Banki spółdzielcze z Grupy BPS sponsorem MasterChef Junior
– Z programem MasterChef Junior, emitowanym już ósmy sezon na antenie stacji TVN, łączy nas nie tylko osoba Tomasza Jakubiaka. Widownia programu to także obecni i potencjalni klienci banków spółdzielczych Grupy BPS. Jednocześnie wspieranie uzdolnionych dzieci i młodzieży to część naszej misji, którą realizujemy od lat między innymi w ramach programu edukacyjnego TalentowiSKO Banków Spółdzielczych Grupy BPS.
Teraz jako sponsor MasterChef Junior mieliśmy okazję ufundować nagrody finansowe dla młodych talentów, czyli 16 uczestników programu: każdy otrzymał voucher o wartości 2000 zł. Wyzwania w tym sezonie, na przykład potrawy z polskich ryb słodkowodnych czy przygotowanie dania bez użycia prądu i gazu, uważam za naprawdę ekscytujące. Mam nadzieję, że spodobają się również telewidzom – mówi Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS, zrzeszającego banki spółdzielcze.
Czytaj także: Klienci Banku BPS i Grupy BPS mogą wygrać do 20 tys. zł spłaty kredytu
Załatw to po sąsiedzku – MasterChef Junior
Nagrody finansowe dla uczestników MasterChef Junior od banków spółdzielczych Grupy BPS są wręczane na początku programu. Pierwszy sponsorowany odcinek będzie miał premierę 5 marca o godz. 20:00.
Billboardy sponsorskie banków spółdzielczych Grupy BPS pojawią się przy wszystkich dziesięciu premierowych odcinkach, a także przy wszystkich powtórkach i materiałach dostępnych na TVN i Player.
Odcinki premierowe MasterChef Junior emitowane będą na antenie TVN w niedzielne wieczory o godz. 20:00, co tydzień od 5 marca do 7 maja 2023 r. Powtórki zaplanowane są na soboty, godz. 13:25, od 11 marca 2023 r.
MasterChef Junior to lubiany przez telewidzów program o najlepiej gotujących dzieciach w Polsce.
W zmaganiach kulinarnych uczestnikom towarzyszą Anna Starmach, Michel Moran oraz Tomasz Jakubiak.
Będą również goście specjalni, m.in. Magda Gessler, która sprawdzi, jak uczestnicy poradzą sobie z pierogami oraz Hela Kłobucka, zwyciężczyni siódmej edycji MasterChefa Juniora i Kuba Tomaszczyk, zwycięzca jedenastej odsłony MasterChefa, którzy będą oceniać potrawy przygotowane w duchu zero waste.
Natomiast o swojej amerykańskiej przygodzie w „Mam talent!” i o tym, co uwielbiała jeść w Stanach Zjednoczonych opowie Sara James.
Czytaj także: Wspólna akcja promocyjna banków z Grupy BPS i Mastercard
Gdzie szukać lokalnych przepisów kulinarnych?
Osoby zainteresowane gotowaniem i nowymi smakami mają jeszcze inne ciekawe źródła inspiracji od banków z Grupy BPS. Są nimi spotkania lokalne, jak również publikowane na stronie internetowej https://mojbank.pl/przepis przepisy od Tomasza Jakubiaka.
Mogą także poznać banki spółdzielcze od kuchni, ponieważ ich pracownicy podzielą się swoimi sprawdzonymi recepturami na przysmaki z różnych regionów.
Tegoroczna kampania „Załatw to po sąsiedzku!” to kolejny etap działań komunikacyjnych Zrzeszenia BPS. Hasło kampanii, a także dobór kanałów komunikacji i narzędzi reklamowych, podkreślają lokalny charakter Banków Spółdzielczych oraz ich otwartość na każdego klienta.
Banki spółdzielcze działają zarówno w mniejszych miejscowościach, jak i w dużych miastach w całej Polsce. Łącznie to 2200 placówek, co umożliwia wielu osobom załatwienie spraw w banku naprawdę blisko domu, dosłownie „po sąsiedzku”.
Więcej informacji na stronie https://mojbank.pl/.
Czytaj także: Załatw to po sąsiedzku! – druga odsłona kampanii banków spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS