czasu sukcesywnie będą wdrażane pozostałe materiały. W tych działaniach naturoBank będzie się starał się wykorzystywać jak najkorzystniejsze dla środowiska rozwiązania.

– Zmiana nazwy i logo banku nie będzie oznaczała zakończenia naszych starań. Osobiście widzę to jako początek nowego rozdziału w historii naszego Banku, w którym jest miejsce na dalszy rozwój oraz unowocześnianie oferty. Wszystkie działania chcemy planować z poszanowaniem wartości i tradycji, które są dla nas ważne od lat.

Nowym i bardzo istotnym aspektem jest też troska o środowisko, które w mojej ocenie wszyscy powinniśmy zacząć wspierać – podkreśla Paweł Kowalski, prezes Zarządu Banku Spółdzielczego Ziemi Piotrkowskiej / naturoBanku.

Czytaj także: Konwent na rzecz Współpracy i Rozwoju Polskiej Bankowości Spółdzielczej 2023 – podsumowanie

Źródło: naturoBank
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Tagi
Bank Spółdzielczy Ziemi PiotrkowskiejBanki spółdzielczeBankowość spółdzielczaEkologiaESG / Environmental, Social and corporate GovernanceHands grupa reklamowanaturoBankOchrona środowiskaPaweł KowalskirebrandingSpółdzielcza Grupa Bankowa / SGB
Autor mb
Źródło BANK.pl
Partnerzy działu
logo Systemy Wymiany InformacjiLogo ITCARD

Polecamy

Bartłomiej Getlich | Źródło: Bank.pl
Technologie i innowacje
Banki operatorami infrastruktury krytycznej państwa
Monika Rozbicka-Szlosek, dyrektor Departamentu Produktów Inwestycyjnych i Private Banking, VeloBank
Z rynku finansowego
Liczba klientów zamożnych w Polsce rośnie szybciej niż w większości krajów Europy
BBVA,
Z rynku finansowego
BBVA stawia na wykup akcji po fiasku przejęcia Sabadella
Przemysław Barankiewicz, dyrektor Finax, firmy inwestycyjnej, będącej pierwszym i największym dostawcą OIPE w Europie.
Z rynku finansowego
UE proponuje reformę OIPE. Celem zwiększenie liczby oszczędzających, ale i dostawców

Najnowsze

Visa
Technologie i innowacje
AI zmienia oblicze globalnej walki z oszustwami – czy banki nadążą za tymi zmianami?
Pieniądze na tle wykresów inwestycyjnych
Z rynku finansowego
Retail Investment Strategy coraz bliżej uchwalenia
Kurier
Z rynku finansowego
Zaległe zobowiązania branży pocztowej i kurierskiej w październiku ’25 nareszcie spadły o 8,4 proc. r/r
wirtualny obraz twarzy-sztucznej inteligencji, napis AI
Technologie i innowacje
UiPath i AGH podpisują strategiczną umowę współpracy na rzecz rozwoju kompetencji w zakresie AI i automatyzacji
smartfon z BLIKIEM
Cyberbezpieczeństwo
AI chroni, BLIK dominuje w świątecznych zakupach Polaków
książki, kula z flagą Korei Płd. , biret studenta
ESG
Edukacja – filar południowokoreańskiego sukcesu
Christine Lagarde
Z rynku finansowego
Stopy EBC bez zmian
Przelewy w okresie świąteczno-noworocznym, KIR
Z rynku finansowego
Jak przelać pieniądze w okresie świąteczno-noworocznym 2025/2026?

Zobacz także

Prośba o przelew BLIK dostępna w bankach spółdzielczych Grupy BPS
Bankowość spółdzielcza
Usługa Prośba o przelew BLIK dostępna w bankach spółdzielczych Grupy BPS
bank spóldzielczy napis na budynku
Bankowość spółdzielcza
Posiedzenie Rady Konsultacyjnej Sektora Bankowości Spółdzielczej
gra planszowa „Za tydzień impreza!”. BPS
Edukacja finansowa
Banki Grupy BPS proponują dzieciom edukacyjną grę planszową  
Zobacz wszystkie z tej kategorii
logo Bank
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
  • Newsletter
logo Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
logo Miesięcznika Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
© Copyright 2025 Centrum Procesów Bankowych i Informacji
  • Polityka prywatności
  • Pliki cookie
  • Bankiwpolsce.pl
Strona korzysta z plików cookie
Na stronie stosujemy pliki cookie w celu zapewnienie prawidłowego działania, ułatwienia korzystania, a także w celach statystycznych i marketingowych. Wybierając „Zaakceptuj wszystkie” wyrażasz zgodę na stosowanie wszystkich plików cookie. Jeśli chcesz wyrazić zgodę na stosowanie tylko niektórych plików cookie, wybierz „Ustawienia”, skonfiguruj preferencje i wybierz przycisk „Zapisz”. Pamiętaj, że możesz zmienić swoje ustawienia w każdym czasie klikając przycisk „Pliki cookie” w stopce portalu. Szczegółowe informacje o sposobie, w jaki  używamy plików cookie oraz przetwarzamy Twoje dane, a także o przysługujących Ci prawach, odnajdziesz w Polityce prywatności.

Niezbędne: Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, zapewniające podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony umożliwiające, m.in. wykorzystywanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie internetowej, czy tez dostęp do jej obszarów wymagających uwierzytelnienia.

Funkcjonalne: Pliki cookie, które pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji podmiotów trzecich.

Analityczne: Pliki cookie wspomagające zebranie anonimowych danych statystycznych i analitycznych związanych z aktywnością użytkowników na stronie internetowej. Pomagają nam analizować liczbowe aspekty ruchu użytkowników na stronie internetowej oraz służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.

Marketingowe: Pliki cookie stosowane do analizowania aktywności użytkowników, wyświetlania odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej efektywne dla wydawców
i reklamodawców strony trzeciej.
Niezbędne Zawsze aktywne
Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, zapewniające podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony umożliwiające, m.in. wykorzystywanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie internetowej, czy tez dostęp do jej obszarów wymagających uwierzytelnienia.
Funkcjonalne
Pliki cookie, które pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji podmiotów trzecich.
Analityczne
Pliki cookie wspomagające zebranie anonimowych danych statystycznych i analitycznych związanych z aktywnością użytkowników na stronie internetowej. Pomagają nam analizować liczbowe aspekty ruchu użytkowników na stronie internetowej oraz służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketingowe
Pliki cookie stosowane do analizowania aktywności użytkowników, wyświetlania odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej efektywne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Ustawienia
{title} {title} {title}