Artykuły ze źródła: PayPal

e-commerce, e-zakupy
Z rynku finansowego

Terapeutyczne zakupy: ponad 60 proc. Polaków robi zakupy online, aby poprawić sobie humor

Dla 57 proc. badanych Polaków kupowanie online zastąpiło chodzenie do galerii handlowych jako formę rozrywki, a ponad 30 proc. uważa czekanie na dostawę za bardziej ekscytujące niż samo korzystanie z zakupionego produktu. Z kolei 65 proc. respondentów wybrało zakupy w sieci, aby zachować bezpieczeństwo podczas pandemii ‒ takie są wyniki badania przeprowadzonego przez PayPal.

CZYTAJ WIĘCEJ
Otwarta czerwona kłódka cyfrowa
Cyberbezpieczeństwo

Dzień Bezpiecznego Internetu: ponad 95 proc. Polaków spotkało się z groźnymi zachowaniami w sieci

Obchodzony 11 lutego Dzień Bezpiecznego Internetu promuje wiedzę na temat zagrożeń w sieci i uczy, jak sobie z nimi radzić. Oszustwa, utrata wrażliwych danych, szkodliwe treści i mowa nienawiści to tylko niektóre z zagrożeń, które czekają na nas w sieci. Z mową nienawiści na co dzień ma do czynienia 95 proc. Polaków, a prawie jedna piąta wycieków danych w Polsce dotyczy finansów osobistych.

CZYTAJ WIĘCEJ
Xoom
Z rynku finansowego

Nawet 28 mld zł rocznie może napłynąć do Polski w mgnieniu oka. Przekazy pieniężne przez PayPal dostępne także z Europy

Xoom, czyli międzynarodowe przekazy pieniężne oferowane przez PayPal, są dostępne od wtorku na 32 europejskich rynkach, w tym w Wielkiej Brytanii, Niemczech czy Francji. Dzięki temu Polonia w tych krajach może szybko wysłać pieniądze do rodziny czy przyjaciół, opłacić rachunki czy doładować kartę telefoniczną w Polsce lub na ponad 130 innych rynkach. Wejście Xoom do Europy to kolejny krok w realizacji misji PayPal, aby transfery pieniężne stały się wygodniejsze, bezpieczniejsze i bardziej przystępne cenowo.

CZYTAJ WIĘCEJ
Raporty

33% polskich turystów twierdzi, że woli płacić podczas podróży offline

Zgodnie z najnowszym raportem podróżniczym przygotowanym przez PayPal i pracownię badawczą GfK, większość wakacyjnych wydatków w Europie Środkowo-Wschodniej opłacana jest gotówka (78%), a także kartami kredytowymi (43%). Rola płatności internetowych jest jednak znacząca – tylko 33% polskich turystów twierdzi, że woli płacić podczas podróży offline. Ciekawostką jest, że turyści w wieku 55+ mają podobne preferencje jak cała przebadana grupy respondentów. – 51% z nich również wybiera płatności online. 65% polskich turystów wybiera sposób płatności biorąc pod uwagę ich bezpieczeństwo i wygodę.

CZYTAJ WIĘCEJ
PayPal
Raporty

Raport PayPal i Ipsos: handel transgraniczny w Polsce do końca 2017 roku wzrośnie o prawie 24%

Zgodnie z wynikami nowego badania PayPal i Ipsos konsumenci na całym świecie jako główne powody dokonywania zakupów transgranicznych podają: lepsze ceny (opcja wybrana przez 76% ankietowanych osób robiących zakupy transgraniczne ), dostęp do rzeczy niedostępnych w ich własnym kraju (65%) oraz możliwość odkrywania nowych i interesujących produktów (59%).
Polscy konsumenci, dokonujący zakupów w zagranicznych sklepach internetowych, szukają lepszych cen (73% podaje ten aspekt jako powód dokonywania zakupów transgranicznych) oraz dostępu do przedmiotów niedostępnych w ich kraju (55%).

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1