Już blisko 3 mln klientów korzysta z banków spółdzielczych Grupy BPS

Już blisko 3 mln klientów korzysta z banków spółdzielczych Grupy BPS
Źródło: Bank BPS
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Rozpoczęła się (luty 2025) nowa kampania telewizyjna banków spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Jej hasło przewodnie pokazuje skalę działania i siłę banków „po sąsiedzku”. Dla osób, które jeszcze nie znają banków spółdzielczych, dobrym argumentem do sprawdzenia ich oferty będzie informacja o blisko 3 milionach zadowolonych klientów, czytamy w komunikacie prasowym Grupy BPS.

– Celem naszej nowej kampanii zrzeszeniowej jest pokazanie potencjalnym klientom, że również oni mogą skorzystać z usług banków spółdzielczych z Grupy BPS. Prawdopodobnie mają taki bank bardzo blisko siebie, po sąsiedzku.

Naszym koronnym argumentem jest skala działania: blisko 3 mln klientów już korzysta z usług banków spółdzielczych Zrzeszenia BPS, ma w nich konto lub kredyt, korzysta z karty, bankuje internetowo albo płaci mobilnie.

To pokazuje siłę Grupy BPS, a więc wiarygodność, stabilność i atrakcyjność oferty. Są miliony powodów, żeby nas odwiedzić i przekonać się osobiście – mówi Robert Szymański, dyrektor Biura Marketingu Banku BPS.

Czytaj także: Bank BPS przedstawia nową strategię na lata 2025-2027

A Ty znasz już ofertę banku po sąsiedzku?

W nowej kampanii reklamowej wyświetlane będą spoty z udziałem pracowników i klientów banków spółdzielczych Grupy BPS oraz Banku BPS.

Główne hasło kampanii bazuje na mechanizmie społecznego dowodu słuszności i brzmi: „Już blisko 3 mln klientów korzysta z banków spółdzielczych Grupy BPS. A Ty znasz już ofertę banku po sąsiedzku?”.

Reklamy wyświetlane będą zarówno w głównych stacjach telewizyjnych, takich jak TVP, TVN czy Polsat, jak też w licznych programach tematycznych. Kampania ogólnopolska będzie miała również swoją odsłonę w Internecie.

Czytaj także: Kolejny bank spółdzielczy przystąpił do Zrzeszenia BPS

Lokalne kampanie reklamowe Grupy BPS z geotargetowaniem

Bank BPS zapowiada już kolejną odsłonę lokalnych kampanii reklamowych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI) oraz geotargetowaniem. Głównym kanałem będzie YouTube oraz nowoczesna telewizja adresowalna, która umożliwia bardzo precyzyjne dotarcie do grupy docelowej.

– Pracujemy teraz nad poszerzeniem reklamy ogólnopolskiej o reklamy lokalne dla każdego z banków naszego Zrzeszenia. Ich wyjątkowość zapewni obecność rzeczywistego pracownika i klienta. To będą realni ambasadorzy poszczególnych banków.

Na wiosnę będziemy mogli powiedzieć nieco więcej na ten temat. Teraz chciałbym podkreślić, że to dzięki najnowocześniejszym rozwiązaniom produkcyjnym i nowatorskiemu podejściu do planowania mediów mamy możliwość wyświetlania klientowi reklamy dokładnie tego banku spółdzielczego z Grupy BPS, który znajduje się w jego sąsiedztwiewyjaśnia Robert Szymański.

Za kreację i produkcję spotów reklamowych odpowiada Agencja ESKADRA, media zaplanował i zakupił Wavemaker.

Czytaj także: Banki Zrzeszenia BPS mogą szybko zwiększyć finansowanie firm i samorządów

Źródło: Bank Polskiej Spółdzielczości / Bank BPS