Najnowsze wydanie Najnowsze wydanie Najnowsze wydanie miesięcznika BANK dostępne w sklepach i online Sprawdź szczegóły i zapisz się na prenumeratę roczną -20%
search Szukaj
zamknij wyszukiwarkę
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Newsletter
menu
logo BANK.pl
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
Forum Bankowe 2026
24-25 lutego 2026 r.
Pozostało:
65dni
20godzin
35minut
Strategiczna Szkoła Polskiego Sektora Bankowości Spółdzielczej 2026
17-18 marca 2026 r.
Pozostało:
86dni
20godzin
35minut
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Multimedia
  • Bankowość spółdzielcza
  • Nieruchomości
  • Technologie
  • WIBOR
  • Miesięcznik
zamknij menu
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Multimedia
  • Bankowość spółdzielcza
  • Nieruchomości
  • Technologie
  • WIBOR
  • Miesięcznik
Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
Kadry

Tomasz Olszewski dołącza do REDD jako strategiczny inwestor i członek Zarządu

09.01.2023 14:06 mb | BANK.pl
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Tomasz Olszewski dołącza do REDD jako strategiczny inwestor i członek Zarządu
Tomasz Olszewski, Piotr Smagała, Tomasz Ogrodzki. Źródło: REDD
Tomasz Olszewski, ekspert rynku nieruchomości komercyjnych, dołącza do REDD Group jako strategiczny inwestor. Obok Tomasza Ogrodzkiego i Piotra Smagały obejmie także funkcję w zarządzie Grupy.

Tomasz Olszewski ma 28 lat doświadczenia na rynku nieruchomości magazynowych i przemysłowych. Przez ostatnie lata odpowiadał za rozwój usług doradczych w Europie Centralno-Wschodniej w JLL Poland. W swojej karierze doradzał przy najbardziej prestiżowych transakcjach na rynku m.in. dla takich klientów jak Procter & Gamble, Unilever, Nestlé, Antalis, Volkswagen, Gestamp, H&M, Coty, FM Logistic, Orsay, ACP Pharma.

— Po 28 latach pracy jako pośrednik nieruchomości zdecydowałem się zamknąć ten etap kariery. Obserwując rynek od prawie trzech dekad mogę z całą pewnością stwierdzić, że nigdy bardziej niż dzisiaj ten sektor nie był bliżej, aby stać się branżą technologiczną. Jesteśmy świadkami fascynującej przemiany, w której technologia i dane stają się centralnym elementem działalności każdej firmy nieruchomościowej. Dołączając do REDD, zamierzam aktywnie wspierać tą fascynującą rewolucję. — mówi Tomasz Olszewski, nowy członek zarządu REDD Group. 

Czytaj także: Prognozy dla rynku nieruchomości na 2023 rok: spadek cen mieszkań i wzrost kwoty dostępnych kredytów hipotecznych?

Transformacja cyfrowa w sektorze nieruchomości


 — Tomek to jeden z największych autorytetów w swojej dziedzinie. To dla nas zaszczyt, że tak samo widzimy potężną wartość technologii i danych w branży. Od dzisiaj wspólnie będziemy realizować naszą misję przyspieszenia transformacji cyfrowej nieruchomości — mówi Tomasz Ogrodzki, CEO REDD Group.

— REDD stworzył jedno z najgorętszych narzędzi proptech dla sektora nieruchomości biurowych docenianych przez najważniejsze firmy w Polsce. Proponowane przez nas podejście do transparentności danych o rynku to istotny przełom w Polsce, wpisujący się w światowe trendy sektora nieruchomości. Teraz ogłaszamy bardzo duże wzmocnienie, jakim jest obecność Tomka Olszewskiego w zespole i od dziś wspólnie będziemy rewolucjonizować rynek — mówi Piotr Smagała, Managing Director & Co-Founder, REDD. 

Czytaj także: Jacek Furga z ZBP: sprzedaż kredytów hipotecznych w 2023 roku będzie szorować po dnie

Rynek nieruchomości a platformy cyfrowe

Olszewski tworzył pierwsze w Polsce rozległe systemy CRM oraz marketingowe dla firm C&W (industrial.pl) oraz JLL (magazyny.pl).

— Uważam, że rynek nieruchomości komercyjnych w Europie technologicznie tkwi jeszcze w XX w. Inwestorzy skarżą się na brak transparentności danych, na podstawie których podejmują wielomilionowe decyzje inwestycyjne. W Europie nie istnieje ani jedna zintegrowana platforma cyfrowa, oferująca z jednej strony pełne i wiarygodne informacje o popycie, podaży i trendach na rynku, a z drugiej strony udostępniająca narzędzia ułatwiające zawieranie transakcji coraz bardziej online. REDD stawia sobie za cel wypełnić tę lukę i stać się w ciągu kilku lat głównym ekosystemem integrującym wymianę informacji pomiędzy kluczowymi uczestnikami rynku nieruchomości — dodaje Tomasz Olszewski.

Jak dodaje, dążenie przez firmy do osiągania coraz wyższych standardów ESG wymuszać będzie zarówno ograniczanie ilości podróży służbowych (choćby w celu obejrzenia portfolio nieruchomości), jak i opieranie decyzji inwestycyjnych na dostępnych na żądanie, wiarygodnych danych ukazujących pełen obraz rynku. Stwarza to ogromną przestrzeń dla nowych rozwiązań technologicznych, pozwalających dokonywać szybszych i trafniejszych wyborów.

