Digital Banking Academy (DBA): „Employee experience w bankowości”, szkolenie online, 23 kwietnia 2024 r.
Technologia coraz częściej wyznacza drogę do ścisłego powiązania satysfakcji pracowników i klientów. Employee Experience (EX) powoli staje się elementem strategii i działań firm, który musi ściśle współpracować z Customer Experience (CX). A to oznacza, że także każdy bank potrzebuje dobrego Employee Experience. Zadbaj o swoich pracowników, a oni zadbają o twoich klientów.
Podczas szkolenia zastanowimy się, jak zarządzać kadrami, aby zatrzymać wykwalifikowanych pracowników, a jednocześnie przyciągać nowych.
Jak zwiększać wydajność, budować pozytywną kulturę organizacji, budować zaangażowanie – to trudne cele działów HR.
Agenda szkolenia DBA „Employee experience w bankowości”
- Prawo jako przyjaciel pracodawcy | Sławomir Paruch, PCS Paruch Chruściel Schiffter Stępień Kanclerz | Littler.
- Strategie Retencji i Rekrutacji w Bankowości: jak zatrzymać wykwalifikowanych pracowników i przyciągnąć nowe talenty | Daria Matyja, Kochański & Partners.
- #JakCiSiePracuje, czyli jak w PKO Banku Polskim budujemy pozytywne doświadczenia pracowników | Katarzyna Motelska, PKO Bank Polski.
- Analiza, projektowanie i wdrożenie, czyli strategia employee experience krok po kroku | Karolina Karwowska, Dream Employer.
- FIRECHAT: Tomasz Miłosz, GIGLIKE & dr Przemysław Barbrich, Związek Banków Polskich.
- Jak budować pozytywne doświadczenia pracownicze dzięki dedykowanym narzędziom cyfrowym? | Karolina Ryżko, ServiceNow.
- Od wizji do rzeczywistości: wpływ GenAI na doświadczenia pracowników | Marta Wójcik & Agata Dominiak-Suchecka, Accenture.
Spotkajmy się 23 kwietnia 2024 roku. Obecność – jak zawsze – obowiązkowa!
Więcej informacji o szkoleniu oraz zapisy: Katarzyna Jastrzębska, k.cechowska@wydawnictwocpb.pl,
tel. 885 885 923.
www.digitalbankingacademy.com.pl
Źródło: BANK.pl