Aktualności

BIG InfoMonitor nowe logo 2022
Cyberbezpieczeństwo

Przez 18 lat, dzięki BIG InfoMonitor, udało się odzyskać ponad 50 mld zł długów

BIG InfoMonitor już od 18 lat dostarcza dane o długach firm i konsumentów. Pomaga w ten sposób biznesowi w przeciwdziałaniu zatorom płatniczym i odzyskiwaniu pieniędzy. Od początku istnienia BIG InfoMonitor, korzystający z jego rejestru wpisali prawie 25 mln zobowiązań o wartości niemal 127 mld zł. Kto i ile ma długów, śledzą na bieżąco banki, instytucje pożyczkowe i wiele innych przedsiębiorstw. Badają w ten sposób wiarygodność płatniczą klientów. Tylko w zeszłym roku zweryfikowali prawie co czwartego dorosłego Polaka i ponad połowę przedsiębiorstw. Przez 18 lat, dzięki BIG InfoMonitor udało się odzyskać ponad 50 mld zł długów, czytamy w komunikacie prasowym Firmy.

cyberbezpieczeństwo, cyberprzestępca
Artykuły

Jak chronić się przed cyberprzestępcami ‒ informacje i porady ZBP i FinCERT.pl / Правила кібербезпеки ‒ безпечний банкінг. Захистіть свої гроші та свою ідентичність!

W związku z coraz większym zapotrzebowaniem na usługi i aktywnością obywateli Ukrainy na rynku bankowym, Związek Banków Polskich i FinCERT.pl – Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP przygotowały zbiór najważniejszych informacji i porad, które pozwalają uchronić się przed atakami cyberprzestępców. Porady zostały przygotowane również w języku ukraińskim.

Pomoc dla Ukrainy - napis na jednolitym tle, domek w barwach narodowych Ukrainy
Artykuły

Jak polskie banki pomagają uchodźcom z Ukrainy? Uproszczone procedury, rezygnacja z opłat, specjalne pakiety usług i wiele więcej

Od początku rosyjskiej agresji na Ukrainę działające w Polsce banki starają się ułatwić przybywającym do naszego kraju uchodźcom funkcjonowanie w polskich realiach. Wiele z nich bardzo szybko odpowiedziało na potrzeby uchodźców w sposób bezpośredni, a także stworzyło ukraińskie wersje językowe swoich serwisów internetowych i wzory dokumentów, jednocześnie upraszczając procedury w zakresie zakładania kont oraz rezygnując z opłat za ich prowadzenie, wydanie i prowadzenie karty płatniczej, wypłaty z bankomatów czy przelewy do Ukrainy. Oferta ta będzie cały czas dostosowywana.

Raport NetB@nk Q4/2021
Artykuły

Dalszy wzrost potencjału bankowości elektronicznej i segmentu płatności natychmiastowych; raport NetB@nk za IV kwartał 2021 roku

Popularność bankowości internetowej w Polsce ciągle rośnie. Banki zdecydowanie poszerzają zakres swoich usług. Udostępniają swoim klientom coraz nowsze systemy bankowości internetowej, wprowadzają udogodnienia, czyniąc swoją ofertę znacznie atrakcyjniejszą. Niewątpliwy wpływ na postępującą cyfryzację usług bankowych miała pandemia Covid-19. W czwartym kwartale 2021 roku stale wzrastała aktywność klientów banków w zdalnych kanałach dostępu, a największe zmiany odnotowano w obszarze bankowości mobilnej i segmencie płatności natychmiastowych – wynika z raportu Związku Banków Polskich „NetB@nk – bankowość internetowa i mobilna, płatności bezgotówkowe.”

STRONA 607 Z 2549