Digital Banking Academy (DBA): „Employee experience w bankowości”, szkolenie online, 23 kwietnia 2024 r.

Digital Banking Academy (DBA): „Employee experience w bankowości”, szkolenie online, 23 kwietnia 2024 r.
Źródło: BANK.pl
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Technologia coraz częściej wyznacza drogę do ścisłego powiązania satysfakcji pracowników i klientów. Employee Experience (EX) powoli staje się elementem strategii i działań firm, który musi ściśle współpracować z Customer Experience (CX). A to oznacza, że także każdy bank potrzebuje dobrego Employee Experience. Zadbaj o swoich pracowników, a oni zadbają o twoich klientów.

Podczas szkolenia zastanowimy się, jak zarządzać kadrami, aby zatrzymać wykwalifikowanych pracowników, a jednocześnie przyciągać nowych.

Jak zwiększać wydajność, budować pozytywną kulturę organizacji, budować zaangażowanie – to trudne cele działów HR.

Agenda szkolenia DBA „Employee experience w bankowości”

  • Prawo jako przyjaciel pracodawcy | Sławomir Paruch, PCS Paruch Chruściel Schiffter Stępień Kanclerz | Littler.
  • Strategie Retencji i Rekrutacji w Bankowości: jak zatrzymać wykwalifikowanych pracowników i przyciągnąć nowe talenty | Daria Matyja, Kochański & Partners.
  • #JakCiSiePracuje, czyli jak w PKO Banku Polskim budujemy pozytywne doświadczenia pracowników | Katarzyna Motelska, PKO Bank Polski.
  • Analiza, projektowanie i wdrożenie, czyli strategia employee experience krok po kroku | Karolina Karwowska, Dream Employer.
  • Jak budować pozytywne doświadczenia pracownicze dzięki dedykowanym narzędziom cyfrowym? | Karolina Ryżko, ServiceNow.
  • Od wizji do rzeczywistości: wpływ GenAI na doświadczenia pracowników | Marta Wójcik & Agata Dominiak-Suchecka, Accenture.

Spotkajmy się 23 kwietnia 2024 roku. Obecność – jak zawsze – obowiązkowa!

www.digitalbankingacademy.com.pl

Digital Banking Academy
Źródło: BANK.pl