Klienci Krakowskiego Banku Spółdzielczego z dostępem do płatności mobilnych BLIK

Klienci Krakowskiego Banku Spółdzielczego z dostępem do płatności mobilnych BLIK
Źródło: KBS
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Krakowski Bank Spółdzielczy wprowadził do oferty płatności mobilne BLIK. Od teraz klienci indywidualni mogą w wygodny sposób płacić 6-cyfrowym kodem oraz za jego pomocą wypłacać pieniądze z bankomatów, poinformował Bank.

To strategiczny krok w kierunku modernizacji i cyfryzacji usług, który jednocześnie łączy społeczną misję banku spółdzielczego z nowoczesnymi rozwiązaniami biznesowymi. 

Czytaj także: Najwyższy w historii zysk Krakowskiego Banku Spółdzielczego

BLIK w aplikacji mKBS

Do grona osób, które mogą korzystać z wygodnej metody płatności BLIK dołączyli klienci indywidualni Krakowskiego Banku Spółdzielczego. Mogą oni już rozliczać się BLIKIEM podczas płatności online, w sklepach stacjonarnych i punktach usługowych oraz wypłacać pieniądze z bankomatów oznaczonych logiem BLIKA. 

Transakcje można zrealizować przy użyciu 6-cyfrowego kodu wygenerowanego w aplikacji mobilnej Banku.

Aby używać nowych funkcjonalności, wystarczy aktywować BLIKA w aplikacji mKBS, która jest dostępna dla urządzeń z systemem Android oraz iOS. Proces aktywacji jest prosty i bezproblemowy, co umożliwia klientom natychmiastowe korzystanie z usługi.

Czytaj także: Rezygnacja prezesa Krakowskiego Banku Spółdzielczego

4 mld transakcji w systemie BLIK

BLIK to wygodna, szybka i bezpieczna metoda płatności, z której aktywnie korzysta już ponad 14 mln osób.

Od startu systemu zrealizowano za jej pomocą już ponad 4 mld transakcji, a tylko od stycznia do sierpnia 2023 roku, wykonano ich 1 mld.

Obecnie jest to najpopularniejszy sposób rozliczania się za zakupy w e-commerce – w tym kanale użytkownicy realizują najwięcej transakcji. W drugim kwartale br. zapłacili oni w sieci aż 218,6 mln razy.

Czytaj także: Prezes Krakowskiego Banku Spółdzielczego o wychodzeniu na prostą

Źródło: Krakowski Bank Spółdzielczy / KBS