Najnowsze wydanie Najnowsze wydanie Najnowsze wydanie miesięcznika BANK dostępne w sklepach i online Sprawdź szczegóły i zapisz się na prenumeratę roczną -20%
search Szukaj
zamknij wyszukiwarkę
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Newsletter
menu
logo BANK.pl
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
Forum Bankowe 2026
24-25 lutego 2026 r.
Pozostało:
65dni
21godzin
45minut
Strategiczna Szkoła Polskiego Sektora Bankowości Spółdzielczej 2026
17-18 marca 2026 r.
Pozostało:
86dni
21godzin
45minut
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Multimedia
  • Bankowość spółdzielcza
  • Nieruchomości
  • Technologie
  • WIBOR
  • Miesięcznik
zamknij menu
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Multimedia
  • Bankowość spółdzielcza
  • Nieruchomości
  • Technologie
  • WIBOR
  • Miesięcznik
Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
Z rynku finansowego | ESG | Wydarzenia

Konferencja Finanse Jutra 2025: Konkurencyjność, Różnorodność, Talenty – 10 czerwca ‘25

02.06.2025 16:10 Związek Banków Polskich / ZBP
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Konferencja Finanse Jutra 2025: Konkurencyjność, Różnorodność, Talenty – 10 czerwca ‘25
Źródło: BANK.pl
Zrównoważony rozwój, różnorodność i inkluzywność przestają być jedynie hasłami – stają się konkretnymi strategiami biznesowymi, które realnie wpływają na kondycję i przyszłość instytucji finansowych. Właśnie wokół tych tematów koncentruje się tegoroczna edycja konferencji Finanse Jutra 2025, która odbędzie się 10 czerwca br. w Rotundzie PKO Banku Polskiego przy ul. Marszałkowskiej 100/102 w Warszawie.

Wydarzenie organizowane jest przez Komitet ds. Diversity & Inclusion przy Związku Banków Polskich, przy wsparciu partnerów strategicznych i instytucjonalnych.

Jego celem jest integracja środowiska finansowego wokół zagadnień związanych z budowaniem bardziej zrównoważonego i inkluzywnego środowiska biznesowego.

Konferencja jest przestrzenią wymiany wiedzy, doświadczeń i inspiracji – miejscem, w którym spotykają się innowatorzy i innowatorki, osoby mające realny wpływ na przyszłość finansów.

Czytaj także: Wydarzenia i Opinie | Finanse Jutra | Jak będą wyglądały finanse jutra?

Goście konferencji Finanse Jutra 2025

Finanse Jutra 2025 to forum wymiany wiedzy i dobrych praktyk dla wszystkich, którzy wierzą, że w centrum nowoczesnych finansów musi znajdować się człowiek – ze swoją unikalną perspektywą, talentami i potrzebami.

W gronie prelegentów i uczestników znajdą się przedstawiciele zarządów wiodących banków, eksperci międzynarodowych organizacji, reprezentanci sektora HR, kancelarii prawnych i firm doradczych.

Gościami specjalnymi wydarzenia będą Hedwige Nuyens, CEOInternational Banking Federation oraz dr Michelle Harrison, CEO Verian, autorka badań nad Reykjavik Index.

Program wydarzenia obejmuje debaty, w których udział wezmą liderzy i liderki branży finansowej.

Konferencja to będzie również moment premiery Przewodnika dobrych praktyk na rzecz równości szans, włączania i odpowiedzialności społecznej w sektorze bankowym wydanego przez ZBP. 

Podczas konferencji zaprezentowana zostanie również aktualizacja raportu „Zarządzanie Różnorodnością w bankach komercyjnych” przygotowanego przez ZBP.

Organizatorzy:
Związek Banków Polskich (ZBP); Komitet ds. Diversity & Inclusion (Kobiety w Finansach); PKO Bank Polski

Patronat honorowy:
Patronat polskiej prezydencji w Radzie UE

Partnerzy:
Addleshaw Goddard Poland; Deviniti Sp. z o.o.; Fundacja Polska Bezgotówkowa (FPB); Visa Europe Management Services Limited O/Polska; EY Poland; BCG

Patroni medialni:
Miesięcznik Finansowy BANK; Portal Finansowy BANK.pl; bankier.pl; Puls Biznesu

Szczegółowy program oraz informacje organizacyjne dostępne są na stronie: bank.pl/FinanseJutra

Źródło: BANK.pl
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Tagi
Addleshaw Goddard PolandBankiDevinitiESG / Environmental, Social and corporate GovernanceHedwige NuyensInkluzywnośćKobietyKomitet ds. Diversity & Inclusion przy ZBPKonferencja Finanse JutraMichelle HarrisonMiesięcznik Finansowy BANKPolska prezydencjaPortal Finansowy BANK.plRaport „Zarządzanie różnorodnością w  bankach komercyjnych”Równość płciSektor finansowyZrównoważone finansowanieZrównoważony rozwójZwiązek Banków Polskich / ZBP
Autor Związek Banków Polskich / ZBP
Źródło
Partner działu
Fundacja Polska Bezgotówkowa

