Autor: Marcin Złoch

BANK 2020/08

Forum Technologii Bankowych | Wydanie Specjalne | Usługi ponadsektorowe mogą zmienić model komunikacji z klientami

Współpraca Krajowej Izby Rozliczeniowej, Operatora Chmury Krajowej oraz Hitachi umożliwi utworzenie innowacyjnego produktu dla klientów na rynku polskim – przekonuje Country Manager, Poland, Austria, Czech Rep., Slovakia & Baltics, Hitachi Europe Tadeusz Woszczyński w rozmowie z Marcinem Złochem. Wspomniany plan zakłada utworzenie ponadsektorowej usługi, wykorzystywanej wszędzie tam, gdzie kluczowa jest trwałość informacji – np. w systemie e-paragonów, bankowości elektronicznej, e-ubezpieczeniach czy też w przechowywaniu i procesowaniu informacji medycznych.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2020/07

Temat Numeru | Bancassurance w Bankach Spółdzielczych | Bez technologii jak bez ręki

Klienci banków i ubezpieczycieli są zadowoleni z przebiegu procesów wspieranych przez innowacyjne rozwiązania, doceniają korzyści płynące z nowoczesnych technologii. Jednocześnie coraz częściej są angażowani przez banki w kształtowanie nowych produktów i rozwiązań, już na etapie ich tworzenia. Wszystko po to, by zwiększyć poziom satysfakcji i najlepiej dostosować usługi do potrzeb użytkowników.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2020/05

Raport Specjalny | Transformacja Cyfrowa w Banku | Zawód z przyszłością

W skład branży teleinformatycznej, określanej też angielskim akronimem ICT (Information and Communication Technologies), wchodzą zarówno firmy zajmujące się tworzeniem oprogramowania, produkcją gier wideo, jak i podmioty z obszaru usług internetowych i komunikacyjnych czy prac badawczo-rozwojowych dotyczących sprzętu i usług cyfrowych. To duża, niezwykle zróżnicowana i nie mniej prężnie rozwijająca się część gospodarki.

CZYTAJ WIĘCEJ
sztuczna inteligencja, AI, android
Finanse osobiste

Sztuczna inteligencja w Warcie będzie rozpoznawać obraz i pomagać w likwidacji szkód

W 2020 r. Warta wdroży kolejne rozwiązanie bazujące na technologii sztucznej inteligencji – Rozpoznawanie Obrazu, które będzie wykorzystywane w ocenie i wycenie szkód komunikacyjnych. Dzięki nowej technologii nasza firma jeszcze sprawniej i szybciej będzie pomagać klientom w przypadku szkód komunikacyjnych – informuje Dawid Korszeń, rzecznik prasowy, Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji „Warta”.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2020/03

Raport Specjalny. Horyzonty Bankowości 2020. Finanse: Crash testy na żywym organizmie

Wyróżnikiem fintechów są usługi innowacyjne, wyróżniające się na rynku, całkowicie odmienne od oferty klasycznych instytucji finansowych. Niektóre spośród tych firm decydują się na rywalizację z sektorem bankowym, inne wolą utrzymywać z bankami relacje partnerskie, stając się swoistym poligonem dla nowych technologii, stosowanych potem na rynku finansowym przez tradycyjnych graczy.

CZYTAJ WIĘCEJ
Michał Bończysty, Manager Zespołu Rozwoju Bankowości Internetowej w banku Credit Agricole
Bezgotówkowo | Technologie i innowacje

Co hamuje rozwój open bankingu?

Michał Bończysty, Manager Zespołu Rozwoju Bankowości Internetowej w banku Credit Agricole, jest zdania, że agregatory płatności oparte o AIS oraz usługi umożliwiające realizację przelewów na podstawie usługi PIS będą się systematycznie rozwijać. Przewiduje jednak, że na polskim, dobrze rozwiniętym rynku bankowym, nie zrewolucjonizują one zasad bankowania w krótkim czasie.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2019/07

Temat Numeru. Audyt i Doradztwo: Precyzyjnie sterowane śledztwo

Audyt i związane z nim usługi ewoluują. Audyt, rozumiany jako badanie, weryfikacja procesów i podejścia, przestaje być wykorzystywany. Organizacje mają bardzo dobrze przygotowane wewnętrzne jednostki, które zajmują się audytem. Sama rola i zakres usług oferowanych przez firmy doradcze też się zmienia. Organizacje są nastawione na partnerstwo, współpracę z doradcą, który zajrzy w głąb firmy, porówna ją z konkurencją, zaproponuje rozwiązania i wesprze w podjęciu decyzji.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2019/06

XXIV Ranking Banków Miesięcznika Finansowego Bank 2019. Płatności: Mikro dają maksi zyski

Rynek mikropłatności w Polsce stale się powiększa. Klienci mają do dyspozycji coraz większy zakres dodatkowych usług, które są dostępne dla każdego użytkownika smartfonu i karty płatniczej. Ich kwoty z założenia są niskie i zazwyczaj nie przekraczają 50 zł. Do popularnych usług należą m.in.: doładowania telefonów, doładowania gier i multimediów, płatności za bilety komunikacji miejskiej, opłacanie parkingów czy zakupy w sklepach z aplikacjami.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 3 Z 11