Klienci Krakowskiego Banku Spółdzielczego z dostępem do płatności mobilnych BLIK

To strategiczny krok w kierunku modernizacji i cyfryzacji usług, który jednocześnie łączy społeczną misję banku spółdzielczego z nowoczesnymi rozwiązaniami biznesowymi.
Czytaj także: Najwyższy w historii zysk Krakowskiego Banku Spółdzielczego
BLIK w aplikacji mKBS
Do grona osób, które mogą korzystać z wygodnej metody płatności BLIK dołączyli klienci indywidualni Krakowskiego Banku Spółdzielczego. Mogą oni już rozliczać się BLIKIEM podczas płatności online, w sklepach stacjonarnych i punktach usługowych oraz wypłacać pieniądze z bankomatów oznaczonych logiem BLIKA.
Transakcje można zrealizować przy użyciu 6-cyfrowego kodu wygenerowanego w aplikacji mobilnej Banku.
Aby używać nowych funkcjonalności, wystarczy aktywować BLIKA w aplikacji mKBS, która jest dostępna dla urządzeń z systemem Android oraz iOS. Proces aktywacji jest prosty i bezproblemowy, co umożliwia klientom natychmiastowe korzystanie z usługi.
Czytaj także: Rezygnacja prezesa Krakowskiego Banku Spółdzielczego
4 mld transakcji w systemie BLIK
BLIK to wygodna, szybka i bezpieczna metoda płatności, z której aktywnie korzysta już ponad 14 mln osób.
Od startu systemu zrealizowano za jej pomocą już ponad 4 mld transakcji, a tylko od stycznia do sierpnia 2023 roku, wykonano ich 1 mld.
Obecnie jest to najpopularniejszy sposób rozliczania się za zakupy w e-commerce – w tym kanale użytkownicy realizują najwięcej transakcji. W drugim kwartale br. zapłacili oni w sieci aż 218,6 mln razy.