Polecamy

Bartłomiej Getlich | Źródło: Bank.pl
Technologie i innowacje
Banki operatorami infrastruktury krytycznej państwa
Monika Rozbicka-Szlosek, dyrektor Departamentu Produktów Inwestycyjnych i Private Banking, VeloBank
Z rynku finansowego
Liczba klientów zamożnych w Polsce rośnie szybciej niż w większości krajów Europy
BBVA,
Z rynku finansowego
BBVA stawia na wykup akcji po fiasku przejęcia Sabadella
Przemysław Barankiewicz, dyrektor Finax, firmy inwestycyjnej, będącej pierwszym i największym dostawcą OIPE w Europie.
Z rynku finansowego
UE proponuje reformę OIPE. Celem zwiększenie liczby oszczędzających, ale i dostawców

Najnowsze

Visa
Technologie i innowacje
AI zmienia oblicze globalnej walki z oszustwami – czy banki nadążą za tymi zmianami?
Pieniądze na tle wykresów inwestycyjnych
Z rynku finansowego
Retail Investment Strategy coraz bliżej uchwalenia
Kurier
Z rynku finansowego
Zaległe zobowiązania branży pocztowej i kurierskiej w październiku ’25 nareszcie spadły o 8,4 proc. r/r
wirtualny obraz twarzy-sztucznej inteligencji, napis AI
Technologie i innowacje
UiPath i AGH podpisują strategiczną umowę współpracy na rzecz rozwoju kompetencji w zakresie AI i automatyzacji
smartfon z BLIKIEM
Cyberbezpieczeństwo
AI chroni, BLIK dominuje w świątecznych zakupach Polaków
książki, kula z flagą Korei Płd. , biret studenta
ESG
Edukacja – filar południowokoreańskiego sukcesu
Christine Lagarde
Z rynku finansowego
Stopy EBC bez zmian
Przelewy w okresie świąteczno-noworocznym, KIR
Z rynku finansowego
Jak przelać pieniądze w okresie świąteczno-noworocznym 2025/2026?

Zobacz także

Monika Rozbicka-Szlosek, dyrektor Departamentu Produktów Inwestycyjnych i Private Banking, VeloBank
Z rynku finansowego
Liczba klientów zamożnych w Polsce rośnie szybciej niż w większości krajów Europy
BBVA,
Z rynku finansowego
BBVA stawia na wykup akcji po fiasku przejęcia Sabadella
Przemysław Barankiewicz, dyrektor Finax, firmy inwestycyjnej, będącej pierwszym i największym dostawcą OIPE w Europie.
Z rynku finansowego
UE proponuje reformę OIPE. Celem zwiększenie liczby oszczędzających, ale i dostawców
Zobacz wszystkie z tej kategorii
logo Bank
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
  • Newsletter
logo Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
logo Miesięcznika Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
© Copyright 2025 Centrum Procesów Bankowych i Informacji
  • Polityka prywatności
  • Pliki cookie
  • Bankiwpolsce.pl
Strona korzysta z plików cookie
Na stronie stosujemy pliki cookie w celu zapewnienie prawidłowego działania, ułatwienia korzystania, a także w celach statystycznych i marketingowych. Wybierając „Zaakceptuj wszystkie” wyrażasz zgodę na stosowanie wszystkich plików cookie. Jeśli chcesz wyrazić zgodę na stosowanie tylko niektórych plików cookie, wybierz „Ustawienia”, skonfiguruj preferencje i wybierz przycisk „Zapisz”. Pamiętaj, że możesz zmienić swoje ustawienia w każdym czasie klikając przycisk „Pliki cookie” w stopce portalu. Szczegółowe informacje o sposobie, w jaki  używamy plików cookie oraz przetwarzamy Twoje dane, a także o przysługujących Ci prawach, odnajdziesz w Polityce prywatności.

Niezbędne: Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, zapewniające podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony umożliwiające, m.in. wykorzystywanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie internetowej, czy tez dostęp do jej obszarów wymagających uwierzytelnienia.

Funkcjonalne: Pliki cookie, które pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji podmiotów trzecich.

Analityczne: Pliki cookie wspomagające zebranie anonimowych danych statystycznych i analitycznych związanych z aktywnością użytkowników na stronie internetowej. Pomagają nam analizować liczbowe aspekty ruchu użytkowników na stronie internetowej oraz służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.

Marketingowe: Pliki cookie stosowane do analizowania aktywności użytkowników, wyświetlania odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej efektywne dla wydawców
i reklamodawców strony trzeciej.
Niezbędne Zawsze aktywne
Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, zapewniające podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony umożliwiające, m.in. wykorzystywanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie internetowej, czy tez dostęp do jej obszarów wymagających uwierzytelnienia.
Funkcjonalne
Pliki cookie, które pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji podmiotów trzecich.
Analityczne
Pliki cookie wspomagające zebranie anonimowych danych statystycznych i analitycznych związanych z aktywnością użytkowników na stronie internetowej. Pomagają nam analizować liczbowe aspekty ruchu użytkowników na stronie internetowej oraz służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketingowe
Pliki cookie stosowane do analizowania aktywności użytkowników, wyświetlania odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej efektywne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Ustawienia
{title} {title} {title}