Szansa dla małych firm: Mastercard i start-up vcita pomogą scyfryzować ich działalność
Platforma edukacyjna Business Unusual online oferuje porady innych przedsiębiorców, którzy dzielą się swoim doświadczeniem, pomagając małym firmom dostosować się do aktualnych, trudnych okoliczności.
Aplikacja będzie dostępna w Polsce i ośmiu innych krajach europejskich.
Business Unusual czyli Biznes niezwykły
vcita, start-up specjalizujący się w obszarze zarządzania relacjami z klientami (CRM), i Mastercard udostępnili Business Unusual (Biznes niezwykły), kompleksowe rozwiązanie edukacyjno-zarządcze dla mikro- i małych firm, pozwalające im działać skuteczniej dzięki wykorzystaniu cyfrowych narzędzi.
Platforma Business Unusual pomaga przedsiębiorcom efektywniej prowadzić działalność biznesową oferując im zestaw narzędzi z obszarów takich jak:
‒ zarządzanie relacjami z klientami
‒ rozliczenia
‒ e-fakturowanie
‒ kalendarz on-line
‒ e-mail marketing
‒ portal edukacyjny.
Zaprojektowane specjalnie dla mikro- i małych firm rozwiązanie pomaga im zautomatyzować wiele zadań administracyjnych w jednej aplikacji.
Zobacz więcej najnowszych wiadomości o wpływie koronawirusa na gospodarkę >>>
Jak cyfrowo prowadzić biznes
Platforma Business Unusual wykorzysta szeroką europejską sieć partnerów Mastercard, którzy będą mogli oferować małym firmom swoje usługi, nie tylko w zakresie tradycyjnej bankowości.
Przedsiębiorcy będą mogli korzystać z tej usługi bezpłatnie przez 3 miesiące od momentu rejestracji. Rozwiązanie to pomoże małym biznesom poradzić sobie z aktualnymi wyzwaniami, ale też odpowiada na ich długofalowe potrzeby biznesowe.
Dzięki Business Unusual właściciele małych firm będą mogli w większym stopniu cyfrowo prowadzić swój biznes. Ci, którzy robią to z powodzeniem, za pośrednictwem platformy podzielą się z innymi przedsiębiorcami nie tylko praktycznymi poradami, ale też własnym doświadczeniem, na które składają się dotychczasowe sukcesy, jak i porażki.
Bądź na bieżąco – zapisz się na nasz newsletter >>>
Aby w trudnych czasach izolacji społecznej opanować nowe umiejętności, przedsiębiorcy będą mogli korzystać z treści edukacyjnych odnoszących się do aktualnej sytuacji rynkowej. Dowiedzą się z nich m.in. jak przenieść swój biznes do sieci, pozostawać w kontakcie z klientami na odległość czy planować najbliższą przyszłość.
Przyspieszona edukacja cyfrowa
W związku z tym, że nowa platforma jest zbudowana na systemie CRM, za pomocą kilku kliknięć użytkownicy mogą od razu zastosować to, czego się nauczyli.
‒ Budując nową aplikację, bazowaliśmy na naszej relacji z przedsiębiorcami, użytkownikami vcita, którzy w niepewnych czasach pospieszyli, żeby dzielić się z innymi swoimi poradami.
Korzystaliśmy też ze współpracy z podobnie myślącym zespołem Mastercard, który podziela nasze przekonanie, że wspólnie możemy pomóc przedsiębiorcom napędzającym naszą gospodarkę, aby wyszli oni z kryzysu silniejsi, z solidnymi podstawami do osiągnięcia sukcesu – powiedziała Adi Engel, dyrektor ds. rozwoju biznesu w firmie vcita.
Skąd pomysł współpracy?
‒ Współpracujemy z firmą vcita, żeby pomóc właścicielom mikro- i małych przedsiębiorstw działać bardziej efektywnie w tak krytycznym dla nich momencie.
Chcemy być partnerem pierwszego wyboru dla firm każdej wielkości. Udostępniając platformę Business Unusual, razem z vcita dostarczamy realną pomoc przedsiębiorcom, którzy w swojej działalności mogą wdrożyć cyfrowe rozwiązania.
Kiedy cierpią małe firmy, cierpią lokalne gospodarki. Dlatego w Mastercard chcemy realnie wspierać ten ważny filar naszych społeczności – powiedział Marcus O’Toole, szef segmentu małych przedsiębiorstw w Mastercard Europe.