Visa uznaje twórców cyfrowych za małe firmy
Jak pokazuje badanie Visa, ponad dwie trzecie twórców zmaga się z opóźnieniami w otrzymywaniu środków, co utrudnia ich rozwój[1]. Visa Direct rozwiązuje ten problem poprzez partnerstwa z sieciami społecznościowymi i platformami sprzedażowymi, umożliwiając twórcom otrzymywanie wypłaty w czasie rzeczywistym[2] na karty debetowe.
– To niesamowicie satysfakcjonujące widzieć, jak świat w końcu uznaje twórców za siłę napędową gospodarki cyfrowej – powiedział Jonathan Kolozsvary, Global Head of Small Business, Visa.
– Jesteśmy dumni, że możemy pomagać twórcom rozwijać ich firmy – czy to poprzez dostęp do finansowania, dzięki rozwiązaniu dla firm z małym kapitałem obrotowym, czy poprzez wypłaty w czasie rzeczywistym na ich karty debetowe – dodał.
Czytaj także: Raport Specjalny | Płatności Bezgotówkowe | Musimy zmniejszyć wykluczenie cyfrowe konsumentów
Visa tworzy zespół z Pharrellem Williamsem
Visa ogłosiła również rozszerzenie partnerstwa z Pharrellem Williamsem – muzykiem i filmowcem nagradzanym GRAMMY® i nominowanym do Oscara®, a także przedsiębiorcą i filantropem. Jest on także ambasadorem marki i gwiazdą filmu reklamowego Visa na 2024 rok, „Prodigies”.
Visa jest dumna z partnerstwa z Pharrellem w dwóch jego filantropijnych przedsięwzięciach: Black Ambition i YELLOW.
Pharrell założył w 2019 roku YELLOW, organizację non-profit, która wyrównuje szanse młodzieży poprzez edukację. W ramach rozszerzonego partnerstwa, Visa dostarczy narzędzia i zasoby do inkluzywnej edukacji finansowej i cyfrowej dla uczniów YELLOW, mające na celu poprawę ich wiedzy finansowej.
Pharrell ogłosił partnerstwo razem z Frankiem Cooperem III, Chief Marketing Officerem w Visa, na Web Summit, gdzie obaj dyskutowali również, jak ludzie i firmy mogą wykorzystać potencjał, jaki niesie ekonomia twórców
– Visa od dawna uznaje, że twórcy odgrywają trudną do pominięcia rolę w kształtowaniu współczesnej kultury, co ma znaczący wpływ na handel – powiedział Frank Cooper III, Chief Marketing Officer, Visa.
– Pharrell uosabia ducha twórcy i cieszymy się z rozszerzenia naszej współpracy – dodał.
– Jako twórca, artysta i filantrop, jestem pasjonatem pomagania innym w realizacji ich marzeń – powiedział Pharrell Williams.
– Ta współpraca pozwala nam wspierać studentów oraz małe firmy prowadzone przez osoby pochodzenia afroamerykańskiego i latynoskiego, wprowadzając w ich życie ducha nieustannego doskonalenia i inspirując ich do dążenia do doskonałości każdego dnia – dodał.
Czytaj także: eService i Visa ułatwiają wspieranie akcji charytatywnych
Cyberedukacyjne działania Visy
Te zobowiązania idą w parze z ciągłym wsparciem dla społeczności twórców. Dołączają one do programów takich jak „GetP@id”, czyli inicjatywy Visa w mediach społecznościowych, w której influencerzy wspierają i uczą mentees, jak zamieniać swoje pasje na pieniądze, czy też inauguracyjnego wydarzenia Creator Summit Visa.
To dwudniowe wydarzenie odbędzie się w Tokio pod koniec tego miesiąca (listopad 2024), we współpracy z liderami branży, takimi jak Amplify i wschodzącymi influencerami. Współpracując z ekspertami Visa, aspirujący i rozwijający się influencerzy dowiedzą się, jak zrobić kolejny krok w cyfrowej podróży swojego małego biznesu, w tym jak najlepiej płacić i przyjmować zapłatę.
Visa ułatwia dostęp do gospodarki cyfrowej bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki pełnej gamie usług płatniczych zaprojektowanych, aby pomóc twórcom i wszystkim małym firmom płacić i otrzymywać zapłatę – od kart kredytowych i debetowych Visa Business, raportowania biznesowego, kontroli płatności i cyfrowych platform zarządzania płatnościami po edukację finansową i szkolenia z umiejętności biznesowych, w tym Practical Business Skills na całym świecie – Visa wprowadza innowacje wspierające rosnącą społeczność małych firm.
***
[1] Badanie platform sprzedażowych (marzec 2020). Zlecone przez Visa i przeprowadzone przez Raconteur wśród 750 sprzedawców działających na platformach sprzedażowych, z których 224 to twórcy cyfrowi.
[2] Rzeczywista dostępność środków zależy od instytucji finansowej odbiorcy i regionu.