Artykuły ze źródła: VISA

wirtualny ekran z napisem Visa
Bezgotówkowo

Visa Flexible Credential wchodzi na rynek amerykański

Visa Flexible Credential zostanie wprowadzony po raz pierwszy w USA wraz z kartą debetową Affirm Card, która umożliwi konsumentom łatwe zakupy w modelu „Kup teraz, zapłać później” (ang. buy now and pay later, BNPL) bezpośrednio w aplikacji Affirm. Liv, pierwszy cyfrowy bank w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej z siedzibą w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, wprowadził Visa Flexible Credential, umożliwiając osobom, które często podróżują, dostęp do kont wielowalutowych poprzez jedną kartę, co upraszcza płatności transgraniczne. Nowe elastyczne doświadczenia płatnicze zaprezentowano na Web Summit w Lizbonie, poinformowała Firma.

CZYTAJ WIĘCEJ
2 smartfony, 2 dłonie, banknoty dolarowe
Bezgotówkowo

Raport Visa: rośnie znaczenie transgranicznych przepływów pieniężnych

Przelewy międzynarodowe są ratunkiem dla milionów pracowników migrujących i ich rodzin. Tegoroczny raport z badania Visa pt. „Międzynarodowe przepływy środków: upowszechnienie cyfrowych przekazów pieniężnych w 2024 r.” pokazał jednak, że prawie jedna trzecia (31%) cudzoziemców mieszkających w Polsce otrzymała ofertę darmowego przesłania pieniędzy za granicę, która tak naprawdę wiązała się z koniecznością poniesienia ukrytych opłat. Badanie objęło prawie 45 tys. nadawców i odbiorców przelewów w dwudziestu krajach, w tym w Polsce, czytamy w informacji prasowej Visa.

CZYTAJ WIĘCEJ
wirtualna kula ziemska i symbole walut wokół niej
BANK 2024/05

Bankowość i Finanse | Utrzymanie klienta – VISA | Banki mogą zaoferować wiele benefitów i usług dodanych. Które z nich pozwalają utrzymać klientów?

Na rynek wchodzą nowi gracze, w tym fintechy, a bankom coraz trudniej się wyróżnić.
Poprzez obudowywanie oferty w benefity i usługi dodane chcą przyciągnąć nowych klientów
lub podtrzymać lojalność obecnych. Wyzwaniem jest dobór elementów oferty wykraczających poza podstawowe konto, kartę, lokatę czy kredyt, a kluczem – wiedza o potrzebach konsumenta czy przedsiębiorcy.

CZYTAJ WIĘCEJ
Visa, Western Union logo
Bezgotówkowo

Visa i Western Union razem ułatwiają szybkie przesyłanie pieniędzy za granicę

Dzięki możliwościom Visa Direct, klienci Western Union w 40 krajach będą mogli przesyłać w trybie ekspresowym pieniądze rodzinie i przyjaciołom na całym świecie. Western Union planuje wydawać karty debetowe Visa w Ameryce Północnej, regionie Azji i Pacyfiku, Ameryce Łacińskiej oraz w Europie. Klienci Western Union z sektora rządowego i organizacji pozarządowych będą mogli także wykorzystywać karty przedpłacone do przesyłania środków w ramach pomocy humanitarnej, poinformowała Firma.

CZYTAJ WIĘCEJ
logo Visa i FIFA
Bezgotówkowo

Korzyści dla kibiców – FIFA rozszerza globalne partnerstwo z Visa

Visa pozostanie Globalnym Partnerem FIFA, umożliwiając posiadaczom kart Visa korzystanie z ekskluzywnych aktywacji, promocji i unikalnego dostępu do uczestnictwa w turniejach FIFA. Podczas Mistrzostw Świata FIFA 2026, Visa i FIFA chcą zapewnić kibicom jeszcze bardziej zaawansowaną cyfrowo obsługę. Od 2007 roku Visa zwiększa komfort uczestnictwa w wydarzeniach organizowanych przez FIFA, których było już ponad 40 – poinformowała Firma.

