Citi zamierza zwiększyć zatrudnienie w polskim centrum usług o ok. 1 tys. osób w 2022 r.

Citi zamierza zwiększyć zatrudnienie w polskim centrum usług o ok. 1 tys. osób w 2022 r.
Fot. stock.adobe.com/radub85
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Centrum usług wspólnych Citi w Polsce, oddziału Citibank Europe Plc, zamierza zwiększyć liczbę pracowników o ok. 1 000 do końca br., podała firma.

Citi planuje dalsze inwestycje w Polsce, chcąc zwiększyć poziom zatrudnienia w bieżącym roku o blisko 20%, czyli ok. 1 000 nowych pracowników.

„W ramach rozwoju otwartej polityki zatrudnienia, centrum intensywnie prowadzi rekrutację także wśród obcokrajowców. Łącznie, w ramach polskich struktur, pracuje ok. 1 000 przedstawicieli 70 różnych narodowości” – czytamy w komunikacie.

„Z poziomu globalnej instytucji finansowej, jaką jest Citi, widać wyraźnie ogromna liczbę utalentowanych osób w Polsce. Dzięki temu możemy stale rozwijać nasze biura w Warszawie i Olsztynie. Kluczowe dla mnie jest trwałe rozwijanie kadry i tym samym wiedzy w ramach organizacji. Już ponad 40% pracowników to specjaliści z ponad 5-letnim stażem. Dzięki takiemu doświadczeniu i rozwijanemu know-how, możemy świadczyć najwyższą jakość usług dla naszych klientów” – powiedziała dyrektor zarządzająca polskiego oddziału Citi Iwona Dudzińska, cytowana w materiale.

Polskie centrum usług finansowych Citi jest największym w regionie EMEA

Firma przypomina, że polskie centrum usług finansowych Citi jest największym w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) pod względem liczby pracowników. Grupa obecnie rekrutuje specjalistów z obszarów takich, jak zarządzenie ryzykiem, audyt wewnętrzny, IT czy analiza ilościowa. Rekrutacja uwzględnia parytet zatrudnienia – już teraz kobiety stanowią ok. 44% kadry. Udział kobiet na stanowiskach managerskich wzrósł o jedną piątą w ciągu dwóch ostatnich lat, podano także.

Źródło: ISBnews