Autor: BANK.pl

Od lewej: Jacek Furga, Agnieszka Wachnicka, Jacek Łaszek (laureat Nagrody Szklane Domy 2025), Paweł Minkina. Źródło: BANK.pl
Nieruchomości

Prof. Jacek Łaszek laureatem Nagrody Szklane Domy 2025

Tradycyjnym punktem kolejnych edycji Kongresu Finansowania Nieruchomości jest wręczenie Nagrody Szklane Domy. Wyróżnienia, które po raz pierwszy przyznano w roku 2012, a które jest przyznawane osobom szczególnie zasłużonym dla polskiego rynku nieruchomości i finansowania hipotecznego. W tym roku statuetka trafiła do dr. hab. Jacka Łaszka, profesora Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i doradcy prezesa Narodowego Banku Polskiego.

Z rynku finansowego

KS NGR zaakceptował zaktualizowaną Mapę Drogową procesu zastąpienia wskaźników referencyjnych WIBOR i WIBID

28 marca 2025 roku Komitet Sterujący Narodowej Grupy Roboczej ds. reformy wskaźników referencyjnych (KS NGR), która została powołana w lipcu 2022 roku, zaakceptował zaktualizowaną Mapę Drogową procesu zastąpienia wskaźników referencyjnych WIBOR i WIBID, czytamy na stronach KNF. Prezentujemy w całości informację zamieszczoną na stronach Urzędu.

NBP
Z rynku finansowego

Komunikat Komitetu Stabilności Finansowej po posiedzeniu dotyczącym nadzoru makroostrożnościowego nad systemem finansowym

W posiedzeniu Komitetu Stabilności Finansowej, które odbyło się 21 marca 2025 r. uczestniczyli: Artur Soboń, Członek Zarządu Narodowego Banku Polskiego jako Przewodniczący Komitetu, Jurand Drop, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, Jacek Jastrzębski, Przewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego, Maciej Szczęsny, Prezes Zarządu Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. W ramach posiedzenia Komitetu odbyło się spotkanie z Tomaszem Chróstnym Prezesem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Ziemowitem Bagłajewskim Zastępcą Rzecznika Finansowego.

Digital Banking Academy (DBA): „Employee experience w bankowości”, szkolenie online, 23 kwietnia 2024 r.
Rynek pracy

Digital Banking Academy (DBA): „Employee experience w bankowości”, szkolenie online, 23 kwietnia 2024 r.

Technologia coraz częściej wyznacza drogę do ścisłego powiązania satysfakcji pracowników i klientów. Employee Experience (EX) powoli staje się elementem strategii i działań firm, który musi ściśle współpracować z Customer Experience (CX). A to oznacza, że także każdy bank potrzebuje dobrego Employee Experience. Zadbaj o swoich pracowników, a oni zadbają o twoich klientów.

STRONA 1 Z 4