Artykuły ze źródła: Visa

BANK 2023/09

Nowoczesny Bank Spółdzielczy | Forum Liderów Banków Spółdzielczych – Visa | Dane niosą rozwiązania, przynoszące korzyści konsumentom i gospodarkom

Odpowiedzialnie i rzetelne przetwarzanie danych pozwala tworzyć bezpieczniejsze i bardziej przystępne rozwiązania. Jednak nie zawsze trzeba sięgać po dane znajdujące się w organizacji. Często o opinię można zapytać konsumentów lub partnerów biznesowych, a te dwa przykłady mogą pokazać, jak to zrobiliśmy w Visa.

Katarzyna Pawłowicz, dyrektorka Go-To-Market na Polskę w dziale ds. rozwoju produktów, Visa
Bezgotówkowo

Dane niosą rozwiązania, przynoszące korzyści konsumentom i gospodarkom

Odpowiedzialnie i rzetelne przetwarzanie danych pozwala tworzyć bezpieczniejsze i bardziej przystępne rozwiązania. Jednak nie zawsze trzeba sięgać po dane znajdujące się w organizacji. Często o opinię można zapytać konsumentów lub partnerów biznesowych, a te dwa przykłady mogą pokazać jak to zrobiliśmy w Visa – pisze Katarzyna Pawłowicz, dyrektorka Go-To-Market na Polskę w dziale ds. rozwoju produktów, Visa.

smartfon, terminal, smartwatch, karta płatnicza
Bezgotówkowo

Podczas zagranicznych wakacji 77% Polaków zapłaci smartfonem, smartwatchem lub kartą

62% Polaków, kupując zagraniczne wakacje w biurze podróży, zrobi to online. Trzy czwarte polskich turystów organizujących swój urlop samodzielnie kupi nocleg przez internet. 42% urlopowiczów z Polski wyda na swoje zagraniczne wakacje od 400 do 800 euro na osobę – oto niektóre wyniki najnowszego badania Visa CEE Travel and Payment Intentions Study 2023, obejmującego osiem rynków Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polskę .

karta płatnicza Visa
Bezgotówkowo

W Europie Środkowo-Wschodniej jest już ponad 100 mln tokenów Visa

Tokenizacja powstała jako kolejna warstwa zabezpieczeń płatności, ale niesie za sobą zupełnie nowe możliwości dla konsumentów i sprzedawców. Dzięki tej technologii sprzedawcy mogą stworzyć proste i bezpieczne rozwiązania płatnicze, które nie tylko mają potencjał, by przełożyć się na 3-procentowy wzrost liczby zatwierdzonych transakcji, lecz także sprawić, że konsumenci będą do nich wracać, czytamy w informacji prasowej Visa.

BANK 2022/12

Bankowość i Finanse | Technologie – Visa | Smartfon w centrum zarządzania finansami osobistymi?

Z badania Visa Mobile Payment Study 2022, przeprowadzonego na ośmiu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, wynika, że zdecydowana większość Polaków używa smartfonów i innych urządzeń mobilnych do zakupów i płacenia w internecie1. Interesuje ich też możliwość płacenia smartfonem w sklepach stacjonarnych – już co piąty korzysta z tego rozwiązania. Z kolei z wcześniejszego badania Visa – Mobile Banking Experience – wiemy, że jednym z kluczowych narzędzi codziennego użytku stały się aplikacje bankowe2. Czy zatem smartfon jest dziś centrum zarządzania finansami osobistymi? Co można zrobić, by w pełni się to urzeczywistniło?

STRONA 2 Z 5