Artykuły ze źródła: VISA

wirtualna kula ziemska i symbole walut wokół niej
BANK 2024/05

Bankowość i Finanse | Utrzymanie klienta – VISA | Banki mogą zaoferować wiele benefitów i usług dodanych. Które z nich pozwalają utrzymać klientów?

Na rynek wchodzą nowi gracze, w tym fintechy, a bankom coraz trudniej się wyróżnić.
Poprzez obudowywanie oferty w benefity i usługi dodane chcą przyciągnąć nowych klientów
lub podtrzymać lojalność obecnych. Wyzwaniem jest dobór elementów oferty wykraczających poza podstawowe konto, kartę, lokatę czy kredyt, a kluczem – wiedza o potrzebach konsumenta czy przedsiębiorcy.

CZYTAJ WIĘCEJ
Visa, Western Union logo
Bezgotówkowo

Visa i Western Union razem ułatwiają szybkie przesyłanie pieniędzy za granicę

Dzięki możliwościom Visa Direct, klienci Western Union w 40 krajach będą mogli przesyłać w trybie ekspresowym pieniądze rodzinie i przyjaciołom na całym świecie. Western Union planuje wydawać karty debetowe Visa w Ameryce Północnej, regionie Azji i Pacyfiku, Ameryce Łacińskiej oraz w Europie. Klienci Western Union z sektora rządowego i organizacji pozarządowych będą mogli także wykorzystywać karty przedpłacone do przesyłania środków w ramach pomocy humanitarnej, poinformowała Firma.

CZYTAJ WIĘCEJ
logo Visa i FIFA
Bezgotówkowo

Korzyści dla kibiców – FIFA rozszerza globalne partnerstwo z Visa

Visa pozostanie Globalnym Partnerem FIFA, umożliwiając posiadaczom kart Visa korzystanie z ekskluzywnych aktywacji, promocji i unikalnego dostępu do uczestnictwa w turniejach FIFA. Podczas Mistrzostw Świata FIFA 2026, Visa i FIFA chcą zapewnić kibicom jeszcze bardziej zaawansowaną cyfrowo obsługę. Od 2007 roku Visa zwiększa komfort uczestnictwa w wydarzeniach organizowanych przez FIFA, których było już ponad 40 – poinformowała Firma.

CZYTAJ WIĘCEJ
wirtualny obraz twarzy-sztucznej inteligencji, napis AI
Technologie i innowacje

Nową globalną praktykę doradczą w zakresie AI uruchamia Visa

Visa uruchamia globalną praktykę doradczą w dziedzinie AI. Nowa usługa oferowana przez Visa Consulting & Analytics (VCA), dział Visa zajmujący się doradztwem w zakresie rozwoju biznesu klientów, ma na celu dostarczanie analiz i rekomendacji, dzięki którym klienci wykorzystają w pełni potencjał sztucznej inteligencji, z uwzględnieniem generatywnej AI, poinformowała Firma.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2023/09

Nowoczesny Bank Spółdzielczy | Forum Liderów Banków Spółdzielczych – Visa | Dane niosą rozwiązania, przynoszące korzyści konsumentom i gospodarkom

Odpowiedzialnie i rzetelne przetwarzanie danych pozwala tworzyć bezpieczniejsze i bardziej przystępne rozwiązania. Jednak nie zawsze trzeba sięgać po dane znajdujące się w organizacji. Często o opinię można zapytać konsumentów lub partnerów biznesowych, a te dwa przykłady mogą pokazać, jak to zrobiliśmy w Visa.

CZYTAJ WIĘCEJ
Katarzyna Pawłowicz, dyrektorka Go-To-Market na Polskę w dziale ds. rozwoju produktów, Visa
Bezgotówkowo | Edukacja finansowa

Dane niosą rozwiązania, przynoszące korzyści konsumentom i gospodarkom

Odpowiedzialnie i rzetelne przetwarzanie danych pozwala tworzyć bezpieczniejsze i bardziej przystępne rozwiązania. Jednak nie zawsze trzeba sięgać po dane znajdujące się w organizacji. Często o opinię można zapytać konsumentów lub partnerów biznesowych, a te dwa przykłady mogą pokazać jak to zrobiliśmy w Visa – pisze Katarzyna Pawłowicz, dyrektorka Go-To-Market na Polskę w dziale ds. rozwoju produktów, Visa.

CZYTAJ WIĘCEJ
smartfon, terminal, smartwatch, karta płatnicza
Bezgotówkowo

Podczas zagranicznych wakacji 77% Polaków zapłaci smartfonem, smartwatchem lub kartą

62% Polaków, kupując zagraniczne wakacje w biurze podróży, zrobi to online. Trzy czwarte polskich turystów organizujących swój urlop samodzielnie kupi nocleg przez internet. 42% urlopowiczów z Polski wyda na swoje zagraniczne wakacje od 400 do 800 euro na osobę – oto niektóre wyniki najnowszego badania Visa CEE Travel and Payment Intentions Study 2023, obejmującego osiem rynków Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polskę .

CZYTAJ WIĘCEJ
karta płatnicza Visa
Bezgotówkowo

W Europie Środkowo-Wschodniej jest już ponad 100 mln tokenów Visa

Tokenizacja powstała jako kolejna warstwa zabezpieczeń płatności, ale niesie za sobą zupełnie nowe możliwości dla konsumentów i sprzedawców. Dzięki tej technologii sprzedawcy mogą stworzyć proste i bezpieczne rozwiązania płatnicze, które nie tylko mają potencjał, by przełożyć się na 3-procentowy wzrost liczby zatwierdzonych transakcji, lecz także sprawić, że konsumenci będą do nich wracać, czytamy w informacji prasowej Visa.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2022/12

Bankowość i Finanse | Technologie – Visa | Smartfon w centrum zarządzania finansami osobistymi?

Z badania Visa Mobile Payment Study 2022, przeprowadzonego na ośmiu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, wynika, że zdecydowana większość Polaków używa smartfonów i innych urządzeń mobilnych do zakupów i płacenia w internecie1. Interesuje ich też możliwość płacenia smartfonem w sklepach stacjonarnych – już co piąty korzysta z tego rozwiązania. Z kolei z wcześniejszego badania Visa – Mobile Banking Experience – wiemy, że jednym z kluczowych narzędzi codziennego użytku stały się aplikacje bankowe2. Czy zatem smartfon jest dziś centrum zarządzania finansami osobistymi? Co można zrobić, by w pełni się to urzeczywistniło?

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2022/11

Raport Specjalny | IT@BANK 2022 – Visa | Płatności a gospodarka o obiegu zamkniętym

W ciągu najbliższych dziesięciu lat musi nastąpić jedna z najszybszych przemian gospodarczych w historii świata. Dla firm i konsumentów oznacza to, że będą musieli zacząć funkcjonować tak, by ich negatywny wpływ na środowisko był możliwie najmniejszy. Branża płatności z kolei, dzięki innowacyjnym technologiom, może im w tym pomóc.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2003/05 | BANK 2022/01

Bankowość i Finanse | ESG – Visa | Wspieramy instytucje finansowe w odpowiadaniu na wyzwania związane z ochroną środowiska i wykluczeniem społecznym

Konsumenci przywiązują coraz większą wagę do rozwiązań, które pozwalają im mieć pozytywny wpływ na środowisko. Visa wspiera swoich klientów z branży finansowej, rozwijając i włączając do swojej oferty produkty i usługi, które pozwalają im odpowiadać na tę potrzebę.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 3