Autor: Bohdan Szafrański

Artykuły

Marketing 4.0 – czyli Philip Kotler, Hermawan Kartajaya i Iwanam Setiawan szukają skutecznych metod w marketingu ery cyfrowej

Zawsze chętnie sięgam po książki Philipa Kotlera autora światowego bestsellera „Marketing Management: Analysis, Planning, and Control”, który od 1967 roku doczekał się już 15 kolejnych edycji. Tym razem z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc. podpowiada jak dziś dotrzeć z przekazem o produktach i usługach do świadomego konsumenta, który ma nieograniczony dostęp do informacji w internecie i w sieciach społecznościowych.

NBS 2017/10

Bankowość spółdzielcza: Model biznesowy i bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni

Bankowość spółdzielcza szuka dziś swojego miejsca na konkurencyjnym rynku usług finansowych. Niezbędne są zmiany w strategii działania i budowanie nowoczesnych, odpowiadających obecnej sytuacji, modeli biznesowych. Takie działania nie mogą się jednak wiązać z nadmiernym ryzykiem. Włączenie się w nurt rewolucji technologicznej i cyfrowej niesie wyzwania związane z bezpieczeństwem funkcjonowania w cyberprzestrzeni.

BANK 2017/10

Raport Specjalny Bancassurance: Rynek i oczekiwania klientów banków

Od kilku lat obserwujemy konsolidację usług finansowych, dlatego dla strategii instytucji finansowych koncepcja bancassurance odgrywa znaczącą rolę. Produkty ubezpieczeniowe dystrybuowane przez kanał bankowy są naturalnym wyborem dla klientów poszukujących prostych i tanich produktów dostępnych z zaufanego źródła. Dla banków to poszerzenie oferty. Czym więc różnimy się od innych krajów Europy?

STRONA 27 Z 31