Visa przejmuje Payworks
Dzięki przejęciu Payworks Visa będzie mogła zaoferować klientom na całym świecie większe możliwości w obszarze zarządzania płatnościami w zintegrowanym handlu.
Dzięki przejęciu Payworks Visa będzie mogła zaoferować klientom na całym świecie większe możliwości w obszarze zarządzania płatnościami w zintegrowanym handlu.
Do rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020 pozostał rok, w związku z czym Visa (NYSE: V), jako Globalny Partner Technologiczny Igrzysk Olimpijskich, przygotowuje na czas imprezy innowacyjne doświadczenia płatnicze dla sportowców, odwiedzających i mieszkańców. Działania Visa w tym obszarze wpisują się w cele rządowego programu „Bezgotówkowa Japonia”, który zakłada podwojenie całkowitej liczby cyfrowych płatności i zwiększenie ich udziału w płatnościach ogółem do 40 procent do 2025 roku.
Visa rozpoczęła kampanię zachęcającą do płatności zbliżeniowych, umożliwiających szybkie i wygodne zapłacenie za zakupy i usługi kartą, mobilnie – smartfonem lub zegarkiem czy online za pośrednictwem aplikacji w telefonie.
Visa (NYSE: V) ogłosiła wprowadzenie identyfikacji sensorycznej marki, która powstała w wyniku nawiązania kilkunastu partnerstw w 25 krajach. Pozwoli ona, by doświadczeniu płatniczemu z Visa towarzyszyły wrażenia dźwiękowe i dotykowe oraz animacja.
Visa jest pionierem w opracowywaniu rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję w branży płatniczej i nieustannie rozwija narzędzie Visa Advanced Authorization, które pomaga zwiększyć zaufanie do ekosystemu płatności wśród detalistów i konsumentów.
Visa Inc. (NYSE:V) ogłosiła we wtorek komercyjne uruchomienie platformy Visa B2B Connect, dając tym samym instytucjom finansowym na całym świecie możliwość szybkiego i bezpiecznego przetwarzania transgranicznych płatności korporacyjnych o dużej wartości. Początkowo Visa B2B Connect zostanie uruchomiona dla ponad 30 korytarzy handlowych, natomiast do końca 2019 roku ma być dostępna na 90 rynkach.
Visa Inc. (NYSE: V) i Currencycloud, korporacyjna platforma płatności, ogłosiły zawarcie partnerstwa mającego na celu tworzenie kolejnych innowacji w obszarze płatności transgranicznych oraz płatności realizowanych podczas podróży zagranicznych. Porozumienie wpisuje się w dążenie Visa do udostępnienia cyfrowych płatności, których można dokonywać w sposób bezpieczny i płynny w kraju i za granicą.
Visa (NYSE: V) ogłosiła dołączenie 11 nowych europejskich partnerów do Visa Token Service (VTS). Pozwoli to stworzyć bezpieczniejsze środowisko zakupowe dla konsumentów, którzy przechowują wrażliwe dane dotyczące płatności na platformach swoich ulubionych detalistów.
Visa Inc. (NYSE:V) poinformowała o przejęciu Earthport (AIM:EPO), spółki wykorzystującej największą na świecie niezależną sieć Automated Clearing House (ACH) do świadczenia usług w obszarze płatności transgranicznych na rzecz banków, korporacji i firm świadczących usługi w zakresie przelewów.
W ramach dążenia do zwiększania roli kobiet na świecie, Visa będzie świętować Międzynarodowy Dzień Kobiet, organizując pierwszą edycję konkursu Visa Everywhere Initiative: Women’s Global Edition.
Adrian Kurowski, dyrektor Visa w Polsce o przyszłości transakcji bezgotówkowych.
Do grona kluczowych partnerów programu akceleracyjnego Bridge to MassChallenge Warsaw dołączyła Visa, światowy lider płatności cyfrowych. Razem z PKO Bankiem Polskim – głównym partnerem programu, Visa będzie wspierać akcelerację najlepszych startupów z regionu CEE.
Visa (NYSE:V) ogłosiła dziś skład międzynarodowego zespołu Team Visa na Zimowe Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie PyeongChang 2018, w którym znalazło się ponad 40 zawodników z 17 krajów, między innymi Kamil Stoch. Ten zespół kandydatów do medali olimpijskich i paraolimpijskich stanowi różnorodną grupę sportowców z szeregu dyscyplin, od snowboardingu i łyżwiarstwa szybkiego po skoki narciarskie i łyżwiarstwo figurowe.
Visa (NYSE:V), globalna firma zajmująca się technologiami płatniczymi, poinformowała o rozbudowie swojego potencjału przetwarzania danych transakcji w dwóch nowoczesnych centrach – w Singapurze i Wielkiej Brytanii. Nowe ośrodki przetwarzania danych zwiększą szybkość działania i niezawodność infrastruktury Visa, zdywersyfikują jej układ lokalizacyjny oraz wzmocnią możliwości firmy w zakresie dostarczania nowych, bardziej zaawansowanych sposobów płacenia, które odpowiadają potrzebom współczesnej, silnie zintegrowanej światowej gospodarki.
Visa poinformowała o zbliżającej się aktualizacji swojej usługi Verified by Visa – globalnego rozwiązania, które zwiększa bezpieczeństwo zakupów online, pomagając potwierdzić, że płatności dokonuje prawowity posiadacz karty Visa. Aktualizacja pozwala dostarczyć instytucjom finansowym i detalistom dodatkowe dane umożliwiające lepsze uwierzytelnianie konsumenta i zmniejszenie liczby transakcji nieuprawnionych dokonywanych za pośrednictwem przeglądarki na urządzeniach mobilnych lub komputerach stacjonarnych, w aplikacjach lub z poziomu urządzeń połączonych z internetem. Jednym z jej elementów jest wdrożenie 3-D Secure 2.0 – nowej generacji platformy bezpieczeństwa stworzonej przez Visa, na której opiera się usługa Verified by Visa.