Czytaj także: Zamiana biurowców na mieszkania: deweloperzy oceniają projekt ustawy

Źródło: Real Estate Digital Data / REDD
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Tagi
Customer relationship management / CRMCyfryzacja / DigitalizacjaESG / Environmental, Social and corporate GovernanceNieruchomościNieruchomości i powierzchnie biurowePiotr SmagałaplatformaReal Estate Digital Data / REDDTomasz OgrodzkiTomasz Olszewski
Autor mb
Źródło BANK.pl

Polecamy

Bartłomiej Getlich | Źródło: Bank.pl
Technologie i innowacje
Banki operatorami infrastruktury krytycznej państwa
Monika Rozbicka-Szlosek, dyrektor Departamentu Produktów Inwestycyjnych i Private Banking, VeloBank
Z rynku finansowego
Liczba klientów zamożnych w Polsce rośnie szybciej niż w większości krajów Europy
BBVA,
Z rynku finansowego
BBVA stawia na wykup akcji po fiasku przejęcia Sabadella
Przemysław Barankiewicz, dyrektor Finax, firmy inwestycyjnej, będącej pierwszym i największym dostawcą OIPE w Europie.
Z rynku finansowego
UE proponuje reformę OIPE. Celem zwiększenie liczby oszczędzających, ale i dostawców

Najnowsze

Visa
Technologie i innowacje
AI zmienia oblicze globalnej walki z oszustwami – czy banki nadążą za tymi zmianami?
Pieniądze na tle wykresów inwestycyjnych
Z rynku finansowego
Retail Investment Strategy coraz bliżej uchwalenia
Kurier
Z rynku finansowego
Zaległe zobowiązania branży pocztowej i kurierskiej w październiku ’25 nareszcie spadły o 8,4 proc. r/r
wirtualny obraz twarzy-sztucznej inteligencji, napis AI
Technologie i innowacje
UiPath i AGH podpisują strategiczną umowę współpracy na rzecz rozwoju kompetencji w zakresie AI i automatyzacji
smartfon z BLIKIEM
Cyberbezpieczeństwo
AI chroni, BLIK dominuje w świątecznych zakupach Polaków
książki, kula z flagą Korei Płd. , biret studenta
ESG
Edukacja – filar południowokoreańskiego sukcesu
Christine Lagarde
Z rynku finansowego
Stopy EBC bez zmian
Przelewy w okresie świąteczno-noworocznym, KIR
Z rynku finansowego
Jak przelać pieniądze w okresie świąteczno-noworocznym 2025/2026?

Zobacz także

Kadry
PwC w Europie Środkowo-Wschodniej z nowym CEO od połowy przyszłego roku
Nowy prezes zarządu Link4 od 1 stycznia 2026 roku, Robert Tomaszewski
Kadry
Nowy prezes zarządu Link4 od 1 stycznia 2026 roku
Kadry
Zmiana na stanowisku wiceprezesa ING Banku Śląskiego
Zobacz wszystkie z tej kategorii
logo Bank
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
  • Newsletter
logo Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
logo Miesięcznika Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
© Copyright 2025 Centrum Procesów Bankowych i Informacji
  • Polityka prywatności
  • Pliki cookie
  • Bankiwpolsce.pl
Strona korzysta z plików cookie
Na stronie stosujemy pliki cookie w celu zapewnienie prawidłowego działania, ułatwienia korzystania, a także w celach statystycznych i marketingowych. Wybierając „Zaakceptuj wszystkie” wyrażasz zgodę na stosowanie wszystkich plików cookie. Jeśli chcesz wyrazić zgodę na stosowanie tylko niektórych plików cookie, wybierz „Ustawienia”, skonfiguruj preferencje i wybierz przycisk „Zapisz”. Pamiętaj, że możesz zmienić swoje ustawienia w każdym czasie klikając przycisk „Pliki cookie” w stopce portalu. Szczegółowe informacje o sposobie, w jaki  używamy plików cookie oraz przetwarzamy Twoje dane, a także o przysługujących Ci prawach, odnajdziesz w Polityce prywatności.

Niezbędne: Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, zapewniające podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony umożliwiające, m.in. wykorzystywanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie internetowej, czy tez dostęp do jej obszarów wymagających uwierzytelnienia.

Funkcjonalne: Pliki cookie, które pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji podmiotów trzecich.

Analityczne: Pliki cookie wspomagające zebranie anonimowych danych statystycznych i analitycznych związanych z aktywnością użytkowników na stronie internetowej. Pomagają nam analizować liczbowe aspekty ruchu użytkowników na stronie internetowej oraz służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.

Marketingowe: Pliki cookie stosowane do analizowania aktywności użytkowników, wyświetlania odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej efektywne dla wydawców
i reklamodawców strony trzeciej.
Niezbędne Zawsze aktywne
Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, zapewniające podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony umożliwiające, m.in. wykorzystywanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie internetowej, czy tez dostęp do jej obszarów wymagających uwierzytelnienia.
Funkcjonalne
Pliki cookie, które pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji podmiotów trzecich.
Analityczne
Pliki cookie wspomagające zebranie anonimowych danych statystycznych i analitycznych związanych z aktywnością użytkowników na stronie internetowej. Pomagają nam analizować liczbowe aspekty ruchu użytkowników na stronie internetowej oraz służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketingowe
Pliki cookie stosowane do analizowania aktywności użytkowników, wyświetlania odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej efektywne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Ustawienia
{title} {title} {title}