Bank Spółdzielczy w Tucholi 51. bankiem SGB w SUS

Bank Spółdzielczy w Tucholi 51. bankiem SGB w SUS
Źródło: SGB-Bank
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Kolejny Bank Spółdzielczy SGB przystąpił do Systemu Usług SGB i zintegrował z nim swoje dane. To Bank Spółdzielczy w Tucholi, który jest 51. bankiem w SUS. Witamy na pokładzie! – czytamy w informacji prasowej Banku.

SUS to kompleksowy model zarządzania usługami udostępnianymi wszystkim bankom Zrzeszenia przez SGB-Bank SA.

Dzięki niemu banki uzyskują dostęp do profesjonalnych zasobów technicznych, kompetencyjnych i infrastrukturalnych, a także do bogatych źródeł produktów, narzędzi informatycznych i nowych rozwiązań technologicznych.

Czytaj także: Bank Spółdzielczy w Działdowie z/s w Lidzbarku 50. bankiem spółdzielczym w Systemie Usług SGB

SUS – zarządzanie i cyberbezpieczeństwo

W pakiecie Systemu Usług SGB znajdują się już między innymi:

– system antyfraudowy FDS (poszerzony ostatnio o funkcję monitorowania kart),

– Platforma SGB,

– narzędzia AML,

– całodobowe Call Center

– aplikacja SGB Mobile dla firm,

– oferta dla młodych i najmłodszych,

– kantor,

– konto na selfie,

– kredyty online,

– cykliczne szkolenia.

Te usługi to dorobek ostatnich kilku lat działalności SGB-Banku.

Projekt wdrożeniowy, który trwał zaledwie kilka miesięcy, nie mógłby zostać zrealizowany bez ogromnego zaangażowania i współpracy pracowników Banku Spółdzielczego w Tucholi, SGB-Banku SA oraz Asseco Poland.

Wspólna praca i determinacja w dążeniu do ostatecznego celu jakim było udane wdrożenie produkcyjne zakończyły się sukcesem w miniony weekend.

Czytaj także: Kolejnych 8 banków spółdzielczych przystąpiło do Systemu Usług SGB

SUS – partnerstwo technologiczne banków spółdzielczych

System Usług SGB to wspólna, zrzeszeniowa platforma technologiczno-procesowa, z której banki spółdzielcze mogą korzystać pakietowo, na zasadach subskrypcyjnych, w korzystnych dla siebie cenach.

W modelu prawnym, na którym oparto SUS, obowiązuje zasada przejrzystości i równych praw dla wszystkich partnerów.

Banki są w tym przypadku zarówno partnerami współtworzącymi system, jak i jego klientami, otrzymującymi od SGB-Banku specjalistyczne wsparcie w zakresie administrowania systemami operacyjnymi, usługami bezpieczeństwa, analizy transakcji  i sprawozdawczości.

Z perspektywy banków, które korzystają z SUS, korzystanie z systemu to inwestycja w przyszłość. Posiadanie najnowocześniejszych narzędzi technologicznych jest dla lokalnego banku realnym wsparciem w codziennej pracy i obsłudze klienta.

Zapewnia bezpieczeństwo danych, szybkość w podejmowaniu decyzji finansowych i możliwość precyzyjnego, spersonalizowanego kształtowania ofert. Poprzez jakość stosowanych rozwiązań technologicznych i ich dostępność wynosi też relacje banku spółdzielczego z klientami na wysoki, wcześniej nie notowany poziom.

W kolejnych latach SGB-Bank planuje wdrożenie kilkudziesięciu kolejnych banków do SUS.

Czytaj także: Usługa monitorowania kart (FDS) dostępna w bankach spółdzielczych SGB

Źródło: SGB-Bank SA