Autor: Marcin Złoch

BANK 2019/06

XXIV Ranking Banków Miesięcznika Finansowego Bank 2019. Płatności: Mikro dają maksi zyski

Rynek mikropłatności w Polsce stale się powiększa. Klienci mają do dyspozycji coraz większy zakres dodatkowych usług, które są dostępne dla każdego użytkownika smartfonu i karty płatniczej. Ich kwoty z założenia są niskie i zazwyczaj nie przekraczają 50 zł. Do popularnych usług należą m.in.: doładowania telefonów, doładowania gier i multimediów, płatności za bilety komunikacji miejskiej, opłacanie parkingów czy zakupy w sklepach z aplikacjami.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2019/05

European Money Week: Europejski tydzień edukacji finansowej

W dniach 25-29 marca europejskie banki uczestniczyły w Europejskim Tygodniu Edukacji Finansowej (European Money Week -EMW). Ta inicjatywa sektora finansowego, pod auspicjami Europejskiej Federacji Bankowej (EBF), przypomina o znaczeniu edukacji finansowej i konieczności podnoszenia wiedzy społeczeństwa w tej dziedzinie. W całej Europie odbywają się w tym czasie konferencje, seminaria, prelekcje i konkursy.

CZYTAJ WIĘCEJ
reka z myszką komputerową, wyswietlona kłódka i ikonografiki
BANK 2018/10

Rynek Finansowy: Płynny manewr

Po wprowadzeniu RODO rynek bankowy nie przeszedł rewolucji ani poważniejszych zmian, które byłyby odczuwalne dla klientów. Prawdopodobnie dlatego, że z uwagi na swoją specyfikę jest on mocno regulowany. Bezpieczeństwo danych klientów, przekazywanie informacji instytucjom, takim jak BIK, od lat wymaga od sektora odpowiednich procedur zabezpieczających poprawność przetwarzania danych na każdym z etapów ich procesowania – i to zarówno od strony formalnoprawnej, jak i informatycznej.

CZYTAJ WIĘCEJ
Tomasz Zientek, dyrektor Centrum Obsługi Kart, Gotówki i Sieci Samoobsługowych Banku Zachodniego WBK
Wydarzenia

Kongres Obsługi Gotówki 2018. Jaka będzie przyszłość gotówki w Polsce?

Jak w przyszłości powinna wyglądać obsługa gotówki? Jaki kierunek w zakresie rynku obsługi gotówki powinna przyjąć Polska? Standaryzacja procesów obsługi gotówki na polskim rynku istotnym elementem dalszego rozwoju branży. Jakie dobre praktyki z innych rynków można wdrożyć w Polsce celem podniesienia jakości obsługi gotówki? To podstawowa problematyka drugiej sesji Kongresu Obsługi Gotówki 2018.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 4 Z 11