SGB: startuje nowa kampania reklamowa „Mamy tu wszystko”
To druga w ciągu ostatnich dwóch lat tak szeroko zaplanowana kampania promocyjna banków spółdzielczych SGB.
W pierwszej odsłonie głównym motywem była reklama nowoczesnych form płatności i cyfrowych portfeli, takich jak Google Pay, Apple Pay czy Garmin Pay oraz usługi BLIK, które Spółdzielcza Grupa Bankowa wdrożyła w rekordowo krótkim czasie.
Chcemy zaprezentować pełnię możliwości naszej aplikacji mobilnej, w której niektóre rozwiązania technologiczne wyprzedzają ofertę banków komercyjnych.
Teraz przyszła pora na promocję autorskiego produktu SGB-Banku S.A. oraz partnerów technologicznych.
Strategii Mobilnego przyspieszenia ciąg dalszy
Tu mamy wszystko… w zasięgu ręki! – podkreślają twórcy kampanii, zaznaczając, że jest to wspólny produkt dla obecnych i potencjalnych klientów banków spółdzielczych SGB, dostępny w większości banków Zrzeszenia.
– Kontynuujemy strategię „Mobilnego przyspieszenia” i dajemy nowy impuls naszej kampanii „Mamy tu wszystko”, tak dobrze przyjętej przez klientów banków spółdzielczych.
Tym razem chcemy zaprezentować pełnię możliwości naszej aplikacji mobilnej, w której niektóre rozwiązania technologiczne wyprzedzają ofertę banków komercyjnych. To kolejny krok służący realizacji misji i strategii SGB.
Wspieramy klientów w codziennych relacjach z bankowością i budujemy rodzinę użytkowników nowoczesnych narzędzi mobilnych w lokalnych społecznościach – naturalnym środowisku działania banków spółdzielczych – podkreśla Mirosław Skiba, prezes Zarządu SGB-Banku SA.
Czytaj także: IT@BANK 2020, SGB stawia na łatwe w obsłudze i trudne do sforsowania przez przestępców rozwiązania technologiczne
SGB Mobile czyli jak pogodzić różnorodne potrzeby i wydatki?
Nowy spot – https://www.youtube.com/watch?v=XKXBTy_olYY – który stał się punktem wyjścia do wszystkich działań komunikacyjnych w kampanii promującej aplikację mobilną SGB Mobile opowiada historię rodziny, w której każdy z domowników chciałby zrealizować swoje osobiste marzenia. Jak pogodzić różnorodne potrzeby i wydatki? Jak zapanować nad domowymi finansami, gdy tak trudno się zorganizować, gdy na wszystko brakuje czasu i tak wiele jest spraw do załatwienia?
Z pomocą przychodzi aplikacja mobilna SGB Mobile, dzięki której można bardzo łatwo zwiększyć limity na karcie, uzyskać dostęp do rachunków i wykonać przelewy w dowolnym momencie, skorzystać z portfeli cyfrowych i BLIKA, a także zarządzać subskrypcjami dla najbardziej popularnych serwisów z serialami i filmami oraz z muzyką.
Do tej pory nową aplikację mobilną Spółdzielczej Grupy Bankowej pobrało blisko 35 tysięcy klientów banków spółdzielczych SGB.
‒ Celem kampanii promującej aplikację mobilną SGB Mobile jest nie tylko przyciągnięcie nowych użytkowników, ale też utrwalenie w świadomości konsumentów marki banków spółdzielczych SGB – jako nowoczesnych, sprawnie zarządzanych i przyjaznych klientom instytucji finansowych.
Pokazujemy, jak w domowym zaciszu można skorzystać z usług banku spółdzielczego. Opowiada o tym znana z poprzednich odsłon kampanii rodzina, w której tym razem to mama potrafi łatwo i wygodnie może rozwiązać „problemy”, zaskakując domowników – wyjaśnia Ewelina Ignaczak, dyrektor biura marketingu i komunikacji SGB-Banku SA.
Ten przekaz adresowany jest nie tylko do mieszkańców małych miast i wsi: działania komunikacyjne zaplanowano głównie w Internecie, z wykorzystaniem m.in. Google Ads, Programmatic czy Facebooka.
Celem kampanii jest nie tylko przyciągnięcie nowych użytkowników, ale też utrwalenie marki banków spółdzielczych SGB – jako nowoczesnych, sprawnie zarządzanych i przyjaznych klientom instytucji finansowych.
Zaplanowano również dwutygodniową kampanię radiową w głównych stacjach radiowych (RMF FM i Radio Zet) oraz obecności na dużych portalach informacyjnych.
Banki spółdzielcze będą także aktywne poprzez mikro-kampanie prowadzone wśród lokalnych społeczności.
– Banki spółdzielcze SGB to dzisiaj pełnowartościowi uczestnicy rynku finansowego, dysponujący nowoczesnymi narzędziami i technologiami. Nie tylko proponujemy rozwiązania technologiczne, które nie ustępują rynkowym trendom, ale sami te trendy kreujemy.
Podążając za potrzebami naszych klientów, będziemy w przyszłości aktualizować SGB Mobile o nowe funkcjonalności – mówi Błażej Mika, wiceprezes Zarządu SGB-Banku SA., odpowiedzialny za działania w sferze IT.
Czytaj także: Kredyt gotówkowy w SGB od przyszłego roku będzie można uzyskać bez wizyty w banku spółdzielczym
Kampania co najmniej do końca roku
Nowy spot oraz reklamy radiowe trafił do mediów w drugiej połowie listopada – ta część kampanii SGB potrwa co najmniej do końca roku. W trzeciej dekadzie listopada rozpoczną się także działania informacyjne i promocyjne na rynkach lokalnych – w bankach spółdzielczych SGB.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała firma IQ Marketing, a za produkcję spotu odpowiada Dom Produkcyjny Oversee. Za realizację kampanii w internecie odpowiedzialna jest MTA Digital. To agencja specjalizująca się w działaniach związanych z internetem, głównym miejscem obecności nowej kampanii SGB.
Nie tylko proponujemy rozwiązania technologiczne, które nie ustępują rynkowym trendom, ale sami te trendy kreujemy.
Powstanie aplikacji to wynik współpracy osób z SGB-Banku S.A. i banków spółdzielczych SGB, a także firm partnerskich – Ailleron S.A., który wytworzył aplikację mobilną wraz z back office administracyjnym oraz HEUTHES Sp. z o.o., który był dostawcą oprogramowania platformy BS API i firmą odpowiedzialną za integrację systemów.
W prace nad wdrożeniem aplikacji zaangażowani byli również dostawcy systemów informatycznych, którzy udostępnili swoje usługi na platformie BS API: Asseco Poland S.A., Softnet sp. z o.o., Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o., I-BS.pl sp. z o.o. oraz SABA SERVICE sp. z o.o.
Partnerami przy pracach nad aplikacją mobilną SGB Mobile byli także Mastercard i Visa.
Czytaj także: Nagroda dla Grupy SGB w konkursie Liderzy Świata Bankowości i Ubezpieczeń