CZYTAJ WIĘCEJ
wirtualny obraz twarzy-sztucznej inteligencji, napis AI
Technologie i innowacje

Nową globalną praktykę doradczą w zakresie AI uruchamia Visa

Visa uruchamia globalną praktykę doradczą w dziedzinie AI. Nowa usługa oferowana przez Visa Consulting & Analytics (VCA), dział Visa zajmujący się doradztwem w zakresie rozwoju biznesu klientów, ma na celu dostarczanie analiz i rekomendacji, dzięki którym klienci wykorzystają w pełni potencjał sztucznej inteligencji, z uwzględnieniem generatywnej AI, poinformowała Firma.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2023/09

Nowoczesny Bank Spółdzielczy | Forum Liderów Banków Spółdzielczych – Visa | Dane niosą rozwiązania, przynoszące korzyści konsumentom i gospodarkom

Odpowiedzialnie i rzetelne przetwarzanie danych pozwala tworzyć bezpieczniejsze i bardziej przystępne rozwiązania. Jednak nie zawsze trzeba sięgać po dane znajdujące się w organizacji. Często o opinię można zapytać konsumentów lub partnerów biznesowych, a te dwa przykłady mogą pokazać, jak to zrobiliśmy w Visa.

CZYTAJ WIĘCEJ
Katarzyna Pawłowicz, dyrektorka Go-To-Market na Polskę w dziale ds. rozwoju produktów, Visa
Bezgotówkowo | Edukacja finansowa

Dane niosą rozwiązania, przynoszące korzyści konsumentom i gospodarkom

Odpowiedzialnie i rzetelne przetwarzanie danych pozwala tworzyć bezpieczniejsze i bardziej przystępne rozwiązania. Jednak nie zawsze trzeba sięgać po dane znajdujące się w organizacji. Często o opinię można zapytać konsumentów lub partnerów biznesowych, a te dwa przykłady mogą pokazać jak to zrobiliśmy w Visa – pisze Katarzyna Pawłowicz, dyrektorka Go-To-Market na Polskę w dziale ds. rozwoju produktów, Visa.

CZYTAJ WIĘCEJ
smartfon, terminal, smartwatch, karta płatnicza
Bezgotówkowo

Podczas zagranicznych wakacji 77% Polaków zapłaci smartfonem, smartwatchem lub kartą

62% Polaków, kupując zagraniczne wakacje w biurze podróży, zrobi to online. Trzy czwarte polskich turystów organizujących swój urlop samodzielnie kupi nocleg przez internet. 42% urlopowiczów z Polski wyda na swoje zagraniczne wakacje od 400 do 800 euro na osobę – oto niektóre wyniki najnowszego badania Visa CEE Travel and Payment Intentions Study 2023, obejmującego osiem rynków Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polskę .

CZYTAJ WIĘCEJ
karta płatnicza Visa
Bezgotówkowo

W Europie Środkowo-Wschodniej jest już ponad 100 mln tokenów Visa

Tokenizacja powstała jako kolejna warstwa zabezpieczeń płatności, ale niesie za sobą zupełnie nowe możliwości dla konsumentów i sprzedawców. Dzięki tej technologii sprzedawcy mogą stworzyć proste i bezpieczne rozwiązania płatnicze, które nie tylko mają potencjał, by przełożyć się na 3-procentowy wzrost liczby zatwierdzonych transakcji, lecz także sprawić, że konsumenci będą do nich wracać, czytamy w informacji prasowej Visa.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2022/12

Bankowość i Finanse | Technologie – Visa | Smartfon w centrum zarządzania finansami osobistymi?

Z badania Visa Mobile Payment Study 2022, przeprowadzonego na ośmiu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, wynika, że zdecydowana większość Polaków używa smartfonów i innych urządzeń mobilnych do zakupów i płacenia w internecie1. Interesuje ich też możliwość płacenia smartfonem w sklepach stacjonarnych – już co piąty korzysta z tego rozwiązania. Z kolei z wcześniejszego badania Visa – Mobile Banking Experience – wiemy, że jednym z kluczowych narzędzi codziennego użytku stały się aplikacje bankowe2. Czy zatem smartfon jest dziś centrum zarządzania finansami osobistymi? Co można zrobić, by w pełni się to urzeczywistniło?

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2022/11

Raport Specjalny | IT@BANK 2022 – Visa | Płatności a gospodarka o obiegu zamkniętym

W ciągu najbliższych dziesięciu lat musi nastąpić jedna z najszybszych przemian gospodarczych w historii świata. Dla firm i konsumentów oznacza to, że będą musieli zacząć funkcjonować tak, by ich negatywny wpływ na środowisko był możliwie najmniejszy. Branża płatności z kolei, dzięki innowacyjnym technologiom, może im w tym pomóc.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 3