Visa Checkout, sprawdzona na świecie szybka, wygodna i bezpieczna forma płatności jest już dostępna w Polsce. Dzięki usłudze konsumenci mogą płacić online zarówno z urządzeń stacjonarnych, jak i mobilnych podając tylko swój login i hasło. Płatności z Visa Checkout można dokonywać u pierwszych polskich detalistów – w sklepie internetowym sieci RTV EURO AGD (www.euro.com.pl) oraz OLEOLE! (www.oleole.pl), a także w ich serwisach mobilnych – jak również na stronach wielu międzynarodowych firm.
W ciągu kilku tygodni pierwsze polskie e-sklepy udostępnią swoim klientom Visa Checkout – szybką, wygodną i bezpieczną formę płatności. Usługa ta ułatwi płacenie online zarówno z urządzeń stacjonarnych, jak i mobilnych. Umożliwiając konsumentom płatności wybraną kartą za pomocą jedynie kilku kliknięć, Visa Checkout znacząco zmniejsza zjawisko porzucania koszyka.
Technologie zbliżeniowe i mobilne współtworzą nowe zwyczaje zakupowe w okresie przedświątecznym.
Czy to w sklepie internetowym czy tradycyjnym, zarówno przy zakupie prezentów, jak i produktów na świąteczne dania, kupujący coraz częściej rezygnują z gotówki, wybierając szybkość i wygodę, jaką zapewniają karty zbliżeniowe i nowe metody płatności.
Inkubator będzie wspierał powstawanie ogólnorynkowych rozwiązań przyspieszających rozwój obrotu bezgotówkowego i cyfryzację polskiej gospodarki
W pracach inkubatora wykorzystane zostaną doświadczenie i globalne zasoby Visa w zakresie innowacji
Pojawianie się nowych technologii w istotny sposób wpływa na szybkie tempo przemian branży płatniczej i pozwala na coraz lepsze zaspokajanie potrzeb konsumentów. W dobie rozwoju innowacji, za technologię o przełomowym znaczeniu dla cieszących się coraz większą popularnością płatności cyfrowych uważana jest tokenizacja – wdrażana obecnie w Wielkiej Brytanii, Polsce oraz innych krajach – która pozwala bankom-wydawcom kart Visa w sposób łatwy i bezpieczny zapewnić konsumentom szeroki dostęp do nowoczesnych rozwiązań płatniczych oferowanych już dzisiaj i w przyszłości.
Liczba Europejczyków regularnie płacących przy pomocy urządzenia mobilnego potroiła się od 2015 r. (wzrost z 18% do 54%). 79% polskich konsumentów to użytkownicy płatności mobilnych – ludzie zarządzający swoimi pieniędzmi lub dokonujący płatności przy pomocy urządzenia mobilnego. Najszybsze tempo wzrostu korzystania z bankowości mobilnej notuje się w grupie wiekowej 55-64 lata.
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej doceniają łatwość płacenia, wygodę i bezpieczeństwo kart Visa Business. Jak wynika z danych Visa, wartość płatności dokonanych takimi kartami stale rośnie. Wśród wydatków realizowanych kartami Visa Business przez małe i średnie przedsiębiorstwa (MSP) największy udział mają zakupy paliwa, natomiast wśród najbardziej dynamicznie rosnących są płatności dokonywane w sieciach typu cash and carry, sklepach z elektroniką oraz sklepach oferujących materiały i usługi budowlane. W ramach trwającej obecnie kampanii promującej zalety kart Visa Business, przedsiębiorcy dokonujący płatności kartami Visa do użytku służbowego w sklepach sieci Media Markt i Saturn mogą odzyskać część wydanych pieniędzy w postaci karty podarunkowej tych sklepów.
Czołowa polska tenisistka stołowa będzie rywalizować w Rio de Janeiro zarówno na Igrzyskach Olimpijskich, jak i Paraolimpijskich
Wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie Visa pokazują, że większość (82%) Polaków wyjeżdżających za granicę zabiera ze sobą kartę płatniczą, a 41% korzystało z niej podczas wyjazdu zagranicznego w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Płatności kartami za granicą w analizowanym okresie dokonała ponad jedna czwarta podróżujących Polaków.
Visa Inc. poinformowała, że użytkownicy kart Visa wydanych przez francuskie banki Banque Populaire i Caisse d’Epargne (wchodzące w skład grupy BPCE) uzyskali dostęp do usługi Apple Pay, która zadebiutowała we Francji. Użytkownicy kompatybilnych urządzeń iPhone i Apple Watch otrzymują tym samym możliwość płacenia w sposób łatwy, bezpieczny i zapewniający ochronę wrażliwych danych. Płacić za pośrednictwem Apple Pay można we wszystkich przystosowanych do akceptacji płatności zbliżeniowych terminalach, z których miliony razy dziennie korzystają użytkownicy kart Visa w całej Francji.
Visa zachęca do korzystania z kart podczas wakacyjnych podróży za granicę.
Visa wspólnie z Blue Media promuje automatyczne płatności kartą za rachunki przy wykorzystaniu serwisu bm.pl. Rejestrując kartę Visa w serwisie bm.pl, konsumenci zyskują 5% zwrotu za opłacane cyklicznie rachunki